מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ורד עזריאלי
ורד עזריאלי
עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית. בעלת ניסיון רב בתחום האונקולוגיה ובריאות הנפש. כיום עובדת כפסיכותרפיסטית בעמותת "בית חם".קליניקה פרטית בירושלים.
לנה קורץ
לנה קורץ
מטפלת ויועצת במיניות, יועצת מיניות באגודה למלחמה בסרטן. מלמדת בחוג ללימודי המשך של עבודה סוציאלית, בקורס טיפול מיני כללי ובקורס טיפול מיני לאנשים עם צרכים מיוחדים, אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת חיפה. בוגרת אוניברסיטת תל אביב: B.A בסיעוד. בוגרת אוניברסיטת חיפה: MA בבריאות נפש קהילתית. בוגרת קורס לטיפול מיני באוניברסיטת בר אילן. התמחות בטיפול מיני במרפאה לטיפול מיני, בית חולים "מאיר" כפר סבא. לינק לאתר שלי http://www.lenak.co.il/
שלומית שדמון-אזרד
שלומית שדמון-אזרד
אנתרופולוגית רפואית מנהלת מערך התמיכה בארגון הישראלי לבני משפחה מטפלים בישראל CareGivers Israel שותפה לכתיבת מחקר (מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל) על בני משפחה מטפלים בדמנציה בארץ ובעולם בעלת ידע מניסיון כבת משפחה מטפלת- Caregiver

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמוניבני משפחה מטפלים דרושים - מתנדבים דחוף מאוד

דרושים - מתנדבים דחוף מאוד

10/01/13 23:49
9 תגובות


דרושים מתנדבים לטיפול  בבני צחי המאושפז בבי"ח תל -השומר. בני מאושפז בשל ניסיון אובדני (פגיעה כתוצאה של חוסר חמצן למוח).



הוא מוגדר כסיעודי מורכב.



על מנת לשקמו ולהצילו אנחנו זקוקים לעזרה בטיפולים פיזיותרפיים, שיאצו, דיקור סיני, כל סוגי הרפואה האלטרנטיבית.



כל עזרה תתקבל בברכה ובהמון המון הכרת תודה.



תודה מראש



נוף יוסף - טל": 052-5182565



תגובות

שלום מר נוף יוסף:

הגבתי לך בפורום שלך לגבי שאלות שהעלית בדבר השיקום של בנך?

האם משהו התקדם מאז?

היכן בנך מאושפז כעת, עדיין בפנימית?

האם הנו מונשם ווזקוק למסגרת של שיקום נשימתי או שהוא נגמל מההנשמה וזקוק כעת למסגרת אחרת?

ורד

 

יובל-נהר
12/01/13 21:13

בני מאושפז בפנימית ד, הוא לא מונשם, גמלתי אותו מהמנשם, הוא נושם ללא תוספת חמצן, הוא לא התקבל לשיקום נפגעי ראש בטענה שאינו מתקשר, דבר שלא נכון בני מבין הכל מתקשר ומחייך אלי, את מודמנת לבוא ולראות. אני כעת ממתין לאישור לדירת נ"ר, אני מאמין שבטיפול בבית הוא יגיע לתוצאות טובות. כל עזרה ןיעוץ יתקבלו בברכה

שלום מר נוף יוסף:

קודם כל אני שמחה לשמוע שבנך אינו מונשם. ברוך השם. וזה גם פותח יותר אופציות.

הבית זו באמת אפשרות ראויה ותהיה אפשרות להכניס לו מטעם היחידה לטיפולי בית שיקום  ביתי, אולם אפשר לבדוק כמסגרת ביניים בין המחלקה הפנימית לשיקום בית מסגרת שיקומית שבה יתרגלו אתו את הדברים הבסיסיים?

האם ניסית אפשרויות אחרות במסגרת קופ"ח?

איזו קופ"ח בנך?

מה לגבי בית לוינשטיין או מסגרת שיקומית אחרת?

