מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

קהילת סכיזופרניה

חברים (268)

תגובות

M30
13/02/23 11:38

גם אצלי התסמינים שליליים בלבד .. ההשתלדות הוא לעשות בלי לחשוב יותר מדי וזה מה שעוזר לי להיות קצת יותר פעילה .. זה עדיין לא יגיע לרמות שהייתי מבחינת הרבה דברים.. אבל לפחות יש איזשהו תפקוד בסיסי . 

תגובות

חי.חי
15/10/19 12:34

0536452146

תגובות

בלהבלהבלה
05/12/18 12:57

כמה נכון, תודה על התגובה. אני אוסיף עוד מידע מזכרוני ומנסיוני. בבקשה לקחת בערבון מוגבל. את כל המידע שלי שאבתי מאתר schizophrenia.com. אפשר למצוא שם מחקרים שנעשו ודיווחים מסכיזופרנים שניסו ליטול סרקוזין (מחברות שונות ובכמויות שונות). שימו לב שהספונסר של האתר זו אותה החברה ממנה קניתי את הסרקוזין... המחקרים שהראו הטבה בעקבות שימוש בסרקוזין, בדקו את ההשפעה על סכיזופרנים שמקבלים גם טיפול אנטי-פסיכוטי . אני קניתי מחברת https://brainvitaminz.com/. המשלוח לארץ לא יקר. המינון המומלץ לפי המחקרים הוא 2-4 גרם ליום (עדיף להתחיל עם 1 גרם ולהעלות בהדרגה). אני התחלתי ישר עם 2-3 גרם ליום. הרגשתי שיפור נחמד בערנות, אבל זהו פחות או יותר. הפסקתי לקחת אחרי כמה ימים. לכאורה, אמור להיות שיפור נוסף בשימוש לאורך זמן (6 חודשים). כמו כן, ניסיתי תוסף מומלץ אחר – NAC. ניסיתי 1200 מ"ג ליום של ''NAC 600'' של חברת superherb. לצערי לא הרגשתי השפעה כלשהי. נטילת ויטמינים מסוג B מומלצת מאוד (b12, b6, b9 – חומצה פולית), וסביר להניח שבמיוחד מי שיש לו חסר בויטמינים האלו יראה הטבה מסויימת אחרי הנטילה. אני ממליצה בחום לבקש מרופא המשפחה לבדוק את רמות ההומוציסטאין. הומוציסטאין קשור בין היתר ליכולת הספיגה של חומצה פולית בגוף, וזה קשור לסימנים השליליים בסכיזופרניה. אצלי נמצאה רמת הומוציסטאין גבוהה ורמות נמוכות של ויטמיני B. הרגשתי שנטילת 4 מ"ג ליום של חומצה פולית עזר לי לחשיבה. (שימוש לב שחומצה פולית הוא ויטמין B9 סינטטי, שככל הנראה לא נספג טוב בגוף. יש מחקרים שמתייחסים לכך שהחומצה הפולית נאגרת ברקמות ועלולה להאיץ תהליכים סרטניים, כמו כן, צריכת חומצה פולית עלולה להסוות מחסור בויטמין b12). מי שבכל מקרה רוצה ליטול חומצה פולית, מומלץ לו ליטול גם ויטמין b6 שמקל על הספיגה של החומצה הפולית בגוף. Folate (ויטמין b9 בצורתו הטבעית) הוא המומלץ יותר בגלל שהוא נספג בגוף בקלות. קשה למצוא folate בארץ. באתר schizophrenia.com יש מידע על תוספים שונים שניתן לנסות.

תגובות

צל-לילה
13/12/19 1:48

זה פורום על סכיזופרניה, רוב מי שכאן חולה בסכיזופרניה, אבל סכיזופרניים הם פחות קהילתיים בדרך כלל אז אין פה כל כך הרבה משתמשים יחסית לכמה שאנשים חולים במחלה הזאת בפועל. אני לוקח רספירדל 3 מ"ג כבר נראה לי קרוב לעשור, תופעות לוואי נסבלות, כדור קטן וחמוד. את צריכה להבין אבל, שתרופות אנטי פסיכוטיות הם לא מונעות חזרה של המחלה, הם רק אמורים לעכב חזרה שלה. רוב ההתמודדות כדי שהמחלה לא תחזור היא פסיכולוגית למעשה וזה אף שהתחום הוא כרגע בידי הפסיכיאטריים שמכורים לתרופות (לפחות כבר פחות לעינויים).

