מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תובנות בריאות

כמוניבלוגיםתובנות בריאותמהפכת בריאות תוצרת ישראל

ד"ר אברהם סוחמי, ממציא מכשיר ה-CT הביא בתוכנית החג של יצחק נוי, רעיון רפואי מהפכני

מאת ארווין
23/10/19 17:11
1297 צפיות
מהפכת בריאות תוצרת ישראל

ד"ר אברהם סוחמי, המדען והממציא המפורסם ביותר שקם לנו בישראל, מציע בתוכניתו של יצחק נוי, בבוקר החג, (ראיון על שני רגליים), לחולל מהפכה רפואית, שתבטל את העומס הבלתי אפשרי, שממנו סובלים בתי החולים. פשוט מאוד על ידי שינוי שיטת האבחון, מאבחון דרך חדר המיון, לאבחון דרך מחשב מרכזי (כבר קיים מחשב כזה שפותח על ידי אי.בי.אם שמרכז את כל הידע הרפואי הקיים בעולם).

בנוסף לתועלת העצומה שזה יביא לחולים, זה יביא גם להכנסה עצומה לישראל. אם יפתחו פה את המרכז הרפואי של ד"ר אברהם סוחמי, יהיה אפשר לייצא בסכומים אדירים למדינות אחרות.

"הממשלה זה גוף שלא יודע לקבל החלטות" אומר ד"ר אברהם סוחמי, על כן צריכים לפתח את המרכזים הללו כפרויקטים פרטיים, באמצעות השקעות בבורסה. יש לזכור כי ד"ר אברהם סוחמי הוא הראשון שהצליח למכור בשוק המניות בארה"ב, מניות של החברה שהקים: אלסינט. (הוא הוא הממציא של מכשיר ה-CT).

הוא מציע לחלק לאנשים בארץ ערכה רפואית, שיוכלו בעצמם לאבחן ולטפל בבעיות שלהם. שם הצעירים, למשל, יוכלו לעזור למבוגרים, להפעיל את הערכה בצורה יעילה. כך יוכל רופא המשפחה, להפנות את החולה מיידית לכל הבדיקות הנחוצות לו, שייעשו בבת אחת במספר שעות (ולא ימים או חודשים כמו היום).

הצעתו של ד"ר אברהם סוחמי היא מפתיעה בפשטותה, כמו שהיא ממש בגדר הלא ייאמן, בתועלת שהיא יכולה להביא לרפואה. כבדרך אגב, הוא מזכיר גם את התועלת שבאי הצורך להגיע לבית החולים, שימנע הידבקות במחלות, שמהן נפגעים האנשים בבתי החולים.

בראיה הגאונית שלו, מצליח ד"ר אברהם סוחמי, כמו מי שניחן בראיית רנטגן, לספק לנו פטנט מהפכני, שיביא לנו תועלת בר תשוער.

תגובות