מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

טרשת נפוצה אהובתי.

כמוניבלוגיםטרשת נפוצה אהובתי. על טירונות, תכניות ומשטרה.

והקשר הזה הוא אני!

01/06/19 16:32
1474 צפיות
על טירונות, תכניות ומשטרה.

כשאת נוטה לדחות סידורים "לא חשובים" כי "חם מדי", קחי בחשבון שבאיזשהו מקום תעמדי בפני תחילת שבוע של טירונות גבעתי.

וכך יצא שהטירונות שלי מתחילה מחר עם רכישת נייד חדש במקום זה שנגנב. 

באמת שלא מפריע לי להתנהל גם ללא טלפון נייד. אלא שהסביבה הקרובה שלי חושבת אחרת. 

נייד הגיבוי שלי, aka "עגלה", לוקה בחיסרון פטאלי: בשיחת טלפון אני שומעת את הצד השני, אולם הצד השני אינו שומע אותי, אלא אם אני על הספיקר, ומכיוון שממש לא בא לי שכל העולם ולהקתו ישמעו את שיחותיי - יוצא שאני משתדלת, ככל הניתן, להימנע מלהוציא שיחות. 

בעוונותיי אני נוהגת לחפור באינטרנט לגבי כל דבר. קל וחומר כשמדובר בסלולרי. 

מה ביקשתי? צליל נקי, מצלמה מעולה, סוללה סדר גודל של ג'יפ רנגלר - שתחזיק מעמד עד סוף היום ואפשרות להוריד אפליקציות כלים, אליהן כבר התרגלתי, אבל הכי חשוב - מוזיקה, בחינם. 

לא משהו גרנדיוזי. מצוידת בארבעת התנאים יצאתי לחפש את המכשיר שיענה על הדרישות. 

נכנסת לאתר של WiseBuy לחקור על הדגם החדש של גלקסי (את האייפון העפתי, אחר כבוד, כבר לפני שנים, כשהחברה חסמה את אפשרות הפריצה. עד אז נהניתי להוריד אפליקציות ושירים בחינם...). 

וכך זה התנהל:

חוו"ד מומחה: מכשיר הדגל של החברה! בלע, בלע, בלע, ממליץ בחום למרות המחיר הגבוה! 

חוו"ד משתמשים: מכשיר זבל! הכי גרוע שהיה לי בחיים! 

מכניסה דגם אחר לתיבת החיפוש: 

מומחה: המכשיר לא תומך בבלע, בלע, בלע, הצליל לא נקי והסוללה עמדה על 6% כבר בשבע בערב. 

משתמשים: המכשיר הכי טוב שהיה לי! הנאה מושלמת! 

*אימוג'י דופק את הראש בקיר*

קולטת מכשיר עם המלצות באורך של טיול מסביב לעולם.... מגוללת לשורה התחתונה: 

"עדיין לא ידוע מתי יגיע לארץ."

תודה רבה באמת! לא יכולתם לשים את זה כפתיח לחווה"ד? 

אחרי תלאות וייאוש ברמת שקילה בכובד ראש של העברת הנייד עגלה שלי מבחן ריסוק על הקיר, הגעתי למכשיר שגם (הכה את) המומחה וגם רובם של המשתמשים הסכימו עליו. 

אז אם מחר לא יתפתחו תנאי שרב, אני אמורה להיות עם נייד חדש. 

לגבי המכשיר הגנוב? כזכור לכם, היות והוא שימש גם כארנק (כמה שפחות תיקים/ארנקים, בכל זאת - אם שכחה היא אחד ממאפייניה של טרשת נפוצה, תכפילו את זה ב2, כי אצלי השכחה הגיעה בהגדרות היצרן) הגשתי תלונה במשטרה. ובכן, למשטרה יש אתר באינטרנט דרכו ניתן לעקוב אחר מהלך הטיפול. קוראים לו "מערכת מנ"ע", וכבר שבוע וחצי שהסטטוס שלי על אותו מצב: סטטוס מעורב. מכיוון שאני לא אוהבת חידות, התקשרתי למשטרת חיפה וביקשתי להבין "סטטוס מעורב" מהו? כאילו... החוקר ניגש לתיק עם רגשות מעורבים? לא בא לו כזה אבל הוא מוכרח...? 

השוטרת שענתה לי לא ממש הבינה את הבדיחה. אז לידיעתכם: סטטוס מעורב פירושו שאני הקורבן. (עלה לי בדם לא להמשיך ולהטריל אותה בשאלה של "מה שם הסטטוס אם אני הפושעת?" כי לך תדע מה יעבור לה בראש...). 

אז תחזיקו לי אצבעות שמחר יתחיל שבוע טוב עם רכישת נייד חדש ובא לציון גואל! 

תגובות

חלינקה-ש
04/06/19 11:45

מחזיקים:heart:

Nona-Yourbiz
04/06/19 16:48

משטרת ישראל קווים לדמותה: מספקת להם את כל מה שצריך בכדי ללכוד את הגנב, כולל כתובת הסופר פארם בו ניסה לבצע קנייה עם כרטיס האשראי שלי, רכישה שנכשלה ושולמה עם כרטיס האשראי שלו(!). מדגישה שבמקום יש מצלמות אבטחה, מוסרת להם את ה IMEI של הנייד שלי.... מקבלת לאחר שבועיים פחות יום הודעה: התקבלה החלטה לסגור את התיק ולא להמשיך את הליכי החקירה או התביעה בו מסיבת: (בחיי שכך זה במקור, מסיבת, כמו מסיבת פול מון) אחרת.... לא שהיו לי ציפיות אבל, בחייייייאתתת, תעמידו פנים שאתם עובדים על תיקים בצורה מעט יותר משכנעת! ; ) בכל מקרה, תודה ענקית על התמיכה! 3>

ערן-ברקוביץ
04/06/19 17:51

:angry: מכעיס ומייאש

Nona-Yourbiz
04/06/19 18:11

אם הייתי מפתחת ציפיות זה אכן היה מכעיס. מה שמעציב אותי זו העובדה שכבר התרגלנו לרמת העבודה המשטרתית.... משטרת ישראל של 2019 לא מסוגלת לעבד נתונים שהוגשו לה על מגש של כסף, וסוגרת חקירה שכל ילד ששיחק בשוטרים וגנבים יכול היה לפצח בקלות. / :