מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בריאה עם מחלה

11/05/20 15:22
413 צפיות
סוף סוף

סוף סוף הבינו מובילי מערכת הבריאות בארצנו שחוץ ממחלת הקורונה יש צורך בבדיקות לאנשים רגילים שחולים בכל מיני מחלות אחרות. כך זכיתי לעשות את הבדיקות שכל-כך ציפיתי להן. היה חשוב לקבל תוצאות שתעזורנה לרופאיי להחליט על אסטרטגיית התוויית טיפולי ההמשך.

אפילו הורשתי לחזור לעבודה לאחר שהושבתתי למעלה מחודש ומחצה; תקופה שלוותה בדאגה ללקוחותיי כי הרגשתי שזנחתי אותם בעל כורחי. על אף שהחזרה לפעילות שונה מעבודתי מלפני הקורונה בגלל כל המגבלות, הרי שהיא טובה מבחינתי הרבה יותר מההתעסקות בתרבות הפנאי בלבד.

לשמחתי חזרתי להליכות סוף השבוע שלי. המעבר ממגבלת ההליכה של עד 100 מטר סביב הבית אל הטבע והשדות היה מרענן. רגע לפני שהאביב נגמר הספקתי להנות משלל צבעי הפרחים הממלאים את השדות, לחוש בריח העז של הפריחה ולשטוף את העיניים במרחבים הירוקים-מצהיבים.

פגשתי את ילדיי ונכדיי, שלמעלה מחודשיים לא ראינו אותם והיינו מלאי געגועים, ואפילו הגעתי למסקנה שפגישות הזום עדיפות כי בהן ניתן לראות את הבעות הפנים, לעומת בפגישה פנים-אל-פנים בה המסכה מסתירה.

ולגבי שביל ישראל — הידיעה שהחורף השנה היה גשום במיוחד והעשיר את כל מקורות המים, כשלצידם פריחה קסומה מתנגשת עם המציאות בה אני יושבת ספונה בביתי ומפסידה את כל היופי החוויתי הזה.

מקווה ומייחלת שנחזור בהקדם לחיים נורמלים, שנצעד בחיק הטבע ושנשאב ממנו כוחות להתחדשות ולהתחזקות.

לו יהי, אריאלה

תגובות

ערן-ברקוביץ
11/05/20 18:50

סוף סוף :angel: אמן