מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בלוג הבית של כמוני

כמוניבלוגיםבלוג הבית של כמוניכמוני מתחדש - עוד רגע זה קורה!

14/02/17 12:13
6189 צפיות
כמוני מתחדש - עוד רגע זה קורה!
חברים יקרים שלנו,

אנחנו שמחים לבשר כי אנחנו עומדים ממש רגע לפני סיום הפיתוח של אתר כמוני החדש. בשנה האחרונה עמלנו על פיתוח של אתר, שיהיה ידידותי יותר, מהיר יותר, מותאם יותר למכשירים סלולאריים ועוד כמה תכונות, שאנחנו מקווים שיהפכו אותו לחבר קרוב, מסייע ותומך.

מה תמצאו באתר החדש?
עמוד בית אישי לכל חבר - החברים הרשומים באתר יזכו לעמוד בית חדש, אליו יתנקזו התכנים שמעניינים אותם באופן אישי, בהתאם להעדפות שלהם באתר.



התאמה מיטבית למכשירים סלולאריים וניידים - אנחנו יודעים שהיום זה קצת מסורבל, באתר החדש תוכלו לתקשר עם האתר באופן הרבה יותר ידידותי גם במכשירים הסלולארים למיניהם.


תגיות - באתר החדש תוכלו לעקוב אחרי תגיות שמייצגות נושאים או מילים ספציפיות שמעניינות אתכם (כגון שמות של תרופות, בדיקות, תופעות ועוד). המעקב אחרי תגית יאפשר לכם להגיע בלחיצת כפתור לכל המדריכים, החדשות והשיחות באתר העוסקים בתגית שלכם.

מערכת הודעות פנימיות חדשה - המערכת תאפשר לכם לתקשר זה עם זה ועם זו באופן נוח וזורם.



אלה רק טעימות קטנות, אבל אנחנו מתרגשים ורצינו לשתף 
האתר יעלה בשבועות הקרובים, היו נכונים, יש למה לצפות!

שלכם,
צוות כמוני

 

תגובות

השקוף
16/02/17 10:46

כל הכבוד על המאמץ שלכם לשפר,בתקוה שבאמת יהיה יותר ידידותי ואז אוכל יותר להשתתף בדינים ושאלות ותשובות.

agamit
20/02/17 7:30

מקווה שיהיה אפשרי לשים קישורים בתגובות של אנשים
כיום זה לא קיים וחבל. זה שימושי ונצרך מאוד

שייקה1
24/02/17 2:59
ברוכים תהיו בכל אשר משקיעים לנו, תמיד נשמח למקום ושדרוג יפה זמין ובקלות ייתר להיכנס לבלוג, היום זה מתיש בלחפש את הכניסה והתגובה ובטח נשמע לכם מוזר כי הכל כתוב וברור, אבל זה מצריך שינוי ומיקום כדוגמת דוא"ל שנכנס עם רובריקה של "השב,שלח, מחק וכו'.  עם כל כך הרבה קודים, סיסמאות, דוא"ל, רשתות חברתיות ועוד שיש לכל אחד מאיתנו, חובה שכאן יהיה "זכור סיסמה" ולבדוק שזה עובד ותקין, זה עוזר וקל להיכנס ולהגיב...
הטוב ביותר הוא שאם נכנסנו לדוא"ל  שזה גם בסיסמה ועכשיו ל"כמוני" שוב סיסמה שונה וזו מלאכת התשה שבגללה אני לפחות אומנם קורא וכשרוצה להגיב, צריך סיסמה ולפעמים נתקל בסירוב מטעות ופשוט מוותר ופורש. אני מאמין שזה אצל רבים שבשל כך הם רשומים אבל לא משתתפים...
מה יקרה אם תאפשרו לקרוא ולהגיב ללא צורך בסיסמה? אז נכון תגידו חסוי, צינעת הפרט וסודי ו... שהרי המחשב שלי הכניסה לדוא"ל בסיסמה הינה שלי שלה שלו, כך שתשחררו אותנו מסירבול נוסף זה. תודה רבה!