מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בריאה עם מחלה

18/03/20 15:47
498 צפיות
טירוף הקורונה!

טירוף הקורונה!

שנה וחצי המתנתי בכמיהה לנסיעת חלומות לטייוואן ולסין, ואז החלה בסין המגפה. עדיין המשכתי לחלום, ונראה שהחלום יתגשם — כאשר סין הוחלפה בדרום קוריאה — אלא שהוא נגוז. אני כמו שאני, מחפשת את הטוב, ולכן שמחתי שבזכות ביטול הנסיעה אוכל להשתתף בשני מסלולים של שביל ישראל — מסלולים אותם הייתי מפסידה אילו הייתי טסה. אלא שיומיים לפני הטיול השבוע נגזרה עלינו מגבלת שהות של עד 10 אנשים באותו חלל. כל הטיולים בוטלו עד להודעה חדשה. "לא נורא," אמרתי לעצמי, "יש לי את העבודה האהובה עלי כל כך." עבודתי תמיד משרה עלי שלווה ושמחה. אז התבשרתי שעליי להפסיקה לעבוד לאלתר. תחושת הלם אפפה אותי. אין עבודה. אין כסף. מבולבלת מאוד הודעתי זאת לחוג לקוחותיי האהוב, שכמובן הביע תמיכה ואהבה.

אתמול יצאנו בעלי ואנוכי לטייל בשמורת יער הרקפות אשר בכוכב יאיר. הספקנו לטייל ביער מלא רקפות, לוף ארץ-ישראל, ועוד פרחים, בין עצי האורן. טיול שהחיה בי את תחושת השמחה. בהגיענו הביתה החל לרדת גשם זלעפות, והרגשתי שוב בת-מזל. בערב נגזר עלינו לשבת בבית.

מחר הייתי אמורה לעבור בדיקה פולשנית שתיתן מענה חשוב להמשך טיפולי בטרשת. הבוקר, לאחר שהתחלתי את ההכנות, התבשרתי שהרופאה אינה מסכימה לערוך לי את הבדיקה. הווה אומר שהבירור נדחה ושום מצב בריאותי מלבד הקורונה אינו חשוב. נפלה עליי תחושת יאוש קשה מאוד, כי אין לדעת עד מתי יימשך מצב זה.

החלטתי להיות עניינית ולתכנן את התעסוקה שלי בתקופה הקרובה. הכנתי לעצמי פינות בילוי בבית: פינה לסריגת קרושה, פינה לצביעת מנדלות, פינה להרכבת פאזל, פינה לקריאה, פינה משחקי חשיבה ופינת פירוק דגמי לגו גדולים (אותם בונה בעלי כדי שגם לו תהיה תעסוקה שמשמחת אותו). יום מלא בתרבות פנאי (מוזר).

 

מקווה לעבור את התקופה ההזויה הזאת בתחושה טובה.

בריאות לכולם!

תגובות

אורליל
22/03/20 12:30

כל הכבוד לך, אנחנו היינו צריכים לחזור בעוד שבועיים מטיול חודשיים- סינגפור חצי שבוע שבועיים מלבורן כולל מסיבת יומהולדת לנכדה שם וחודש יפן, ביטלנו הכל. היום כמוך אני קוראת ספרים רוקמת ועוד

תודה אורליל,מצטערת עבורכם שנאלצתם לבטל טיול כל כך גדול , ובעיקר לחגוג ולהנות בחיק המשפחה, שלא ברור עד מתי הריחוק ימשך, אצלי נוצר לחץ נוסף כי מסתבר שאין לי זכאות לקבלת המענק שהובטח לעצאים הקטנים , ולא רואה את היום שבו אוכל לחזור לעבוד ולהשתכר, ממשיכה להעסיק עצמי כפי שתיארתי בפוסט , מקווה שנצא עם תובנות חכמות, להמשך חיינו

אורליל
22/03/20 13:45

פיצינו עצמנו בשביל אלי הן בגולן המלא פריחה ומים. פה הבניאס, היינו בגמלא ועוד ארץ נהדרת יש לנו.

Attached Picture

נהדר, כייף להיות בטבע, בימים אלו שופע מים ופריחה

אורליל
22/03/20 13:57

מזלי שיש לי המון פריחה ליד הבית

ערן-ברקוביץ
22/03/20 14:02

אריאלה, אני חושב שתיארת את הטלטלות שכולנו עוברים בימים האלו ואני מאמין שרבים יזדהו איתך: ביטול טיולים, הפסקת עבודה, חשש כלכלי לצד הבריאותי, חוסר ודאות. ההתמודדות שלך היא הכי טובה שניתן להמליץ עליה, ומקווה שתתן השראה לאחרים: גם סדר יום, הפעלת הראש, יצירתיות וכמה שיותר רגיעה והסחות דעת. ממליץ גם לשלב פעילות גופנית וכמה שפחות להתעדכן בחדשות (לא חייבים לדעת בכל רגע כמה מאובחנים חיוביים יש בישראל - זה לא חשוב ולא עושה טוב לאף אחד).