מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

הבלוג לתזונה וסוכרת

כמוניבלוגיםהבלוג לתזונה וסוכרתהדרך הנכונה למדוד סוכר במד הסוכר הבייתי

הדרך הנכונה למדוד סוכר במד הסוכר הבייתי

סרטון הדרכה

11/01/19 12:22
1237 צפיות
הדרך הנכונה למדוד סוכר במד הסוכר הבייתי

בשלושת השבועות האחרונים עשיתי נסיון קטן והכנסתי את עצמי לנעלי הסוכרתי בפן של מדידות הסוכר ואני מודה- זו עבודה לא קלה להיות סוכרתי וזה גם לא נעים בכלל לדקור את עצמנו כל כך הרבה פעמים ביום!

פעמים רבות אני נתקלת באנשים שקיבלו הנחיה למדוד סוכר אך לא קיבלו מעולם הדרכה מסודרת איך בדיוק עושים זאת. 

על כן סוכרתיים רבים רואים תוצאות לא הגיוניות במדידות הביתיות ונאלצים לדקור שוב ושוב כדי לקבל תוצאה אמינה.

הטיפול בסוכרת הינו טיפול מורכב מכיוון שחשוב שיהיה מותאם אישית והתאמה זו נובעת מהתחשבות בפרמטרים רבים וכמובן שמדידות הסוכר הן מרכיב עקרי בנושא.

האיזון המיטבי של הסוכר דורש יכולות טכניות מסויימות שלעיתים הן אפילו די מורכבות ואין ספק שלא ניתן לתכנן תכנית תזונתית או טיפולית ללא מדידות סוכר ביתיות אמינות.

בסרטון זה אני מדגימה מהי הדרך הנכונה למדידת ערכי הסוכר במד הסוכר הביתי.אם תפעלו בדיוק אחר השלבים בסרטון, תוכלו לראות תוצאות מדויקות במדידות הסוכר ותמנעו דקירות מיותרות.

אני מאמינה שעם ההדרכה הנכונה והליווי המקצועי שנותן דגש גם על הפרטים הטכניים של הטיפול, ניתן להשיג איזון טוב יותר תוך שמירה על איכות החיים הגבוהה של הסוכרתי.

מצרפת קישור לסרטון ולמי שרוצה להירשם לערוץ הYOUTUBE (זה בחינם!) אשמח!

צפייה מהנה ומוזמנים לשתף.

למדריך המלא שלי בנושא הדרך הנכונה למדוד סוכר לחץ כאן 

תגובות

בתיה אלימלך
בתיה אלימלך
בתיה אלימלך הינה דיאטנית קלינית מוסמכת מומחית לסוכרת. בעלת תואר ראשון במדעי התזונה ותואר שני בניהול מערכות בריאות. כמו...