מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

ניתוחים ברייאטרים - כל מה שרצית לדעת...

בוקר טוב
נרגש לשתף, שהיום חוגג 6 שנים לניתוח..
ארשום שיתוף במהלך היום

מאת razm121
07/12/14 11:14
1477 צפיות

תגובות

צוצו
19/10/13 14:30

אני ממש ממש מזדהה איתך, מחכה לשמוע מה היה במרפאת הכאב. האם יוכלו לחדש לנו שם משהו..? מעבר לכל התרופות לכאבים, משחות לכאבים וכו׳ שהפסקתי לקחת כי הם נתקו אותי מהמציאות שמסביבי..

תמשיכי לעדכן, שבת שקטה ושבוע טוב בלי כאבים.

צוצו
19/10/13 14:35

עוד משהו.. הכאב באמת מחבר ולוקח למקומות מאוד נסתרים בנפש, מעורר ומאיר נקודות שלא התייחסנו אליהן כשהכל היה "בסדר״, אבל די.. הבנתי.. מספיק.. מוכנה להיפרד כבר, מיציתי.

הכאובה
19/10/13 16:13

באמת יכולה להבין את אשר עברת בעקר בתקןפות של כאבים בילתי נסבלים ולא חשוב כרגע הסיבה אבל מהסיפור הפרטי שלי מוכרחה להיות כנה ולספר כי אצלי זה היה אחרת טופלתי אצל רופאת כאב דרך הקופה אצלה בקליניקה היא מיוזמתה העבירה אותי להמשך טיפול ברפאת כאב באיכילוב כששם לא יכלו לבעעיה שלי היפנו אותי למרפאת כאב ברמבם בחיפה אני מתגורת במרכז שם דאגו לאשפוז לטיפול מסוים המשכתי בטיפול רצוף אצל רופאת הכאב ושוב היפנת אותי למרפאת הכאב בתל השומר שוב לטיפול מיוחד ככה שאני לא יכולה לבוא בטענות נכון לא תמיד יש תורים פנויים וצריך סבלנות אני מחכה כרגע לתור אצל רופאת הכאב שלי כ 6 חודשים שהייתי קובעת תור לשבוע שבועיים אז באמת לפעמים נתקלים בתקופות קלות יותר ולפעמים צריך לחכות עד לצאת הנשמה אז באמת מקווה כי קיבלת את מה שהיית זקוק ומאחלת לך רק בריאות ללא כאבים עד כמה שאפשר

מינרבה1
19/10/13 16:56

האם ניסית רםואה אלטרנטיבית ?

Oopsy-daisy
19/10/13 17:42

מינרבה יקירתי! קודם כל-כל הכבוד לך שאת מעלה את הרפואה האלטרנטיבית. 

אז אני אספר לך, אני, שחיה עם בת זוג שהיא בעצמה מרפאה אלטרנטיבית מוכרת מאוד בתחום באזור חיפה, עד כה ניסיתי רק רפואה אלטרנטיבית אבל אחרי שנה של סבל החלטתי לשלב גם מן הרפואה הקונבנציונלית, גם עכשיו במקביל אני עושה דיקור שהאמת נראה שמתחיל לעשות משהו. בכל מקרה רפואה אלטרנטיבית יכולה רק להועיל. עם או בלי כאבים.

Oopsy-daisy
19/10/13 17:48

צוצו, לגבי מה שכתבת, שמיצית-חייבת להגיד שאם הייתי מקליטה את עצמי כמה שבועות אחורה-זה מה שהיית שומעת-אמרתי לאישתי- ״טוב נו מה נהיה?? תהליך תהליך אבל הבנתי! קדימה! בואי נתקדם!״ אז זהו, שלא, התהליך חושב אחרת חח. כנראה ששנים של חיים מלאי קשיים והזנחה עצמית פושעת, לא הולכים ברגל. או כמו שכל מטפלת שהייתי אצלה אמרה: ״מה את חושבת שהגוף הוא פח זבל?? תלקי אותו והוא יקבל באהבה??, אז זהו, שלא״ ואין מנוס מלחשוב שאולי הן צודקות ולהתחיל לאסוף את השברים.. בסוף זה יעבור. בטוח.

צוצו
19/10/13 18:50

אני קוראת מה שכתבת, את נשמעת אופטימית, מגייסת כוחות, אני ממש גאה בך..

נכון הגוף אומר די.. תקשיבי לי אבל אין לי כבר אנרגיות לעניין הזה, הקשבתי, הבנתי, הכלתי.

סתם רגע כזה לא משהו, נפילה..

אני שמחה שפתחת את הבלוג הזה, כל כך מעט נשים ( אם בכלל) שאני מכירה יכולות להבין מה מרגישים שכואב שם, במקום הכי הכי ( אין לי מילים אפילו) כל הנשים שמסתובבות עם חיוך, משוחררות מכאב שמוקפות סביבי, מקנאה פתאום בכל אחת כזו.

varduku
20/10/13 0:17

אופסי יקרה,

אני כל כך שמחה שזה עבר לך בהצלחה.

