מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תובנות בריאות

כמוניבלוגיםתובנות בריאותסיכוי הידבקות ממשטחים קלושים ביותר

רק מגע ישיר בין חולה לאדם אחר, עלול להדביק

מאת ארווין
14/04/20 16:28
581 צפיות

בשורות מעניינות ביותר בתקשורת ברומניה, מפיו של פרופסור

Hendrik Streeck מהמכון הוירולוגי לחקר מחלות מידבקות, באוניברסיטה בבון, גרמניה. הפרופסור עשה מחקר במכון לחקר וירוס  COVID19 בהיינסברג (עיר בת רבע מיליון תושבים), בקרב 46 חולים מתוך 1400 מקרי הקורונה בעיר.

הוא מצא שהעברת הוירוס דרך מגע ומשטחים היא זעירה עד בלתי אפשרית. כדי שזה יקרה, טוען הפרופסור, מישהו צריך להשתעל בכף היד, לנגוע בחפץ מסוים ואז מישהו אחר, צריך באופן מידי, אחריו, לגעת באותו חפץ ולשים את היד על פניו.

המסקנה שהאפשרות היחידה שהוירוס יעבור מאדם לאדם, הוא באמצעות מגע ישיר בין חולה לאדם בריא. כך טוען גם הוירולוג Christian Droste מברלין.

https://tinyurl.com/w8jxxdm

 

 

דבריו של מנכ"ל משרד הבריאות, מר סימן טוב, שישראל מובילה בהצלחה במלחמה בקורונה, מזכירה לי את הבדיחה: הניתוח הצליח והחולה מת.

כפי שאפשר להבין, ישראל הייתה יכולה באמת לפעול בצורה יעילה, למניעת התפשטות הקורונה ולא עשתה זאת.

בדיוק כמו בתחילת גל ההסתננויות של הפליטים לישראל, דרך סיני, גם עכשיו הממשלה ובראשה בנימין נתניהו, לא עשו כלום, עד שהאסון לא התרחש על הראש שלנו.

אלוף גיורא איילנד מדבר על קורונה בתוכניתה של ליאת רגב מעבירים לראשון

https://soundcloud.com/ervin-16/gzlfcjgekiif

תגובות

solben
19/04/20 12:38

ומה בדיוק רצית שהם יעשו לפני ההתפרצות של המגיפה ? מי בכלל ידע שיש דבר כזה ? איך אפשר להכין את עצמך לדבר שאינו ידוע ? הטיפול בישראל במגיפה הוא מצוין ! ולראיה מספר המתים הנמוך באופן יחסי למדינות אחרות . ביבי נתניהו ומשרד הבריאות עשו עבודה מצוינת ! ואין צורך להאשים סתם . השמאלנים תמיד מחפשים "ועדות חקירה " כאילו שהם היו עושים יותר טוב ...