תגובות

צל-לילה
04/12/20 4:51

כן, זה קשה. יכול להיות שאתה צריך להחליף תרופה, אם התרופה הנוכחית לא עוזרת. הפיתרון הכימי. כמו כן, קולות פנימיים, זה או האלים או מה שסביר יותר קולות של חלקים לא מודעים אצלך, אז יש גם לדעתי אפשרות לסיוע של טיפול אלטרנטיבי המחזק את הקשר שלך עם החלקים הנוספים הקיימים אצלך, טיפול בהיפנוזה או טיפול פסיכולוגי פרטי, האפשרות האחרונה מומלצת רק אם אתה עשיר וזה לא הכי יעיל.

תגובות

צל-לילה
19/03/21 7:47

אבל אם כבר ממליצים.. הייתי ממליץ על קבוצת החרדה החברתית כאן בכמוני, שכוללת מעל 20 מאמרים מעמיקים, מדויקים וללא בולשיט כמו שאפשר למצוא כמעט בכל מקום שסתם מטעה ומעוות אחר כך את החשיבה ובכך את המציאות. הנה קישור:\ https://www.camoni.co.il/חרדה-חברתית2

14/09/20 0:06 | תגובה אחרונה: 14/09/20 0:06

שלום,

רציתי לעשות חיפוש בגוגל על סימנים שסכיזופרנים היו עדים עליהם, אך לא מצאתי כלום, מאמרים של פסיכיאטרים ופסיכולוגים שיש להם פחות מושג ולפעמים בכלל לא מושג על המחלה ואיך שהיא באמת ושנותנים תיאורים כלליים ובדרך כלל יוצרים אצלי התנגדויות שונות לנאמר על ידם ולו רק כי לפעמים זה כלל לא מתיישב עם המציאות המוכרת לי היטב מניסיון רב שנים עם הנושא וקריאה רבה בפסיכולוגיה ועל סכיזופרניה, גם חומר מהקהילה, מפורומים ישנים ועוד.. ולפעמים זה פשוט שטויות שלמעשה תוקפות את המטופלים שלו וגורמות להם נזקים תוך כדי עיוות מציאות חמור (ובכך יש הפרה של שבועת היפוקרטוס, כלומר מי שמכיר, לפי הגדרת הרפואה עצמה, לא מדובר ברופא בבירור אלא במתחזה. מבחן הכי פשוט וקל שיש.. כן?).

לדוגמא, המאמר ההזוי הבא בכיכר השבת, מאת מישהו שמסיבה לא ברורה קורא לעצמו פסיכולוג אף שנכשל גם בידע, גם בהבנה, גם בשכל, גם באנושיות וגם בשבועת היפוקרטוס, לא ארחיב על כך הוא פשוט יוצר סטיגמה מוגברת על העניין הזה של הסכיזופרנים רוצחים, מה שכמובן מעוות מציאות לחלוטין כי למעשה רק קומץ של סכיזופרנים למעשה מבצעים רצח בפועל. הרוב יודעים לא לעבור את הקו המסוכן וליטול חיים גם אם הויזיה שלהם על המציאות כמעט מצדיקה זאת. הם יודעים להזהר.. הם חכמים ממך "דוקטור" למעשה פושע נגד הקהילה שלנו, חסר ידע והבנה כלשהי מהחיים שלו וממש בשום פנים ואופן לא רופא, אלא סתם צבוע (היפוקרטי).

הנה הקישור לכתבה, תוכלו לשפוט בעצמכם, מעבר לשיפוט שלי בנושא:
https://www.haaretz.co.il/news/world/america/.premium-1.9125019

כמו כן, הוא טוען "הסכיזופרניה מתבטאת בכך שהוא חושב שהוא המשיח" , זאת פגיעה חמורה בדת וסכנה חמורה ומה אם ישו ירד מהשמיים ויחזור לעולם, ישר ישימו אותו בסד העינויים (קשירה רפואית) ? האם לא יתכן אדם שהוא משיח פסיכולוג? כי אם אתה טוען את זה, אתה לא רק לא רופא, אתה גם לא יהודי וממש ממש ממש ממש אנטישמי. תוציאו כבר את הראש מהתחת המסריח שלכם פסיכולוגים ופסיכיאטרים שחורים! (מילים כדורבנות..)

בברכת שפיות והפיכה לרופאים אמיתיים להיפוקרטיים שקוראים לעצמם פסיכיאטרים ושעדיין יש להם תקווה להיות לפחות בני אדם,
צל לילה.

