מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
צביה ווקס

צביה ווקס

מנהל קבוצה
14/09/11 11:10
3 תגובות

לכם הנרשמים לקבוצה ברוכים הבאים ! כדאי שנתחיל בהיכרות אישית קצרה.

אני מתרגלת יוגה משנת 76 . הרבה מהתובנות אליהן הגעתי היו מתוך התרגול העצמי ואחר כך קיבלו תוקף תוך קריאת מאמרים של גדולי היוגה, התקרבתי ליוגה תרפיה ופגשתי עוד מורים דגולים. אני גם עוסקת בטיפולי שיאצו ודמיון מודרך ומלמדת שיטה נפלאה ששמה \"יעוץ הדדי\". בכל מפגש כזה רכשתי ידע תאורטי ומיישמת אותו בחיי.

ומה איתכם ?


תגובות

אפרת_זיו
14/09/11 23:52

מעניין אותי לדעת איזה סוג יוגה את עושה וכן האם היוגה והתחום משפיעים על אספקטים אחרים בחייך, למשל אכילה.

צביה-ווקס
מנהל קבוצה
אני מתמחה בטיפולי שיאצו כאבי שלד, כאבי שרירים, מורה ליוגה ומטפלת דרך יוגה, דמיון מודרך, יעוץ הדדי
15/09/11 15:13

התחלתי עם שיווננדה ובמשך השנים הכרתי יתרונות מזרמים אחרים, כמו דיוק, שקיים מאוד בזרם של איינגר, או פראניוגה, ובשנתיים האחרונות נחשפתי ליוגת הלב הטיבטית וצירפתי תובנות ממנה. נדמה לי שהשילוב יוצר איכויות חדשות.
הייתי חולת אסטמה, לא ברמות קשות, אך הפריע לי מאוד בחיים, הייתי מתעצבנת בקלות וקשה לי בקשרי חברות. אלה דברים שכבר לא קיימים אצלי. כשגיליתי שדרך הנשימה אני יכולה להירגע היה בשבילי שינוי עצום בחיי. ההשפעה של היגה באכילה מתבטאת ב"מה" מה אני אוכלת, עניין אותי לדעת איך מורכבים המזונות ומה כדאי לאכול לבריאות הגוף. הפכתי לצמחונית, צמחונות מהסוג שהאיכות היא הקובעת. אוכל טרי ככל האפשר, בישול קצר, וזה השפיע מאוד על הבריאות הכללית שלי. כמובן שאני עוסקת בעוד תחומים חוץ מיוגה שגם הם משפיעים על חיי.
האם זה מה ששאלת ?

אפרת_זיו
18/09/11 8:27

בהחלט! תודה
שמתי לב שכל מי שאני מכירה העוסק ביוגה בצורה רציפה לאורך זמן, שינה דפוסי חשיבה וביצוע בנוגע למזון.