מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

קרוהן וקוליטיס

מנהלי קהילה

פרופ' דן טרנר
פרופ' דן טרנר
מנהל המרכז למחלות מעי דלקתיות בילדים והמכון לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים, המרכז הרפואי שערי-צדק בירושלים.
ליהי גודני
ליהי גודני
דיאטנית קלינית ביחידה לחולים במחלות מעי דלקתיות ובמחלקות הכירורגיות, המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי 
חזי יזרעאלי
חזי יזרעאלי
פסיכולוג רפואי מומחה-מדריך. מטפל בילדים, נוער ומבוגרים.
פרופ׳ הנית ינאי
פרופ׳ הנית ינאי
מנהלת המרכז למחלות מעי דלקתיות במרכז הרפואי רבין
פרופ' איריס דותן
פרופ' איריס דותן
מנהלת המערך לגסטרואנטרולוגיה, מרכז רפואי רבין
כמוניקרוהן וקוליטיסחדשותמה מגיע לכם מקופת החולים?

מה מגיע לכם מקופת החולים?

משרד הבריאות משיק שירות שיסייע לכם למצות את כל הזכויות שמגיעות לכם מקופת החולים ולהשוות בין הקופות


(צילום: מתוך סרטון של משרד הבריאות)
(צילום: מתוך סרטון של משרד הבריאות)

משרד הבריאות השיק היום (ג') שירות חדש המכונה "מגיע לי" באתר "כל הבריאות", המרכז את כל השירותים, הטיפולים, הבדיקות והניתוחים הניתנים למבוטחים בכל קופת חולים במסגרת סל הבריאות הממלכתי ובמסגרת שירותי הבריאות הנוספים (הביטוחים המשלימים).

 

המטרה של השירות החדש היא לאפשר לכל אדם למצות את הזכויות המגיעות לו והשירותים הניתנים בקופה וגם להשוות בין מה שמציעות קופות החולים השונות למבוטחים, בעיקר במסגרת הביטוחים המשלימים. מאחר ומעבר בין קופות חולים הוא עניין פשוט במרבית המקרים, במשרד הבריאות מאמינים שהמידע הנגיש יוביל לתחרותיות ולכן לשיפור השירות ולהוזלת מחירים.

 

באתר ניתן למצוא מידע על טיפולים, תרופות, בדיקות, שירותים וכל מה שמופיע במסגרת זכאות המבוטחים, כולל פירוט של מה קיים בסל הבריאות, מה מופיע בתוכנית שרותי הבריאות הנוספים של קופות החולים, למי צריך לפנות לקבלת השירות, באיזו מסגרת ניתן לקבל את השירות, האם קיימות התניות לקבלת השירות, האם קיימת השתתפות עצמית ופרטים חשובים נוספים למבוטח.

 

המערכת הממוחשבת תספק מכתב רשמי הניתן להדפסה, מאת משרד הבריאות לפונה, בו תיכתב באופן רשמי הזכאות. הפונה יוכל להציג את המכתב ממשרד הבריאות למוסד הרפואי בדרישה לקבל את זכאותו.

 

האתר יתעדכן באופן שוטף בהתאם לתוספות לסל הבריאות ולעדכוני העלויות והחוזרים. מבוטחים שאינם בעלי גישה למחשב יוכלו לפנות למוקד קול הבריאות בטלפון 5400* לבירור זכאותם ולבקש שישלח אליהם בפקס המידע הרשמי על זכאותם.

 

האתר מאפשר גם השוואה מפורטת של תוכניות הביטוח המשלימות של הקופות, עם התייחסות להשוואת פרמיות בכל ביטוח, גילאים, דרכי ההצטרפות לתוכניות, האם נדרשת תקופת אכשרה וכמובן מידע על הזכויות כמו ניתוחים, השתלות וטיפולים במדינות חוץ, אחות פרטית ושירותים נוספים.

 

"המערכת ההשוואתית תעודד תחרותיות בין קופות החולים אשר תוביל לשיפור השירות למבוטחים" אומרת שרת הבריאות יעל גרמן "ביקשתי להוסיף למערכת גם נתונים השוואתיים בין ביטוחי הבריאות הפרטיים, ביטוחים שהציבור משלם עליהם הון תועפות שלא לצורך". במשרד הבריאות בודקים בימים אלה את האפשרות להרחיב את המערכת להשוואה בין ביטוחי הבריאות הפרטיים. 

 

אז מה מגיע לכם מקופת החולים והאם תקבלו יותר בקופת חולים אחרת? כל שצריך לעשות זה לחפש את התרופה, הטיפול, הבדיקה או השירות באתר ולקבל את כל המידע. ניתן גם לקבל ריכוז של הזכויות בנושאים כמו הריון ולידה, מחלות קשות, סוכרת, סרטן, שיקום ובריאות השן.

 

את התמונה הרחבה לגבי מה שמציעות קופות החולים השונות לחולים עם מחלות כרוניות מסוימות תוכלו למצוא גם בפרויקט השוואתי מפורט שנערך באתר כמוני, במטרה לבדוק איזו קופה היא המשתלמת ביותר: 

 

צפוני
21/10/14 18:49

שלום 

ממבט ראשון בטבלאות , נראה שאינן מעודכנות . העלות להתיעצות עם רופא הסדר מסגרת כללית מושלם היא 120 ש"ח . אם איני טועה בפעם האחרונה לפני כשנתיים החליפו לי גלוקומטר ללא עלות ,כמדומני שזה היה במסגרת פרויקט של החלפת המכשירים בכאלה שקוד המקלונים קבוע. התיעצויות עם רופאי הסדר מוגבלות ל 3 בסה"כ לכל המקצועות. 

נתון חשוב שלא הובא לפנינו ,אני מניח שזה בגלל שמחייב סקר מעמיק יותר , הוא זמן ההמתנה לרופא מומחה . כדי להגיע למומחה סוכרת בכללית  צריך להמתין למעלה מחודשיים . אותו סדר גודל של זמן גם לרופאים מקצועיים אחרים.