תגובות

תגובות

צל-לילה
08/01/21 16:26

היי אורי, זה לא משנה התיוג, יותר פשוט זה אכן לתאר את זה כמו שתיארת. המבחן אם זה סכיזופרניה או לא היא לקחת זריקה אנטי פסיכוטית, מקסימום תהיה מנומנם לחודש. אם המחשבות נעלמות אז אלה קולות סכיזופרניים, אם לא אז זה משהו אחר. מעבר לכך, רשמתי פה בקבוצה זו או קבוצה סכיזופרנית אחרת פוסט שנקרא "לוגיקת לחישה" ממליץ לך לקרוא עליו, למרות שאתה כבר מזהה שאלה קולות פנימיים. קולות פנימיים הם קולות של חלקים אחרים תת מודעים שבך, ומכיוון שכך יש סיכוי שטיפול בהיפנוזה וזה נסיוני, יוכל להועיל לך. יש להשתמש במכשיר הקלטה בטיפולים ההיפונטיים ולהקשיב להם אחר כך. בהצלחה ותודה שרשמת בקבוצה. צל לילה.

15/09/20 6:44 | תגובה אחרונה: 17/12/20 0:12

תשמעו, חלק מההאשמות האוטומטיות של הפסיכיאטרים הם פשע ולו רק מגלל שהם האשמות אוטומטיות, ורשמתי על זה למשל פה:
https://www.camoni.co.il/411804/558727

וכאדם מאמין בולט לי שהם באופן אוטומטי נגד היהדות, כי הם אומרים שהרעיון שיש משיח הוא משוגע וכל אחד שטוען זאת הוא לא צדיק שחושב שיש לו סיכוי לכך ומכריז על עצמו כמועמד אפשרי (ואם אכן יש סיכוי לכך, זה נחשב כמצוות חובה ביהדות למעשה, לא כפשע, כל עוד אתה.. זה מורכב, להיכנס לפרטים של האמונה היהודית המורכבת, רשמתי ספר אגב בנושא שהחלטתי בסוף שלא יפורסם רשמית אף שהוא פורסם וידוע באופן לא פורמלי, ככה שהם בצרות חח), אלא משוגע אוטומטית? וזה כשקוראות בקפה, אנשים שבאים לנחם אבלים ואומרים דברים משוגעים כמו שהנשמה של המנוח עדיין פה מחכה, או שאומרים שהם מתקשרים עם מלאכים וכאלה.. זה בסדר אוטומטית, רק לא משיח חס וחלילה, כי אנחנו הפסיכיאטרים בוגדים בבירור ביהדות. וכל יהודי צריך לשנוא אותנו על כך אם הוא אכן יהודי גם מתחת למסיכה.

בכל מקרה, מה שרציתי להגיד, שאם אתה חושב למשל שמרגלים אחריך ועוקבים אחריך, זה פשע כיום לטעון בלי בדיקה אמינה ואובייקטיבית (וברגע שרואים ניסיון גילוי אלא אם יש פיתוי חזק מדי, הסוטים מנתקים את המכשירים.. ולכן בדיקות עשויות להראות כלום אף שיש משהו) או להסתכל על ההוכחות שמדובר במקום בקורבן לפשע מחריד, באדם משוגע שיש לטפל בו על ידי שבירתו בעינויים או בסמים כימיים מעכבים (וכל התרופות הפסיכיאטריות הם סמים מעכבים, גם לא כאלה בנוגע לסכיזופרניה).

ואני טוען משהו פשוט ורשמתי את זה בכותרת:
"30 סימנים או קולות רשומים ועדיף מוקלטים ומתועדים בוידאו - ואתה צודק בעוד שהפסיכיאטרים פושעים בבירור" וזה כי מבחינה הגיונית לא יתכן שפירשת כל כך הרבה דברים בצורה לא הגיונית רק מגלל שהפסיכיאטרים טוענים את זה באלימות ללא כל ניסיון להיות אפילו הגיוניים (אף שמניסיון בניגוד לשקרים הפסיכיאטריים, לוגיקה ואמצעי שיכנוע עדינים אכן עוזרים מאד לסכיזופרניה וזאת בצורה יעילה להדהים ביחס לשיטות הרקובות הרגילות שלהם והלא רפואיות), כי הרי אם תיעדת משהו, סימן או קול ומישהו אחר רואה את זה (ואתה לא חייב להגיד שזה סימן) אז אובייקטיבית כל הסימנים שראית אמיתיים. ויתכנו אמנם צירופי מקרים - 2-3 לחודש של צירופי מקרים זה כבר הרבה מבחינה הגיונית, אבל 30 סימנים מוכחים והגיוניים, מראים חד משמעית לכל בר דעת (להתעלם מהפסיכיאטריה והמשפחה וכל מזריקי חומרי האיטום ללא סיבה) שאין לו סיבה להכחיש או לשקר מול הגיון פשוט וקל להבנה, שכן אתה צודק.. אין לך סכיזופרניה, אתה עובר סוג של אונס. מצטער, זאת אכן האמת, צדקת. והפסיכיאטרים הם פושעים נגד האנושות. פשוט כך.

