מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
4 תגובות

כל דג וכל דבר אחר מצוי בים או נהג טובים הם לאכילה ואין בהם סכנה להשמין או להיות חולה. דבר יכול לשבש אופן של הכנה.

הכנות בשמן עמוק, עם עודף של מלח מזיקים למזון והופכים אותו לבעיותי. כמו כן, הכנת דגים חייבת הקשבה לגבי הערכה אפידמיאולוגית של אזור ממנו נלקח דג. יש דגים נוסי טפילים באזורים שבדרך כלל יודעים עלהם ברשויות בריאות. דג רצוי שיהיה טרי או מהקפאה קלה, זאת מסיבות הטעם. שומן של דגים אינו קשור לאפשרות של השמנה, רק מרכיבים שבאים במנה עם הדג: צ\'יפסים ספוגים בשמן, בצקים, שמן הכנה.עצות ים הנם בין המאכלים משובחים ומזינים. תזקרו: אכלוסיות המאריכות ביותר חיים ובריאות הנם אכלוסיות נמצאות לחופי ימות. הראשונה בינהם, אוכלוסיית אוקינבה ביפן. זאת אוכלוסייה עניה, שעיקר מזונה הנה מזון מהצומח ומזון נלקח מהים.ו- NO MILK כמובן !


תגובות

רזנון
08/09/11 19:37

לצערי אני בדיאטה דלת חלבונים ודגים עתירי חלבונים. אבל רק מלראות את כל המרשמים פה אני מרגיש שבע. לא ראיתי גפילטה פיש או מתכון לקרפיון שעדין זול

gummybear
09/09/11 9:47

NO MILK?

חי רונן,
אני מבין אותך מאוד.
אני אישית לא מאמין בדיאטות, ובכל דבר שמכתיב התנהגות. זה גם חסר טעם מעשי, כממילא אנשים לא עומדים בהוראות ההזויות של כל הדיאטות, כולל so called רפואיות.
אין דבר מזיק בחתיכת גפלטה-פיש, העיקר שלא תהיה דחוסה במלח וקמח. קרפיאון שמן ככול שיהיה, על הגריל, עשוי על הגריל, מתובלן בג'ינג'ר, שום ומשן זית מתאים לכל אדם: שמן או רזה, בריא או חולה.

ל-gummybear ,
Yes mem, לא חלב.
אי אפשר לגבור על סוכרת, שומנים LDL גבוהים, אלרגיות בלי הפסקת מזון של חלב. חלב אינו מזון של בני אדם. אינו מזון בכלל. אין בעל חיים בטבע, אפילו בין היונקים, שניזון מחלב באמצע חיים! אפילו היונקים צורכים חלב רק תקופה קצרה מאוד של יונקות. ורק חלב של האם שלהם! טבע אינו סולח חריגות מדרך שלו.