מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחיאחי עבור ניתוח מוח להוצאת גידול והתברר אחרי פתולוגיה שזה המטומה, דלף

אחי עבור ניתוח מוח להוצאת גידול והתברר אחרי פתולוגיה שזה המטומה, דלף

4 תגובות

אחי בן ה-56 אובחן לפני שבוע לאחר סי.טי ואמ.אי.אר שיש לו גידול במוח מסוג gbm. הכונס לניתוח ברמבם להוצאת הגידול וכמובן פרוגנוזה נוראית של 14 חודשים בערך. לאחר בדיקה פתולוגית ראשונית ושניה, התברר שלא היה גידול. זה אמנם טוב, ומעודד, אך הנזק למוח בעקבות הניתוח נראה בלתי הפיך. האם פרוטוקול ניתוח הוצאת גידול דומה כמו ניתוח להוצאת המטומה? האם אפשר היה לטפל אחרת? הממצא היה גדול בקוטר של 4.8 סמ בחלק הפרונטלי צד שמאל של המוח ולחץ על השפה, ההבנה וצד ימין של הגוף. רוצים לעשות לו צינתור. אנחנו מהססים לאשר את התהליך כי אין לנו כבר אמון ברופאים של בית בחולים הזה.


תגובות

אינני רופא . לדעתי אתם צריכים לברר עם עצמכם למה ?איך ?מתי ? עם מי ? איפה? על ידי מי?התקבל אצלכם הרושם הגרוע על הרופאים ברמבם .מכאן תלמדו יותר על מידע ותהליך קבלת החלטתכם ותבינו אם תפנו לגורם אחר לא להיכנס לקונפליקט שוב. אני מציע בכל מקרה לברר עם מנותחים ברמב"ם ,מנותחים בבתי חולים אחרים ותתייעצו (זה על חשבון הקופה) עם מומחים כולל מנהלי הפורום הזה . ואם עדיין אין אמון מכל סיבה שהיא אין טעם להמשיך במקום שהקופה החליטה. על פי החוק מגיע לכם מקום אחר . היכנסי לאגודה לזכויות החולה וקבלי פרטים .שלחתי לך הודעה בפרטי .. למען הגילוי הנאות לפני 27 שנים הייתי בדילמה דומה בעניין רפואי משפחתי אחר בסופו של דבר סמכתי על הרופאים בבית חולים X לא עברתי לבית חולים הרבה יותר מוכר ומנעתי בדיעבד החמרה .לסיום ושוב אינני רופא כל מה שאני כותב במסגרת חוייתי .

איולה176
17/07/17 17:10

שלום לך, רציתי לשאול מה שלום אחיך ואיך הוא מתאושש מהמחלה?

אחות-מודאגת
17/07/17 17:52

אחי נפטר לפני חודש. כתבתי את ההודעה לפני שלוש וחצי שנים. התברר בהמשך דיני לו גידול משני במוח . הגידול העיקרי היה בכליה. בית חולים רמבם פישל בגדול. ניתחו את המוח מבלי לבדוק באם יש לו גידולים נוספים ועיקריים בגוף. גם הבדיקה הפתולוגית לא התבצעה בחדר ניתוח ולכן הניחו שיש לו gbm.

פרופ--איתן-אוריאל
מומחה כמוני
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
19/07/17 14:13

כמובן שלא ניתן להתייחס לפרטי המקרה מבלי לעבור על בדיקות ההדמיה והגליון הרפואי. במידה והינכם חוששים ניתן להתיעץ גם עם מומחה נוסף לצורך חוות דעת שניה.