מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

הבלוג לתזונה וסוכרת

כמוניבלוגיםהבלוג לתזונה וסוכרתאיך לאמץ את הדיאטה הנכונה עם סוכרת

6 השאלות שכדאי לשאול לפני אימוץ של דיאטה חדשה לסוכרת

22/11/18 17:24
1047 צפיות
איך לאמץ את הדיאטה הנכונה עם סוכרת

רוצה לדעת איזו דיאטה היא הטובה ביותר עבור סוכרתיים?

בסרטון זה אני מסבירה כיצד יכול כל סוכרתי לאמץ ולבחור את דפוס האכילה, או הדיאטה הנכונה עבורו. זו שתתאים לו גם מבחינת הרגליו, העדפותיו ומצבו הבריאותי ושתאפשר לו ליישם אותה בהצלחה ולאורך זמן.

מחקרים מראים כי 80% מהאנשים שמאמצים דיאטה, לא יצליחו לדבוק בה מעבר לשנה. אנו חיים בתקופה בה דיאטות חדשות צצות כפטריות לאחר הגשם. כל דיאטה מבטיחה שנהיה רזים ובריאים יותר. כ 50 שנים של דיאטות ומגמת ההשמנה רק הולכת וגוברת ובעקבותיה גם שיעורי הסוכרת נמצאים בעליה מתמדת. הנתונים מראים כי בארץ חיים כחצי מיליון סוכרתיים ועוד כחצי מיליון שאינם מאובחנים. מכאן שכמות האינפורמציה, סוגי הדיאטות השונות המוצעות וההבטחות שהן מציעות מוטלים בספק. ויחד עם זאת, אנו יודעים כי לתזונה ישנה השפעה אדירה על ערכי הסוכר והבריאות הכללית.

אז מה כן עובד?

כיום העיסוק המרכזי הוא בניסיון למניעת הסוכרת ולעידוד האוכלוסייה לקיום אורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית, הפחתת מתחים ותזונה שהיא מותאמת אישית. אין דפוס אכילה אחד התואם לכולם, לכל אחד ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על דפוסי האכילה ועל ערכי הסוכר הנמדדים. ויחד עם זאת כולנו מחפשים את נוסחת הקסם שתגרום לנו להיות רזים ולהיפטר מהסוכרת. אז אם אתם כבר מחפשים דיאטה ורוצים לאמץ אותה, אלו הנקודות שחשוב שתבחנו על מנת לעשות את הבחירה הנכונה שגם בעוד שנים תישאר איתכם.

סרטון זה הינו הקלטה של השידור החי המיוחד שערכנו בעמוד הפייסבוק של אתר "כמוני" בו אני נמנית בפאנל המומחים ואחת ממנהלי קהילת סוכרת מסוג 2 המונה קרוב ל20,00 חברים!

לכבוד יום הסוכרת הבינלאומי וחודש המודעות לסוכרת 2018 יצרתי עבורך מדריך על איך לאמץ דיאטה בסוכרת הכולל:

הסבר על התזונה הפליאוליטית

הסבר על התזונה הקטוגנית

הסבר על התזונה הים תיכונית, תפריט לדוגמא, ורשימת קניות בדפוס אכילה זה. 

לקריאת המדריך לחץ כאן

לכתבות נוספות בנושא תזונה וסוכרת לחץ כאן

צפייה מהנה

תגובות

בתיה אלימלך
בתיה אלימלך
בתיה אלימלך הינה דיאטנית קלינית מוסמכת מומחית לסוכרת. בעלת תואר ראשון במדעי התזונה ותואר שני בניהול מערכות בריאות. כמו...