מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

  תקנון תחרות "פרחים באהבה" באתר "כמוני"

כללי
מכון גרטנר לחקר אפידמיולוגיה ומדיניות בריאות בע"מ ("הנהלת האתר"), המפעילה את אתר "כמוני" ("האתר"), מכריזה בזאת על תחרות "פרחים באהבה" נושאת פרסים ("התחרות") בכתובת www.camoni.co.il על פי תנאי תקנון זה.
במסגרת התחרות יכתבו גולשים באתר למי היו רוצים להעניק זר פרחים ומדוע ואנחנו נשלח בשמם 3 זרי פרחים עם פתק הקדשה מיוחד. התחרות תיערך בהתאם לכללים שבתקנון זה. עליך לקרוא בקפידה תקנון זה ואת תנאי השימוש של האתר, המהווים חלק בלתי נפרד מהתקנון. ללא קבלת הסכמתך לתקנון ולתנאי השימוש, לא תוכל להשתתף בתחרות.
התקנון מסדיר את תנאי ההשתתפות בתחרות והינו חוזה מחייב בין האתר לבין המשתתפים בתחרות לכל דבר ועניין. התקנון ממצה את זכויות וחובות הצדדים.
התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והוא מתייחס לשני המינים במידה שווה. עמכן הסליחה.

מי רשאי להשתתף בתחרות?
ההשתתפות בתחרות הינה ללא תשלום ופתוחה למשתמשים הרשומים באתר, למעט: עובדי הנהלת האתר, עובדי האתר ומנהלי הקהילות והתחומים בה, הספקים של האתר ומשפחותיהם של כל אלו. ב"בני משפחה", הכוונה היא לרבות בני זוג, הורים, ילדים אחים ובני זוגם של כל אחד מאלה.

הטקסטים המועלים לאתר
כתבו לנו מי באתר (או לא באתר) זכה באהבתכם והייתם רוצים להעניק לו זר פרחים חגיגי לט"ו באב. אנחנו נכין ונשלח 3 זרי פרחים עם פתק ההקדשה שלכם.

כללי התחרות
1. תחילת התחרות: [17.7.2013]. סיום התחרות: [22.7.2013]
2. יש להעלות את הטקסט בקבוצה המיועדת לכך, במסך הראשי על הקיר המרכזי. על מנת להעלות את הטקסט לקבוצה, יש להיות רשום לאתר ולהצטרף לקבוצת התחרות.
3.כל גולש יוכל להעלות טקסט אחד. במידה ויועלה יותר מטקסט אחד ע"י אותו גולש, ישתתף רק הטקסט הראשון בתחרות ומנהלי האתר יהיו רשאים למחוק את הקטעים שאינם עומדים בתנאי התחרות.
4. אין לחשוף בטקסטים פרטים מזהים של האדם לו מבקשים להעניק את הזר, אלא אם כן התקבלה הסכמתו לכך מראש. הפרטים המלאים והכתובת למשלוח יועברו להנהלת האתר באופן פרטי לאחר הזכיה בתחרות..
5. בתחרות יהיו 3 זוכים. הזרים יוענקו לנשואי הטקסטים שייבחרו על-ידי צוות השופטים של האתר בשקלול עם הצבעת הגולשים (הצבעות "אהבתי"). מערכת כמוני רשאית להחליט כמה פרסים להעניק בהתאם לאיכות הטקסטים, מספר הפרסים המקסימלי יהיה 3.
למען הסר ספק, גם טקסט שלא קיבל הצבעות כלל יוכל לזכות בפרס לפי בחירת חבר השופטים.
להנהלת האתר יהיה שיקול דעת בלעדי בבחירת הטקסט הזוכה ולמשתתפים בתחרות לא תהיה כל טענה, דרישה או תביעה כלפי הנהלת האתר בקשר לכך.
חבר השופטים יקבע זוכה חלופי למקרה שלא עולה בידי הנהלת האתר ליצור קשר עם הזוכה או למסור לו את הפרס.
6. הפרס שנקבע לתחרות זו הוא זר פרחים שיישלח מטעם האתר לנשוא הטקסט הזוכה.
הפרס אינו ניתן להחלפה או להמרה בכסף או שווה ערך או להסבה לצד שלישי כלשהו. הנהלת האתר רשאית לשנות את הפרס בכל עת ועל-פי שיקול דעתה הבלעדי ולזוכה לא תהיה כל טענה, דרישה או תביעה כלפי הנהלת האתר בקשר לכך.
7. הנהלת האתר תודיע לזוכים אודות זכייתם תוך שלושה ימים ממועד הזכייה. הזוכים יתבקשו להעביר למערכת האתר את פרטי האדם אליו יש לשלוח את הזר וכתובתו. 
זוכה אשר לא יהיה זמין לקבל את הודעת הזכייה תוך שלושה ימים ממועד זכייתו, או שלא יעביר למערכת האתר קישור לפרופיל המשתמש אליו יש להעביר את המשלוח תוך שלושה (3) ימים ממועד ההודעה כאמור, יאבד את זכייתו ולא תהיה לו כל טענה, דרישה/או תביעה כלפי הנהלת האתר ו/או כלפי מי מטעמה בקשר לכך. היה והתרחש כמתואר לעיל, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להעביר את הפרס לזוכה החלופי או לכל גורם אחר על-פי שיקול דעתה הבלעדי.
8. אם הזוכה הוא קטין, קבלת הפרס מותנית באישור אפוטרופסיו של הקטין.
9. הנהלת האתר רשאית לפרסם את שם הזוכה ואת פרטיו באתר ובאמצעי תקשורת נוספים, לרבות אך לא רק, באתרים נוספים באינטרנט, בטלוויזיה וברדיו , כפי שתמצא לנכון.
10. הנהלת האתר רשאית שלא למסור את הפרס למשתתף הזוכה אם זכייתו כרוכה במרמה, בעבירה או בחוסר תום לב, גם אם היה זוכה ללא מעשה המרמה, העבירה או חוסר תום הלב.

