מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

טל של תקווה - הקרן לילדים חולי כליות...

22/04/18 14:28
4342 צפיות

תמיד חלמתם לקחת את הילד לטפס על קיר טיפוס . אבל ... חששתם . חששתם שמה לא יצליח ? שמה ייפול ויתאכזב . או שבכלל מלחתחילה החלטתם שזה לא בשבילו . בדיוק בשביל זה בשבוע הבא אני מארחת בשידור שלי את רם . רם הוא מדריך טיפוס קירות . בן היתר גם מדריך טיפוס טיפולי . ספורט הטיפוס מתפתח בעשורים האחרונים בקצב מסחרר - בכל העולם, וכך גם בישראל. זוהי פעילות המתאימה לכל הגילאים, ומשלבת שליטה בפחד, דיוק, תכנון, ריכוז, כוח, גמישות וקואורדינציה. בשנים האחרונות נערכו נסיונות טיפוליים רבים ומחקרים על השימוש בטיפוס כאמצעי לטיפול, מיקוד ותיקון לבעיות שונות. כל זאת בנוסף לשימוש בטיפוס לשם שיפור יכולות במקום שאין בו בעיות.מסתבר, שניתן לטפל בעזרת פעילות טיפוס במגוון של בעיות: אורגניות, סביבתיות, אורטופדיות ואחרות.

טיפוס באוריינטציה טיפולית משלב היבטים של טיפול בתנועה עם פעילות חווייתית מהנה. טיפוס מחזק את כל הגוף באופן מאוזן ומבוקר, משפר קואורדינציה וריכוז ומשפיע על הרגלי התנועה והיציבה באופן אפקטיבי ביותר.

טיפוס טיפולי מתבצע על קירות בזוויות שבין 10°+ ל-30°-. בטיפוס אורבני קירות ייעודיים שנבנו תוך תכנון לצרכי הטיפול בטיפוס. המסלולים שלנו מסומנים בצבעים שונים, על פי מטרת הלימוד.

בטיפוס אורבני קיר טיפוס מיוחד לילדים וקטנטנים, ומגוון רב של מסלולים שיבטיח עניין והנאה גם לטיפולים מתמשכים הדורשים פרק זמן ארוך.

יש לכם שאלות בנושא? נשמח שתשלחו  חזרה לוואטאפ או אם קיבלתם את זה ואתם רוצים לשאול כנסו לקישור   . http://www.tal-tikva.org.il/contact-us/תודה והמשך שבוע נפלא. שרוןטל של תקווה.הקרן לילדים חולי כליות.

תגובות

טל של תקווה
טל של תקווה
טל של תקווה הקרן לילדים חולי כליות . עורכת פעילויות לילדים בבתי החולים שבמדינת ישראל. הקרן עורכת טיולים ,ופעילויות שונות...