מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
15/02/12 16:30
3 תגובות

שלום לכם ,

ברצוני להוסיף קצת מידע על מחלה זו , תסמונת הפיברומיאלגיה מתארת מצב שכיח של כאבי שרירים מפושטים ותשישות המופיע אצל 2% מהאוכלוסיה ,\'פיברומיאלגיה\' הינה כאב בשרירים ובסיבי רקמות החיבור הגידים.

פיברומיאלגיה היא תסמונת מבלבלת במיוחד, ולעיתים קרובות לא מאובחנת בשל העובדה שהתסמינים שלה יכולים להופיע גם במצבים רפואיים אחרים.

מחלה קשה על רקע נפשי נטו , פחדים , חרדות , רקע פסיכולוגי , מיגרנות , דלקת פרקים קרות , אוסטופרוזיס , אוסטוארטריטיס .

גורם מנטאלי ואומציונלי .

כאבים בכל הגוף : שרירים , מפרקים , גידים

מחלה מחמירה בחורף

טיפולים מומלצים : תזונה מותאמת , טיפול מגע, פרחי בך, צמחי מרפא, דיקור, מוקסות, שמנים, קנזיו טייפינג, איזון מערכת הורמונאלית , איזון בלוטת תריס ולעיתים בלוטת תירואיד, טיפול בפחדים ודכאון.



בברכת כל טוב,

יוסף רחמים

מטפל בכיר


תגובות

naama1964
07/03/12 12:25

יוסף צר לי לבשר לך המחלה מחמירה בעיקר בזמן עומס נפשי , זה לא חייב להיות בחורף אצלי היא אובחנה בשיאה דווקא בקיץ, יכולה רק לומר שרגיעה נפשית וטיפולים שתורמים לה כמו היילינג ואכילה נכונה ומותאמת ומספר צמחי מרפא גם הם עוזרים.

יוסףרחמים
07/03/12 13:50

שלום נעמה,
נכון עומס נפשי לא מסייע במחלה זו , יש לי מטופלת שכזו ורק לאחר טיפול של מספר שבועות השגנו הפחתה והקלה.
לתזונה במחלה זו תפקיד חשוב ביותר, שימוש בצמחי מרפא יעילים מאוד.
במצבים של פיברומיאלגיה אני מטפל גם בשיטת קינזיו טייפינג שמקל על עומס השרירי , מרפא התכווצות , משחרר ומסייע להקלה בשכמות וגב .
באם שיטת טיפול זו מעניינת אותך תוכלי לקרוא מאמר מלא על יתרונות שיטה זו בכתובת
http://maagal-haim.com/PAGE93.asp
לעמוד על הקישור בתמונה ולהפעילה.

בברכת חג פורים שמח והרבה בריאות

יוסף רחמים

croovi
מנהל קבוצה
סובלת מפיברומאלגיה במצב קשה מזה כעשור
08/09/12 22:33

שלום יוסף
איני יודעת מה הידע שלך ומאיפה אתה מכיר מחלה זו. אני כבר מעל עשור עמה ומוגדרת כפיברומאלגיה מגג'ור והמחלה היא הרבה מעבר למה שאתה תיארת.
הקינזוטייפ מתאים למצבים מסויימים וטוב שכמטפל אתה מציע זאת וכמו כל דבר זה לעיתים מתאים ולעיתים פחות. כנ"ל גם לגבי צמחי מרפא. כמו שכתבתי באחת הפעמים אצלי קיימת היום גם פגיעה של בעיות תפקוד הן נפילה םתאומית בראיה ולפי הבדיקות שעשו לי זה בגלל חולשת תפקוד שרירי העין, כמו כן כבר קרוב לחצי שנה אי שליטה על שלפוחית השתן כאשר כבר ברור שהשירירם שם עם בעיה אך לא את הכל עוד יודעים וכן עם בעיות במערכת המעיים וזה מעבר לכאב המופשט בכל הגוף ואצלי בעיקר בכל ארבעת הגפיים ומרכז הבטן וכן עייפות ברמה כזו שלא מסוגלת להחזיק את גופי ולעיתים קרובות נאלצת להשתמש בכיסא גלגלים. בעקבות הנפילה האחרונה שהיתה מכיסא הגלגלים, והבעיה העקרית אצלי זה נפילות חוזרות המחמירות את המצב ממכות שהגוף מקבל בכל נפילה, לא יודעים עדיין למה אני נופלת למרות CT ו-MRI ולזה אין פתרון שכל שיטה שמטפלים עוזרת ובדר"כ אני מטפלת תמיד במקביל בכמה שיטות יחדיו, וכך המצב משפתפ ומאיזה שהיא סיבה בלתי ברורה אני נופלת ושוב הגוף מקבל מכה ושוב מערכות שונות נוספות למצב לא טוב ושלא נדבר על הכאב האיום ועל החולשה.
לפני שבועיים כבר הייתי במצב של חיפוש אחרי המתת חסד, כי פשוט אין לי כוח כבר לסבול! וזה סבל מצטבר של תוך כדי הסבל גם אובדן כל מה שהיה לי בחיים עימו ואני לא רואה את קצה האור בקצה המנהרה לצאת מהמעגל הזה. כל שיטה טובה ועוזרת, אך פתאום בא משהו ששוב הורס הכל, כל רגע טוב של להרגיש קצת יותר טוב. לכן, אנא לכל הכותבים והמתייחסים, אל תשלו אף אחד מהסובלים והחולים שיש לכם תפרונות פלא. זה טוב שיש כל פעם שיטות חדשות ומסייעות, אך חשוב לזכור שהפיברומאלגיה מתנהגת בסינוס בלתי נשלט ולכן עזרו וסייעו אך בלי הבטחות פלא....... תמכו, עזרו וסייעו...... וגלו הרבה אמפטיה תומכת לסובלים