מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

 

אודות כמוני

 

 כמוני, הרשת החברתית הבריאותית, הראשונה מסוגה בארץ, הוקמה בשנת 2009 כחלק מחזונו של פרופ' מרדכי שני, חתן פרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה, מנהל המרכז הרפואי שיבא ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, להעצמת החולים ובני משפחתם, תוך מתן אפשרות לחולים להתייעץ, לשתף ולהעצים זה את זה, כל זאת בליווי רופאים ומומחים מקצועיים המספקים מידע מקצועי ואמין המעשיר את השיח.

 

 
כמוני מהווה פלטפורמה ייחודית וראשונה מסוגה בישראל להעצמת החולה בהתמודדות עם מחלות כרוניות ובכך מצטרפת לזרם הולך וגובר בעולם של כלים דיגיטליים המשלבים מידע מקצועי עם יכולות של רשת חברתית לצורך פתרון בעיות, תמיכה רגשית ושיתוף.


כמוני הנה חברה לתועלת הציבור הפועלת כחלק ממכון גרטנר, המהווה מסגרת מחקרית לאומית לחקר אפידמיולוגיה ומדיניות בריאות בישראל.


כיום פועלות בכמוני 21 קהילות מובילות בתחומי: סוכרת, טרשת נפוצה, כאב, סרטן, אירוע מוחי, מחלות לב, לחץ דם, נפגעי חוט שדרה, נפגעי פוסט טראומה, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות אכילה, השמנה, קרוהן וקוליטיס, מחלות כליה, דיכאון וחרדה, פוסט טראומה ושלפוחית רגיזה.


האתר מספק מגוון כלים חברתיים ומקצועיים למתמודדים עם מצבים בריאותיים שונים, ביניהם – קירות שיחה בקהילות השונות, בלוגים, מערכת הודעות פנימית, מערכת צ'ט, קבוצות דיון ייעודיות, חדשות רפואיות, מדריכים מקצועיים, מומחים מקצועיים המספקים מענה ומלווים את השיחה ועוד.
השימוש באתר הינו חינם ומותנה בהרשמה פשוטה בלבד.


חזון כמוני

 

העצמת המטופל ובני משפחתו, תוך מתן כלים המאפשרים להם לקחת חלק מרכזי יותר בניהול המחלה יחד עם היכולת לחלוק מידע שעשוי לשפר את חייהם ולאפשר להם בחירות מושכלות.



מדיניות פרסום

 

על מנת לאפשר את קיומו של האתר מאפשר כמוני פעולות פרסומיות ברחבי האתר למפרסמים מורשים בלבד, אך זאת תחת בקרה מתמדת, שמירה על הגינות ומהימנות המידע ושמירה על פרטיות החברים. לפניות בנושא פרסום באתר אנא כתבו ל sharon@camoni.co.il

 

 

אודות מכון גרטנר

 

מכון גרטנר הינו מסגרת מחקרית לאומית לחקר אפידמיולוגיה ומדיניות בריאות בישראל, ומטרתו לסייע למערכת הבריאות ולמשרד הבריאות בקביעה ופיתוח של מדיניות בריאות מושכלת.
המכון הוקם בשנת 1991 ע"י פרופ' מרדכי שני, במטרה לקדם מחקר אפידמיולוגי נרחב בתחום המחלות הכרוניות המרכזיות וכן לסייע בגיבוש מדיניות לאומית לשרותי הבריאות.
בראש המכון עומד פרופ' מרדכי שני, המשמש כיו"ר הועד המנהל של המכון.
בבנין המכון שוכנים גם המרכז הישראלי לבקרת מחלות והמכון הלאומי לחקר שירותי בריאות' כך שמצוי בו מאגר החוקרים המרכזי בנושא שרותי הבריאות בישראל.
בין היתר המכון הקים ומפעיל את אתר מוטק'ה המיועד לבני גיל הזהב.



כמוני זכתה בפרס "האתר המצטיין" בקטגוריית SMB בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi 2012 ובתחרות Webi 2013

  

        

 

 

 

 

  קידום ושיווק האתר באינטרנט - נקודה שיווק באינטרנט