מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

טרשתון - חדשות ועדכונים בנושא טרשת נ...

משרד הבריאות מוביל רפורמות שיקלו על הצרכנים

504 צפיות
לכבוד סוף השבוע, שתי בשורות משמחות

השבוע, משרד הבריאות פירסם מספר הודעות שיקלו על על חולים כרונים הנדרשים להגיע מדי חודש לבית המרקחת וכן על חולי המשתמשים בקנאביס רפואי.

  • כולנו מכירים את הטרטור הכרוך בלקיחת התרופות מבית המרקחת של קופת חולים - צריך להתארגן, לצאת מהבית, למצוא מקום חניה ליד הסניף, לעמוד בתור - וכל זה גם בקיץ וגם בחורף. על מנת לשפר את הסיטואציה הזו, ממש בקרוב אפשר יהיה להזמין את התרופות מבתי המרקחת והם יגיעו אליכם עד הבית. פרטים נוספים - כאן.
     
  • קנאביס - מה כבר לא נאמר על הבאלגן הנוראי השורר בכל הנושא הזה?  אתמול, אפילו נערכה הפגנה בנושא.  יחד עם זאת, לאט לאט, מתרחשים שינויים חיוביים ונראה שבסוף נגיע למצב טוב בהרבה מהיום - פשוט צריך סבלנות. כך למשל, השבוע נקבע כי מחיר הביקור לצורך קבלת/חידוש רישיון אצל הרופאים המוסמכים יעמוד על 278 שקל זאת לעומת כ-1,500 שקל עד היום. 

    שנית, משרד הבריאות האריך באופן אוטומטי את כל רישיונות הקנאביס עד 31/12/2019 ובנוסף הוא מאפשר מעבר לכל חברה שמועדפת על ידי הצרכנים.  בנוסף, עובד המשרד על רפורמה שתאפשר לכל רופא, גם אם אין לו הסמכה ספציפית, לתת מרשם לקנאביס.  כל הפרטים - כאן.

סוף שבוע נעים ורגוע לכולם.

-------------

מידע זה מפורסם בחסות שיתוף פעולה בין עמותת "כמוני" ל-MS ישראל בע"מ (חל"צ) - חברה לתועלת הציבור המארגנת ומנהלת מגוון רחב של פעילויות לחולים בטרשת נפוצה, בני משפחותיהם ומעגלי התמיכה שלהם, תוך שהיא מעלה את המודעות הציבורית למחלה, להשלכותיה ותופעות הלוואי שלה.  חולים בטרשת נפוצה ובני משפחותיהם המעוניינים להשתתף בפעילויות שאנו עורכים, להיות בקשר עם חולות וחולים אחרים ולקבל סיוע ותמיכה - מוזמנים ליצור עימנו קשר ב-054-4522572 (ענת אילון) או באמצעות מילוי הטופס הפרטים האישיים באתר האינטרנט שלנו – http://www.ms-israel.co.il).  

 

תגובות

ערן-ברקוביץ
02/08/19 11:54

חדשות טובות לסופ"ש :angel:

לביא שיפמן - MS ישראל
לביא שיפמן - MS ישראל
לביא שיפמן הוא ממיסדי חברת MS ישראל בע"מ (חל"צ) ומכהן בה, בהתנדבות, כדירקטור. חברת MS ישראל יוזמת ומנהלת מגוון רחב של פ...