מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תובנות בריאות

כמוניבלוגיםתובנות בריאותהחלמה מהירה לחולי סרטן הדם והלימפה

סוף סוף הרפואה מצליחה לרפא סרטן

מאת ארווין
12/09/19 21:01
607 צפיות

בחדשות ערוץ 13 במדור הבריאות "סטטוסקופ" הביאה הילה אלרואי, כתבה מעניינת מאוד, על פריצת דרך, בטיפול בסרטן. הפעם מדובר ממש בטיפול ולא בהמצאה חדשה, שעדיין בפיתוח.

הטיפול נקרא קאר טי. בבית החולים איכילוב ניסו את זה על חולה ואילו בתל השומר כבר על מאה חולי סרטן, שהיו במצב סופני. כלומר חולים שכבר שום טיפול אחר לא עזר להם.

הטיפול הוא בעצם מבוסס על היכולת של תאי הגוף שלנו להילחם בתאים הסרטניים ולהשמיד אותם. פשוט מוציאים תאים כאלה מהגוף ומהנדסים אותם גנטים, כך שכשמחזירים אותם לגוף, הם נלחמים ומשמידים, תוך חודש ימים (!) את תאי הסרטן הקטלניים!

היום הטיפול ניתן רק לסוגים מסוימים של סרטן הדם ובלוטות הלימפה.

אבל כנראה שיש פה פוטנציאל להרחבה, שכן השיטה היא פשוטה, ידועה וטבעית...

בכתבה נשלחו תאי המטופלת באיכילוב, לחוץ לארץ לצורך הינדוס גנטי ואילו בתל השומר ההינדוס נעשה בבית החולים עצמו. התאים המהונדסים (תאי הטי של מערכת החיסון) מוחזרים בהזרקה חזרה לגוף החולה.

החולה מאיכילוב, גבר מבוגר שהסרטן חזר אליו פעם שנייה אחרי שנים, כבר הצליח להבריא כתוצאה מהטיפול. זאת אחרי ששום טיפול אחר, לא הצליח לעזור ולו במעט, לעצירת הסרטן. ואילו בתל השומר, החולה הצעירה, חרדית חמודה, ממש אופטימית, עברה את הטיפול ומחכים לתוצאות. אבל כאמור בתל השומר כבר קרוב למאה חולים טופלו בהצלחה בשיטה הזאת.

תגובות