מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםיום יוםיום יום - יש לי קורונה

24/09/20 12:26
410 צפיות
יום יום - יש לי קורונה

למרות שממש שמרתי והקפדתי לא הצלחתי להתחמק וגם אני נדבקתי בקורונה.

אקדים וארגיע שאני מרגישה מצויין, חלפו כבר 10 ימים מיום החשיפה ואין לי כלל תסמינים, אני בבידוד בחדר, מצורעת מהמשפחה לפחות עד שיגיעו תוצאות הבדיקות שלהם ואם גם הם יצאו חיוביים אז נוכל להיות מבודדים ביחד.

חשבתי שלאור העובדה שלמדתי את נושא הבידוד ואפילו עשיתי עבודה בנושא ביחד לבידוד הקשישים בתקופה זו, חשבתי שאני מבינה.

עד שהבידוד הגיע לפתחי!!!

מרגע קבלת ההודעה שבקשה ממני להיכנס לבידוד כל המשפחה ברחה ממני, האמת אני חושבת שככה גם אני הייתי מתנהגת - זה פשוט מפחיד.

למחרת כניסתי לבידוד ביקשתי להיבדק כי ממש, אבל ממש הייתי בטוחה שאקבל תשובה שלילית בהסתמך על כך שאמנם הייתי בחדר עם חולה מאומתת אבל כולנו הקפדנו על מסכות.

הופתעתי כשהגיעה תשובה חיובית, נלחצתי ממנה ושוב נפגעתי מבני המשפחה שחלקם כעסו על זה שהלכתי להיבדק והכנסתי אותם לבידוד (מזל שכל המדינה בסגר אז התלונות היו קצרות).

קיבלתי טלפון ממשרד הבריאות לגבי חקירה איפה הייתי ועם מי נפגשתי ומיד הבנתי שיכולת השחזור שלי שואפת לאפס, מזל שזו לא חקירה בעינויים כי הייתי סובלת הרבה והזיכרון עדיין לא היה עובד.

מרגע הכניסה לבידוד אני כל הזמן עסוקה בלענות לטלפון, למייל, לווצאפ ומזל שאין לי פייסבוק או אינסטגרם כי אז הייתי צריכה עוד שבוע בידוד רק כדי להצליח להגיב להכל.

 

תגובות

רבקה28
24/09/20 12:33

תודה על השיתוף - שרק תמשיכי להרגיש טוב! ומעולה שאת עסוקה :) שתהיה חתימה טובה וחגים שמחים ובריאים לכולנו :heart:

ערן-ברקוביץ
24/09/20 13:29

עינת, תודה ששיתפת. מלבד התשובה החיובית, את מרגישה בסימפטומים?

עינת-מילר
24/09/20 14:39

אין לי שום סימפטום חוץ משיעמום . מזל שיש טלוויזיה, טלפון ומחשב חחח

אוי ואבוי. החלמה מהירה. הלוואי שתצאי מזה בלי להרגיש אף סימפטום.

אפרת.ל
28/09/20 22:20

החלמה מהירה עינת! רוצה לשתף שגם אני נדבקתי בקורונה. אני אפרת בת 29 נשואה +שני ילדים. עכשיו אני נמצאת כבר כמעט שבוע מאז שקיבלתי תוצאה חיובית. לי היו תסמינים קלים. יום אחד היה לי חום. לא גבוה מדי וחולשה.זה עבר לי כבר באותו היום לא חשדתי לקורונה. הרגיש לי כמו שפעת. רק יומיים אחר כך כשאיבדתי את חוש הטעם והריח התחלתי לחשוד שזה קורונה. ואכן בבדיקה שעשיתי יצאתי חיובית. גם בעלי קיבל תשובה חיובית. לשני הילדים הקטנים. לא עשינו בדיקה. לומר לכם את האמת אני ממש פחדתי שאדבק בהתחלה. הייתי בחרדות. ובהיסטריה .מלבד הטרשת נפוצה אני סובלת מעוד מחלה נוירולוגית קוראים לה מיסטניה גרביס- שזה קצת הכניס אותי לקבוצת סיכון. עד היום אנחנו לא יודעים ממי נדבקנו. חשוב לציין שממש הקפדנו על מסיכות מרחקים וכו' אני אסירת תודה שברוך השם אני עוברת את מחלת הקורונה בצורה טובה יחסית. יחד עם בעלי שגם לא סובל כל כך והילדים ניראים בסדר גמור...מה שיש לי להגיד אל תחששו מהמחלה כל כך, הלחץ והסטרס זה הדבר הכי גרוע למחלה... מאחלת בריאות לכולם!

ערן-ברקוביץ
29/09/20 12:43

מעולה ותודה על השיתוף. מאוד מרגיע לקרוא שהתופעות לא מפחידות גם אם נדבקים. החלמה מלאה מהירה.

אפרת.ל
28/09/20 22:21

ואגב הטעם והריח חזרו לי לאחר 6 ימים:tongue: