מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מבריאנית מטרשת נפוצה

כמוניבלוגיםמבריאנית מטרשת נפוצההאם אני מפסיקה לחפש בחוץ?

05/07/18 9:25
4277 צפיות

שלום עולם. ממשיכה את הבלוג מהמקום שעצרתי:

אז זהו, על הרופא ההודי ויתרתי. העובדה שמישהו הציע לי הצעה כל כך מוזרה (להעביר את הדם שלי דרך מכונה שחושפת אותו לקרינת UV) בהחלט מראה לי שהכיוון שאני מחפשת הוא לא מדוייק. אני מחליטה, לעת עתה, להפסיק לחפש בחוץ, ולהישאר עם הכלים שרכשתי, ההקשבה פנימה, המנטרות, התזונה ובטח יש עוד.

התינוק שלנו בינתיים גדל. הוא כבר בן חצי שנה ואני מתחילה להתלבט מה אני נותנת לו בנוסף להנקה. כבר עכשיו אני לא רק מניקה, ומוסיפה לו גם פורמולה על בסיס סויה. לא מתה על הרעיון, אבל עושה את זה מכל מיני פחדים "שמא הוא צריך עוד משהו", "אולי יש משהו בפורמולה שיצרו מדענים" וכדומה. בין ספרי התזונה שאני קוראת יש ספר של יצחק בן אורי, הנחשב ה'גורו' של הריפוי הטבעי. אז זהו, מחפשת מטרות שכמוני, כבר מוצאת מטרה חדשה. לביקור הבא בישראל אני קובעת תור אצל בן אורי, שגר בנתניה. אה, כנראה שלא הפסקתי לחפש בחוץ :) 

תגובות

ערן-ברקוביץ
05/07/18 11:53

טוב שחזרת לכתוב, ואפילו בבלוג את חוזרת לביקור בארץ. העיקר שחזרת ;-)

frydman
06/07/18 10:12

j 'ai lu que le Soja ne convenait pas au bébé !:sad:

ערן-ברקוביץ
06/07/18 10:21

אני חושב שבפוסט מתוארת ההיטוריה של רחלי ולפני עשרות שנים לא ידעו על השפעת הסויה על התינוק. טוב שציינת שכיום לא מקובל לתת סויה לתינוקות.