אז ארשום שוב, שיהיה מובן וברור ויקלט וינצח כל שקר או זיוף ורמאות או חוסר רפואיות ברור:
30 סימנים או קולות רשומים ועדיף מוקלטים ומתועדים בוידאו - ואתה צודק בעוד שהפסיכיאטרים פושעים בבירור

ו30 זה הרבה יותר מדי ממה שצריך, כי 10 סימנים כאלה שכולם בולטים, הגיוניים (גם אם הזויים מגלל "הקולות" לא מגללך) ויוצרים תמונה משלהם - ויש חשד רציני וכבד ביותר שאתה צודק ולא צריך יותר.

ואם מישהו מכחיש 40 הוכחות ומעלה, הוא בעצם מודה שהוא פושע או מטומטם חסר הגיון והבנה כלשהי ברמה שהוא מתקשה אבל לקשור את השרוכים בעצמו ולו רק באופן מטאפורי.

בהצלחה סכיזופרנים, שהאמת והצדק ינצחו! וגם אם הגעתם למצב שיגעון, כי עוקבים ומטרידים אתכם באמת, עדיין הכל בסדר, זאת לא מחלה, זאת יכולת אנושית אדירה ולא מוסברת למעשה, להתגבר על קשיים "בלתי אפשריים".

צל לילה, ומוזמנים גם לקרוא מאמרים אחרים שלי פה, זה חומר יותר טוב פה, ממה שאי פעם איזה פסיכיאטר רשם וגם הרבה יותר אמיתי ולא אינטרסנטי....

תגובות

צל-לילה
17/12/20 0:12

אוקיי, אולי לא בהכרח, אבל גם אם זה לא מועיל בשיגעון עצמו וזה מועיל, רשימת הוכחות מסודרת מאפשרת לראות טעויות מוזרות או דברים שונים ולפעמים גם להצליח להסביר אותם כשאתה חוזר לשפיות. אני חושב או מקווה שאעשה את זה גם בשיגעון החמישי שלי ובנוסף שאשתפר יותר בהקלטת דברים. בין לבין, אני לוקח את אחותי לפוליגרף לשאלות על השיגעון. אני מקווה שזה יעזור לי.

268 חברים בקבוצה
פופו481
פופו481
אביעד39
אביעד39
מלי 44
מלי 44
sandra2oo
sandra2oo
MotySgreat
MotySgreat
סובל מפוסט טראומה "מורכבת", בעבר אובחן בטעות כביפולרי.
idophir78
idophir78
עידו מנתח התנהגות בן 45 מאופקים
allrun1
allrun1
Goldman
Goldman
Friend of serafin
Friend of serafin
narcissistic schizophren
כפיר9
כפיר9
Eitan12
Eitan12
לירז123
לירז123
mikizi
mikizi
אלי96
אלי96
באשפוז סובל מסכיזופרניה מחפש חברות וחברים
בנוש
בנוש
א4441
א4441
אליהו05
אליהו05
מאושפז בן 46
שייקה2
שייקה2
בן 54 עם בעיות של אנטי סוציאלי צבר B כיום הצבר B כמעט ונעלם לאורך 3 שנים של טיפול מסיבי יעוץ עו"ס ... עם זאת לוקח כל יו...
קהילת סכיזופרניה

קהילת סכיזופרניה

אודות הקבוצה

הקבוצה מיועדת לקהילת נפגעי הנפש בכלל ולחולי סכיזופרניה בפרט. הגולשים יכולים להעלות בעיות ושאלות ולפרסם את סיפוריהם וחוויותיהם בהפרעת הסכיזופרניה.אין כאן מקום למלחמות ולריבים וכמובן לא לטרולים

מנהלי הקבוצה

קהילת סכיזופרניה

קהילת סכיזופרניה

מנהלי הקבוצה

אודות הקבוצה

הקבוצה מיועדת לקהילת נפגעי הנפש בכלל ולחולי סכיזופרניה בפרט. הגולשים יכולים להעלות בעיות ושאלות ולפרסם את סיפוריהם וחוויותיהם בהפרעת הסכיזופרניה.אין כאן מקום למלחמות ולריבים וכמובן לא לטרולים

יצירת קבוצה חדשה
קבוצות הן כלי נהדר להתדיינות עם שאר חברי הקבוצה על נושאים שרלוונטיים לקהילה לה אתם שייכים.