עצם העובדה שניצחת במערכה הראשונה (מול הבירוקרטיה המתישה) את כבר בדרך הנכונה.

מהטיפה'לה שאני מכירה אותך,  וקוראת אותך, את נחושה להתמודד ולקבל דרכי טיפול שונים וחדשים, זה מבורך, תמיד היי קשובה לעצמך ונאמנה לעצמך. קל ללכת לאיבוד. שמרי על עצמך.

 

טיפול במסגרת מרפאת כאב, שונה מטיפול  במסגרת הקופה. אני בטוחה שתמצאי הקלה או החלמה.

 

גאה בך כל כך. כל הכבוד, מחכה לקרוא עדכונים נוספים!!

שבוע טוב ומבורך!

אפרת_זיו
20/10/13 11:00

אין לתאר את מהלומות הבירוקרטיה והיאוש בהתמודדות גם עם כאב והשלכותיו מצד אחד וגם עם השיט הזה מהצד השני. תחושת האטימות וחוסר ההבנה איומים.

ובכלל, תקופה קשה למרפאות הכאב ורופאי הכאב באשר הם.

 

אישית, אגב, (מכבי) חיכיתי 3 חודשים למרפאת כאב ואני מבינה שזה נחשב למהיר..

Oopsy-daisy
20/10/13 13:17

אפרת את כל כך צודקת וכן, נראה לי ששבועיים זה נחשב למהיר רק בואי נראה מה הם שווים אבל שוב-הלוואי ולא הייתי צריכה אותם, הם גם עונים לך כאילו את איזו נדחפת, מה נראה להם?? שבא לנו לבוא להתייבש שם???

varduku
20/10/13 13:31

 

 

אופסי יקרה,

איך מתחיל ספר בישול מרוקאי? "קודם כל תירגעי!" (-:

 

יקירתי, אני שונאת לעשות השוואות אבל באמת במקרה שלך, תגידי תודה.

תתמקדי בטוב, קיבלת תור, הפניה וכל מה שצריך בזמן קצר מאוד יחסית. האמיני לי, האמיני לחבריי הפורום כאן.

 

אם תתחילי מעכשיו לפתח ציפיות לגבי הבאת הישועה משם, אז הנמיכי אותן יקירתי.

אם תתחילי להגיד: נראה אם הם שווים בכלל משהו, הרי שאת כבר מתחילה עם נקודה לרעתם. מבלי שתהיי מודעת לכך.

 

הגעת למרפאת כאב. יש!

עם שיתוף פעולה, עם מוכנות לצאת מהשבלונה או מהדרך שאת חושבת שהם יוכלו לעזור לך, תגלי דברים על עצמך, על סף יכולת ההתמודדות שלך, על כלים נוספים שיוכלו לעזור לך.

 

זו מרפאת כאב. הם מטפלים בכאב והדרכים להתמודדות עם כאב היא דרך התמודדות שונה. וכמובן, כל אחד מביא את הנופך שלו.

 

לכי לשם שלמה עם עצמך, ושלמה עם כך שהגעת למקום הנכון שיכול להקל על הכאב שלך, אולי חלילה הם לא יוכלו להעלים לך את הכאב אבל הם יוכלו לעזור לך להתמודד איתו באמצעות תרגילים, טכניקות, העלאת מודעות, ויכולת התמודדות.

 

תחשבי חיובי יקירתי, אל תתני למחשבות או להרגלי החשיבה שהורגלנו אליהם, להעלות ספק או חשש בכל הזדמנות להגיע אלייך. תשתיקי אותם. ובמקומם תזמני את המחשבות הבריאות, הטובות. המרגיעות.

 

את מגיעה למקום שאת צריכה , עברת את המשוכה הראשונה והמשמעותית, זהו הישג אדיר ואת יודעת את זה. יקירתי, הניחי לכל משקעי העבר, לסיפורים שאת שומעת להשפיע עלייך לקבל את הטיפול בשלמות אמיתית. תהיי שם למען עצמך. נקודה.

 

שיהיה המון בהצלחה , אשמח לשמוע על שיפור, עדכון לגבי מצבך!

 

רפואה שלמה !!! 

 

Oopsy-daisy
20/10/13 14:41

ורד יקרה, נשבעת לך שמרוב שאני כבר לא מצפה מאף רופא לכלום ועברתי לצפות ולהאמין רק בעצמי - קבעתי לי כמה תורים שפתאום כמה ימים אחרי שכחתי אפילו שקבעתי! וטוב שכך, כי כנראה לא הייתי צריכה להגיע אליהם. בכל אופן עם כל הקושי אין לי ספק שאני והכאב ניפרד בקרוב-כידידים אמנם חח אבל ניפרד! ועם הרוח שלך-גם אצלך זה יקרה. אעדכן

razm121
razm121
עברתי ניתוח מעקף קיבה לפני כשבע שנים .הדרך הניתוחית שלי, הייתה רצופה בעליות רבות ומורדותמהם למדתי רבות על סוגיי  הניתוחי...