מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
31/07/11 9:48
0 תגובות

היי לכולן,

אצלי הבולמוסים מגיעים בלילה כשאני לבד עם הטלויזיה וכולם ישנים, לפעמים גם ביום כשאני לבד בבית.

לאחר שנים רבות של אכילה כפייתית עם התקפי אכילה לא נשלטת למדתי את הנושא היטב אז אני משתפת אתכן כדי שתלמדו מהניסיון שלי ואולי זה יעזור גם לכן.

שימו לב למה שאתן אוכלות במשך היום. לבולמוסים יש קשר לרמות הסוכרים בדם, בייחוד לרמות הסרוטונין במח.

כשהסרוטונין נמוך יש התקף אכילה. כשרמות הסוכרים בדם נמוכה יש התקף אכילה.

אני מצליחה לרזות קילוגרמים רבים וגם לשמור על המשקל לתקופה, אבל תמיד אני בסופו של דבר נשברת ועולה חזרה.

לרדת במשקל זה לא קשה רק צריך התמדה, אז הנה הדרך:

לאכול 6 ארוחות ביום בהפרשים של 3-4 שעות ביניהן כלומר: ארוחת בוקר, אחרי 3 שעות מנת ביניים וכן הלאה.

הקפידו לא להיות רעבות ולשתות הרבה מים בין הארוחות (לא מיצים ובמיוחד לא משקאות דיאט) בארוחה עם בשרים ושומנים עדיף לשתות מים חמים או תה חם (זה עוזר להמיס את השומנים ולסלקם מהגוף וגם מסייע בתהליך העיכול)

להקפיד על פעילות גופנית - 3 פעמים בשבוע לפחות שעה הליכה או התעמלות אירובית אחרת (שעתיים שחיה מאוד עוזר וגם קל וכיפי) למי שרוצה ויכולה הליכה של לפחות חצי שעה כל יום, נהדר.

הקפידו לאכול פחמימות מורכבות ולא פחמימות פשוטות כלומר: לחם שיפון ולא לחמניה או לחם אחיד או לבן וגם לא פתיתים ופסטות למיניהן. העדיפו גרנולה כדגני בוקר ואורז, כוסמת, קינואה, דוחן בצהרים.

איכלו 2-3 פרוסות לחם ביום ועדיף לאוכלן בארוחת הצהריים והערב.

ארוחת ערב לאכול לא יאוחר משמונה בערב, הקפידו שארוחת הערב תהיה מלאה ומשביעה, לדוגמא: סלט עם רוטב מגבינה ויוגורט, חביתה ופרוסת לחם או שתיים. אם נשארים ערים עד אחרי חצות, ארוחת ביניים עדיף יוגורט ללא פרי או חצי גביע גבינה לבנה או משהו דומה ודל קלוריות כמו מלפפון בסביבות אחת עשרה בלילה.

זהו פחות או יותר אם תרצו עוד, תגידו לי.

לבריאות ובהצלחה


תגובות