מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםmy lifeחברה שלי, כבר לא

מאת stupid
22/10/18 12:47
3131 צפיות

עד לפני שנתיים היית החברה הכי טובה שלי.

הבן אדם הכי קרוב אלי, הנפש התאומה שלי.

כל כך דאגתי לך שיהיה לך טוב, הייתי רצה עד אלייך ב 2 בלילה כשהיית עצובה, רק כדי לחבק ולשמוע. נוסעת עד לעבודה שלך כשמשהו קרה והיית צריכה אותי, כועסת איתך ובוכה איתך, חווה איתך את כל החוויות הכי טובות של החיים וגם את אלה שפחות.

ברגע אחד פשוט החלטת להעלם לי, פתאום כבר לא כל כך נהנת לדבר איתי, המצאת תירוצים כדי לא להפגש ואז כשבאתי עד אלייך כדי לראות מה קרה אמרת לי שלך כבר לא אכפת. שאת לא חושבת שנוכל לחזור להיות חברות והאמת שאת גם לא כל כך רוצה, ושנזכרתי מאוחר מידי ועכשיו לא בא לך להכנס לזה..

ואני? אני נשארתי עם כל הכאב של לאבד אותך, עם החוסר המטורף הזה, עם החלק שלך שלקחת איתך.

ואת? את כאילו כלום. זה לא כואב לך ולא מוגע בך, לא משנה כמה ניסיתי, כמה בכיתי וכמה השתדלתי זה פשוט עבר לידך.

אפילו לומר לי מה עשיתי לא הסכמת, והאמת שאני כבר מתחילה לחשוב שגם את לא יודעת..

את יודעת, מצחיק אותי שאת חושבת שאת יכולה להתעלם ממני לנצח. 

אם תרצי ואם לא עכשיו אני חלק מהמשפחה. ואת? את כל כך שמחת מזה, כל הדיבורים על שבתות אצל סבתא וטיסות לחול עם המשפחה, האירועים המשפחתיים והשטויות עם כל הבני דודים.

כל כך בא לי לדבר איתך, לבכות בעיקר ואולי גם לצעוק עלייך שכל כך כואב לי בלעדייך. אבל אני לא מסוגלת, אני לא מסוגלת לחוות עוד דחייה ממך כי גם ככה אני כבר נשברת.

עברו שנתיים ואני עדיין לא מצליחה לשחרר ממך. 

יש לנו חברות משותפות והיום גם משפחה ואת מרחיקה אותי מכולם כי כל כך קשה לי לראות אותך והלנהג כאילו אנחנו כבר לא.

ואני רק מתפללת שיום אחד אני אוכל להיות כמוך ולהמשמך אלה כאילו כל זה לא קרה, כאילו לא לקחו לי חלק מהלב ודרכו עליו כל כך הרבה.

אבל עד אז אני אמשיך לבכות ולקוות שיפתחו לך עיניים, שתראי שאני כאן ולמרות הכל מחכה לך.

אוהבת ושונאת אותך כל כך

Stupid

תגובות

וואוו סיפור כל כך מוכר... גם אני עברתי דבר כזה בול, פתאום בלי שום סיבה החברה הכי טובה שלי של 10 שנים החליטה שאנחנו לא מדברות יותר כאילו עשיתי לה משהו רע...חשבתי יעבור לה אבל עברו כבר 5 שנים . זה קשה וכל כך מכעיס.

stupid
stupid