מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

האגודה הישראלית לטרשת נפוצה

כמוניבלוגיםהאגודה הישראלית לטרשת נפוצהנודה לכם מאוד באם תעזרו להפיץ את בקשתנו לעזרה כדי שנמשיך להתקיים ולתת מענה לחולי הטרשת הנפוצה בישראל- האגודה הישראלית לטרשת נפוצv

נודה לכם מאוד באם תעזרו להפיץ את בקשתנו לעזרה כדי שנמשיך להתקיים ולתת מענה לחולי הטרשת הנפוצה בישראל- האגודה הישראלית לטרשת נפוצv

21/09/20 15:55
301 צפיות
נודה לכם מאוד באם תעזרו להפיץ את בקשתנו לעזרה כדי שנמשיך להתקיים ולתת מענה לחולי הטרשת הנפוצה בישראל- האגודה הישראלית לטרשת נפוצv

ידידי האגודה הישראלית לטרשת נפוצה  היקרים,

בפתחה של השנה החדשה אנו זוכים להביט בכל הטוב שבחיינו, לבחון מה עשינו ולאן מועדות פנינו. אנחנו באגודה הישראלית לטרשת נפוצה מכירים בכוח העצום של הקהילה שלנו ומוקירים אותה על עמידתה באתגרי התקופה האחרונה. זיהינו את ההשפעה הקשה של המגפה, ובתגובה לכך התגייסנו מיד לתכנן את המסלול שיתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר שלנו: שמירה על בטיחות והמשכיות בפעילות היומיומית שלנו התומכת בחברי האגודה.

סדרי העדיפויות שלנו לא השתנו, ושמרנו על האגודה כמקור העיקרי למנהיגות ופעילות מעוררת נחישות והשראה לקהילה שלנו ומחוצה לה.

אתגרים, מכשולים, בעיות - לא ניתן להימנע מהם. הכול חלק מהחיים, ובאמצעות הפעולות בהן אנו נוקטים אנחנו מתמודדים עם האתגרים שלנו. זה מה שמגדיר אותנו כאנשים פרטיים וכקולקטיב-כקהילה.

פעולות אלה יקבעו את איכות העתיד שלנו.

 

כעת אנחנו פונים אליכם בבקשה לעזור לנו להתמודד עם האתגרים שנערמו בשעה שהוצאנו לפועל את מה שהבטחנו לחולי הטרשת הנפוצה בישראל במשך 44 השנים האחרונות.

לרוע המזל, במסגרת הגשמת עבודתנו ומשימותינו הצטברו בתקציב שלנו גירעונות משמעותיים.

תמיכה נוספת ודחופה דרושה  בעקבות משבר הקורונה עבור פעילויות וצרכי החברים באגודה, שדרוגים טכנולוגיים לחומרה ולתוכנה, לכל אלה יש השפעה עמוקה על ההוצאות.

בו בזמן, התמיכה הממשלתית, העירונית ושל חברות התרופות הצטמצמה משמעותית ובכך מאיימת על התמיכה שאנו זקוקים לה, זאת לצד המשך אי ודאות כלכלית.

 

לקראת השנה החדשה השקנו את קרן התחדשות  COVID-19 (קורונה).

קישור לתרומה באתר מאובטח

 

פעולה קונקרטית זו משקפת את המחויבות שלנו  כלפי קהילת חולי הטרשת הנפוצה הגדולה שלנו, ובמיוחד, את המחויבות שלנו למצוינות תפעולית- מקצועית רב תחומית המתמקדת בניסיון לעזור ולשפר את איכות חייהם של אלפי חולי טרשת נפוצה בישראל.

בעזרתכם נבטיח את איכות עתיד הקהילה שלנו. נטפל באתגרים הפיננסיים, נספק תמיכה נוספת, ונתרכז בהגשמת חזון מחודש שיעורר השראה, אנו ננסה להמריץ ולתת דוגמא לציבור כולו כדי שבשנה החדשה אכן נוכל לבנות עולם טוב יותר, צודק יותר, נגיש יותר, מלא חמלה יותר, שיונע על-ידי ההתחייבות שלנו לקהילת חולי הטרשת הנפוצה..

אנא פנו לבני משפחותיכם, חברים, מכרים, מעסיקים כדי להצטרף עוד היום לתמיכה בקרן ההתחדשות שלנו ל-COVID-19 (קורונה)

קישור לתרומה באתר מאובטח

 

בשם כולנו באגודה הישראלית לטרשת נפוצה, הוועד המנהל והמועצה הרפואית המייעצת-

אנו מאחלת לכם ולבני ביתכם שנה טובה, בריאה ובטוחה.

תכלה שנה וקללותיה – תחל שנה ותביא גם ברכותיה.

תגובות

אגודה לטרשת נפוצה
אגודה לטרשת נפוצה
האגודה הישראלית לטרשת נפוצה חומה ומגדל 16,תל אביב 03-5377002 agudaims@netvision.net.il