יובל-נהר
13/01/13 22:55

ורד ערב טוב,

ניסתי מסגרות האחרות, בגלל kpc שיש לבין שלי אין עדיין  מוסד שיקומי מתאים, אני מחכה למקום ברעות כחצי שנה, לגבי בית  לנינשטיין, אינו קשור למכבי, הבן שלי חבר מכבי, בני מאושפז כשנה בת השומר בפנימית , לפני כן היה מאושפז בבית רבקה שם מצבו החמיר פצעי לחץןמרובים  היום תודה לאל נשארו 2 פצעים בדרגה קלה.

הים אני משוחרר מהכלא 7 חודשים ומאז אני מטפל בבין שלי. נכון שאני רואה שיפור, אך הפנימית זה לא מקום בשבילו, אין שום תוכנית שיקום, לא הכנה לגמילה מהקנולה.לא קנולה עם דיבורית, אניחש חסר אונים, אני בטוח שיש אפשוריות שיקום שמתאימות לבין שלי.

גם הגמילה מהמנשם ומהחמצן היה רק בגלל שהתעקשתי שהוא מסוגל לנשום לבד, אנא האמיני לי שאני אומר שהוא בהכרה מלאה ומבין הכל ושיש לו יכולת לבלוע נוזלים, צריך רק לנסות.

הילד שלי רוצה מאוד לחיות, הוא מבין את מה שעשה ומצטער על כך.

אני רק מבקש עזרה להציל את הילד ועם שיקום מתאים הנס יקרה.

תודה על עזרתך.

שלום מר יוסף נוף:

אני שומעת מאוד את הכאב שלך כאב.

אני מקווה שיהיה לכם יותר קל ויפתחו אפשרויות נוספות. אתה כבר רואה איך לא איבדת תקווה שבנך ינשום לבד והוא נגמל מההנשמה. ברוך השם.

הענין של ה-KPC באמת מצמצם את האפשרויות, אולם אני בטוחה שגם למחלקה הפנימית וגם למכבי יש אינטרס להעבירו מהמחלקה הפנימית למסגרת מתאימה יותר, אלא שצריך להתאים למקום שיתפנה.

למכבי יש מסגרות ברעות (יד אליהו, ת"א). אני יודעת שיש גם בבת-ים, ברעננה ובכפר סבא. אני רק לא בטוחה שהם מתאימות לו מבחינת ה-KPC, אבל אפשר לבדוק עם האח/ות קשר של מכבי.

זה לא ממש עיצה, אלא משהו שנתקלתי בו במסגרת התוכנית על הרב פירר. שמעתי על מקרה דומה של איש צעיר שהיה מאושפז במחלקה פנימית בבי"ח באזור הצפון  הרבה זמן והרב פירר סייע להעביר אותו למחלקה שיקומית.

לא קל להגיע לרב פירר, אבל אפשר לנסות באמצעות ארגון "עזרה למרפא".

בהצלחה,

ורד

 

יובל-נהר
17/01/13 22:14

תודה על הכל, ובכל זאת איך אני יכול להגיע למתנדבים?

אני לא יודעת לגבי מתנדבים. אולי באמת כפי שאתה מפרסם בפורום זה ובפורומים שונים.

אולם מעבר למתנדבים בנך זכאי לטיפול מקצועי דרך היחידה לטיפול בית של קופ"ח מכבי.

במידה והוא עומד להשתחרר הביתה צריך לעשות תכנון שחרור מסודר ומאורגן דרך המחלקה.

המחלקה יוצרת קשר עם אחות קשר של קופ"ח מכבי שנמצאים בביה"ח והם מארגנים יחידה לטיפולי בית שאמורה להעמיד לשירותו פיזיותרפיה, רופא, אח, עו"ס ע"פ צרכיו שיתנו לו את המענה בבית.

 

יובל-נהר
17/01/13 23:06

.זה נכון, אבל אני מחכה לאישור על דירת נ"ר,ונכון להיום הוא כבר שנה בפנימית , ללא כל טיפולי פיזיורפיה,

כדי לעזור לבני, אני זקוק למתנדבים בכל תחום, כולל טפולים נסיוניים.

אני מוכן לתת הכל למען הילד הזה.

אני חוששת לצערי שדירת נ"ר לוקחת זמן רב.

אני מקווה שזה יתאפשר במהרה.