אחריות
אתה נושא באחריות המלאה לתוכן הטקסט שמסרת לתחרות לרבות להפרת זכויות יוצרים וזכויות קנייניות אחרות של אחרים. הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות לכל נזק, הפסד, אבדן או הוצאה שיגרמו בקשר עם השתתפותך בתחרות.
הנהלת האתר איננה מתחייבת שהתחרות לא תופרע או תתקיים כסדרה ללא מגבלות או הפסקות, תנוהל ללא טעויות, תהיה חסינה מפני גישה לא מורשית, נזקים, קלקולים, אי דיוקים, שגיאות דפוס ותקלות, לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת.
הנהלת האתר אינה אחראית לטיב הפרס, לאיכותו ולכל תקלה אשר תתגלה בו.

הפסקת השתתפות בתחרות
הנהלת האתר רשאית למנוע, לחסום, להגביל או להפסיק את השתתפותך בתחרות ואת השימוש שלך באתר, אם התברר לה, או אם יש בידה חשדות מבוססים דיים לפי שיקול דעתה שפעלת במרמה, ביצעת עבירה או הפרת את התקנון או כל דין, לרבות במקרים בהם יתברר ביצעת מעשה העלול להפריע לתחרות, או לפעילות באתר, או למשתתפים אחרים, או שהעלית תכנים פוגעניים או מסחריים, או השתמשת בתוכנת מחשב, קוד מחשב או יישום או הכוללים נגיף-מחשב ("וירוס"), לרבות תוכנות-עוינות הידועות כסוס-טרויאני, תולעים (worms), ונדלים (vandals), יישומים מזיקים (Malicious Applications) וכיוצא באלה או בכל אמצעי ממוחשב אחר או באופן המהווה עוולה אזרחית או פלילית או באופן המעורר חשד סביר כי השתתפת בתחרות באופן הנוגד או המפר את התנאים הקבועים בתקנון זה.
אין בחסימה, בהפסקה או בהגבלה כאמור לעיל, כדי לגרוע מחובתך לנהוג בהתאם לתקנון זה ואין בה כדי למנוע מהנהלת האתר לדרוש כל סעד נוסף על-פי דין.

קניין רוחני וזכויות יוצרים
אתה מתיר להנהלת האתר לעשות כל שימוש בתוכן שהועלה על-ידך במסגרת התחרות ובאתר, לרבות שימוש בו על ידי צדדים שלישיים מטעם הנהלת האתר וכן לפרסומו (לרבות השתתפותך בתחרות) באתר ובאמצעי תקשורת נוספים. אתה מוותר על כל זכות לתמלוגים או לכל תמורה אחרת בהקשר לשימושים אלו.
אין למסור לתחרות כל תוכן המפר את זכויות הקניין הרוחני של כל צד שלישי. בכלל זה, אין להעלות כל יצירה המוגנת בזכויות יוצרים ללא אישורו המפורש ובכתב של בעל הזכות.

תנאים נוספים
הנהלת האתר רשאית להפסיק את התחרות או להאריכה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל עוד הדבר מתאפשר, הנהלת האתר תודיע על הפסקת התחרות או הארכתה או קיצורה בעמוד התחרות או בדפים הרלוואנטיים באתר.
אין להעתיק, להפיץ או לעשות שימוש בחלק או במלוא התכנים המופיעים בתחרות בכל אופן שהוא, ללא הסכמה מראש ובכתב שלהנהלת האתר.

הנהלת האתר רשאית לבטל את התחרות במידה ולא לקחו בה חלק לפחות 20 משתתפים

סמכות שיפוט והדין החל
הדין החל על תקנון זה וכל הנובע ממנו הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הבלעדית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוזות תל-אביב והמרכז.

פניות בנושא התקנון
בכל שאלה הקשורה בתקנון ובעריכת התחרות, אתה מוזמן ליצור קשר עם הנהלת האתר, לכתובת: info@camoni.co.il