מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

טרשת נפוצה אהובתי.

כמוניבלוגיםטרשת נפוצה אהובתי. בבוקר 'שאקירה, שאקירה'

בערב 'בוב ספוג'...

10/11/19 19:32
623 צפיות
בבוקר 'שאקירה, שאקירה'

‏ מתעוררת ב4 לפנות בוקר עם מרץ של אחת שקיבלה עירוי של קפאין ישר לווריד.

מלאת אנרגיות ממשיכה את היום במסע קניות מטורף בשוק תלפיות.

לפני כשבוע רכשתי כיריים חדשות לאחר שהכיריים הקודמות הכריזו על שביתה איטלקית. רק מבער אחד עבד. מפה לשם, הכיריים החדשות, מבהיקות בניקיונן, ממש התחננו להעמיד סירים מלאים בתבשילים מיוחדים.

קיפצתי לי בין הדוכנים עמוסי פירות וירקות טריים, לא פסחתי על חנות התבלינים "שלי", הכנסתי את כל הטוב לתא המטען ברכב ונסעתי הביתה.

ואז...

אני עדיין לא סגורה אם זה החמסין או הקומבינה של ריצת בוקר מוקדמת + חמסין+ שוטטות של שעתיים בשמש הקופחת, אבל כשהגעתי ההביתה, הייתי כבר על מצב של בובספוג. הגפיים פשוט לא נשמעו לי, כמו עשויות היו מחומר ספוגי. 

נחתי מעט, אבל זה לא שיפר משמעותית את המצב. 

בהתחשב בעובדה שהבטחתי לטינאייג'רית אחת שאנחנו הולכות עוד הערב לסרט, רק שתינו, החלטתי שכדאי שאתאפס על עצמי ומהררררר!

אז הבישולים יחכו כבר למחר, אנחנו יוצאות לסרט "ילדים טובים" ושיעזרו לי מלמעלההההה! 

וכשאני אומרת "יעזרו לי מלמעלה" אני בהחלט אשמח לצלף על שיירה בי! 

סתאאאאם! 

מחר יום חדש!!! 

 

תגובות

ערן-ברקוביץ
10/11/19 19:42

דוגמה מצויינת לכך שצריך לנהל את האנרגיה. יש להתייחס למרץ והכוחות כמו אל כל משאב אחר (כמו כסף לדוגמה) ולבזבז אותו על מה שחשוב ולדאוג שיישאר לנו גם למועד מאוחר יותר. מקווה מאוד שתצליחי להתאושש ושהסרט שווה את זה, בילוי עם הטינאייג'רית בטוח שווה.

Nona-Yourbiz
10/11/19 23:15

בגלובלי אני בהחלט נוטה להסכים עם מה שאמרת. אלא, שהבוקר הזה לא היה שונה מקודמיו, וכמו כל בוקר, התעוררתי מלאת מרץ, לרוטינה הרגילה של ריצה, אימוני כושר לאחריהן אני מתפנה לשאר מטלות היום. שומדבר לא רמז על ההמשך - אפיסת הכוחות נחתה עליי Out of the blue, וכרגע אני אחרי בילוי מהנה עם הבת, מכינה את הדברים למחר ולמיטה. בשום יום אני לא מגיעה לקו הסיום תשושה כמו שהגעתי הביתה בחצות היום... מזל שמזג האוויר הולך ומשתפר, לפי הצפי... בקיצור: חורףףףףףף! תגיע כבררררר בבקשהההההה!