מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת stupid
16/07/16 13:53
1108 צפיות
i hope that you see right through my walls 
i hope that you catch me 'cause i am already falling

כל כך קל לי לשקר שהכל בסדר, זה פשוט יחסית לשים מסכה שמסתירה את כל מה שאתה מרגיש באמת.
אני יודעת שלכל מי שמסביבי קל יותר כשאני "שמחה" כי אני יודעת שאם אני לא רוצה להתמודד עם הבעיות שלי אז בטח שאף אחד אחר לא היה רוצה אבל לפעמים זה קצת גדול עלי להמשיך כאילו הכל בסדר, לפעמים כשאני מתחילה שוב ליפול ואני צריכה שמישהו יהיה איתי ויקשיב לי ואני יודעת שאני לא יכולה לדבר על זה עם אף אחד כי אני לא רוצה להיות נטל או להפיל את הצרות שלי על מישהו, אז אני מרגישה הכי לבד בעולם.
אני יודעת שאם אני אגיד שאני מרגישה כל כך מיותרת ושפשוט נמאס לי מעצמי ומהמלחמות שיש לי בראש אף אחד לא יבין על מה אני מדברת כי כולם התרגלו לדמות המאושרת שלי, וזה קצת כואב לי לשמוע לפעמים את כל הערות האלה על איך שהשתנתי וכמה שיותר כיף איתי עכשיו כי בפנים אני עדיין אותה אחת ועדיין לא טוב לי ואני עדיין נופלת כל כך הרבה.
הבעיה היא שכל כך התרגלתי למשחק הזה שאני לא יודעת איך לבטא את עצמי מול אנשים כשאני עצובה. אני כל כך טובה בלזייף את מה שאני מרגישה שלפעמים אפילו אני לא יודעת איך אני וזה גורם לי להרגיש כל כך ריקה.
אני מרגישה שאין לי אף אחד עכשיו שבאמת ירים אותי, או אפילו רק יחזיק אותי שאני לא אפול.
ולמרות שיש לי את החברים שלי ואני יודעת שיש לי אצלם מקום קטן אני עדיין מרגישה הכי בודדה בעולם.
ובסוף זה רק אני, ההפרעות אכילה והדיכאון שלי ואני לא יודעת כמה אני אוכל להתמודד איתם עוד.

תגובות

קשה. מאד קשה המשחק הזה. האמונה הזו שאם תעזי לפעמים להיות אוטנטית ולהחצין את מה שאת מרגישה, כולם יברחו, היא אמונה מחבלת. אי אפשר להמשיך בהצגה הזו לאורך זמן בלי לשלם את מחיר הדיכאון, הריקנות והבדידות. האמת היא, שזה לא שחור ולבן. אני מבינה שכשמחצינים כל הזמן רק עצב וייאוש, הסביבה יכולה להתרחק. זה לא נעים לה. אבל זה לא אומר שצריך כל הזמן להיות עם מסכות. יש גם את האמצע בו את יכולה לפעמים להוריד אותן והסביבה תעמוד בזה, אולי אפילו תתמוך. מה דעתך?

asafi
01/09/16 19:53

אני תמיד שמח שאת משתפת אותי בקשיים שלך ומשתדל לתמוך. דווקא את המסכה של הכל בסדר אני פחות אוהב לראות. אולי תגלי שעוד אנשים שאכפת להם ממך רוצים גם להיות שותפים בקושי ובתחושות הפנימיות ולא רק לראות אותך מחייכת.

Ghostone
13/10/16 3:14

למרות שאנחנו לא מכירות..
אני מזדהה איתך כלכך! ככה חייתי שנים ועדיין..
בלי קשר אני ממש אוהבת את השיר הזה <3

חם
03/03/18 21:14

אני שם בדיוק במקום שלך כאילו פעם ראשונה שאני פוגשת עוד משהו שמעיד על עצמו כשחקן טוב, אצלי אני מתחילה לפרוק מההבנה שזה דרך להחלמה ואם לא הסביבה שלך אז פו או בכל מקום אחר הגיע המן לתת בכח אמון באנשים כי יש אנשים טובים שאת לא מכבידה עלהם הם מספיק מקצועיים כדי לשים על עצמם הגנות ומצד שני להקשיב ולעזור. אני בדיכאון ואף אחד לא יודע ד"א האנרגיות שאני משקיעה עכשיו בהסתרה גומרות אותי, וגם אני סובלת מהפרעות אכילה ככה שהולך לי שמח... אם תצאי מזה תודיעי לי איך... מחוברת לגמרי!

stupid
stupid