מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהקוצר נשימה ממתח נפשי

קוצר נשימה ממתח נפשי

אנונימי
אנונימי
16/06/14 20:20
19 תגובות

יש טיפול טבעי שמתאים לזה לא רוצה להתמכר לתרופות הרגעה תודה


תגובות

איריס271
17/06/14 14:05

האם ניסית לקחת טיפול הומאופטי? לעיתים עוזר למצבים כאלה. בנוסף אולי כדאי לך לנסות שיטות כמו יוגה, מדיטציה וכו (עוזרות לפעמים)
 

אפי-גיל
17/06/14 15:05

מסכים עם איריס, שיטות הרפייה כגון יוגה ומדיטציה מפחיתות מתח נפשי ומועילות מאוד במצבים של קוצר נשימה הנגרם ממתח נפשי. אפשרויות טיפול נוספות הן ביופידבק והיפנוזה. 

Mimi0312
22/10/17 12:38

איפה ניתן לעשות היפנוזה

אני סובל מכאבי חזה מאוד קשים שמקורם כנראה  ממתח נפשי קשה 

לוקח ציפרליקס +טרמדיקס+ אופטלגין נוזלי + קלונקס 2 מיליגרם 

מרגיש הקלה אבל עדיין 70% ללא מאמץ

עם מאמץ (הליכה ,הנעה , דיבור יתר על המידה,או כל מאמץ פיזי) מזנק הכאב ל 200% שמוות עדיף כבר 

אין לי חיים גם כסף הולך ונגמר לי 

לא יודע מה לעשות 

תומר 1 תטפל בבעיה אחרת יחמר מניסיון אישי 

גילי-שיאל
17/06/14 20:47

גם ממליצה על טיפול הומאופטי אולי אפילו משהו מוכן של ד"ר רקויאק מקבוצת ה-R

חשוב לבדוק:

 מה רמת b12,צ"ל לפחות 400

מה מצב עצב הוואגוס

האם יש קשר למערכת עצבים מרכזית/ חוליות

ליסה2
18/06/14 8:31

גילי שלום לך, אני סובלת כרגע גם מקוצר נשימה וקשיי נשימה מזה חודש וחצי.. הייתי אצל כל מיני רופאים הייי אפילו באישפוז ע"מ שיבדקו ויטלו. כל אחד אומר משה אחר ובעיקרון אומר שאני בריאה אך אני עדין סובלת.רופא ריאות טוען שיש לי מחלת ריאה חסימתית קלה נתן משאף דיסקוס סטרייד אך לא מרגישה שום שיפור. אצלי מתחיל הכל איך שאני קמ מהמיט כאילו גוש מוגלתי בגרון עומד ויורד לחז ועושה לי חנק בלקצת איר וכאבי חזה. תספרי מה עזר לך? איך מרגישה? ומה כדי לנסות?

מרטה2
08/12/20 14:06

את סובלת מריפלוקס לינגרו- פרנגיאלי. תבדקי בגוגל תסמינים

בתי
18/06/14 22:32

תלך לשעורים של יוגה תרפיה פעמיים בשבוע ובנוסף תעשה כל יום הליכה מתונה של חצי שעה בוקר וערב שתי הפעילויות מעלות את רמת האינדרופינים ויכולות להביא לאותה תוצאה כמו הכדורים ללא תופעות לוואי בתנאי שעושים זאת בהתמדה !!!את השיפור מרגישים לאחר שעור היוגה מיד והטבה משמעותית לאחר כשבועיים.

גילי-שיאל
18/06/14 23:36

ליסה שלום

קשיי נשימה שוב אותה בדיקה שכתבתי קודם

בנוסף לבדוק רגישות לחלב,הכי טוב ע"י המנעות מוחלטת מכל מוצרי חלב שהוא מהחי לשבועיים

צריכה להיות הטבה ואחרי חודשיים הטבה משמעותית

אם אין ממצא פתולוגי או אחד מהבדיקות לבדוק אלרגיות/עובש/קרינה סביבתית /חסימה מטראומה רגשית

כדאי ללכת למטפל אלטרנטיבי רב-תחומי לפחות אי-פק לבדיקת רגישויות

ליסה2
19/06/14 6:32

גילי, איך בודקים טראומה ריגשית? נירולוג יכול לעזר? אני מרכישה כל השרירים הגב ובחזה תוסים וכואבים
 

ליסה, מה שאת מתארת מתאים (לכאורה) להפרעת חרדה. רק אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש (פסיכיאטר, עו"ס מטפל CBT או פסיכולוג) יוכלו לתת לך מידע מדוייק. טראומה נפשית (PTSD) זה עוד תחום בפני עצמו, שממנו יכולות להווצר חרדות. אני מזמין אותך להכיר את הקהילה הבאה:http://www.camoni.co.il/trauma

morgan
24/08/15 9:00

שלום, עברה יותר משנה האם יש חדש? אני סובלת גם מחרדה וקשיי נשימה תודה

Mimi0312
29/08/18 22:22

מישהו מכיר תוסף תזונה של סולגאר בשם גאבא ???? נטורופתית המליצה לי עליו כטיפול טבעי למצבי מתח וחרדות

כן האמת שמכירה כי התחלתי לפני מספר חודשים לקחת וגם בעברי למדתי נטורופתיה. מניסיון אישי שלי זה עוזר קצת, אך לא יודעת להגיד עדיין במאה אחוז כי לפעמים לוח לזה 3 עד 4 חודשים שזה עובד.. אך ממליצה לך מניסיון אישי שלי וגם בגלל שאני לומדת את זה להתעניין ולקרוא על פרחי באך - זה עזר ועדיין עוזר לי פשוט בצורה מדהימה!

Mimi0312
05/09/18 12:17

איזה פרחי באך .. מה את לוקחת דניאל

מימי יקרה עצוב לי לשמוע שכל כך הרבה זמן את סובלת. ככל הידוע לי התוסף גבא איננו עובר את מחיצת דם - מוח ולכן לא מאוד משפיע. תוסף טבעי אחר הוא רמוטיב שניתן לקבלו אצל רופא משפחה כי הוא ניתן רק במרשם. לאחרונה ישנם מחקרים על התוסף זעפרן (ניטל בכמוסות - נווה פארמה) כיעיל במצבי חרדה ודיכאון. ישנו גם מכשיר הנקרא מירלייף המתרגל נשימות אולם לא שמעתי עליו תגובות כך שאינני יכולה לאמר על מידע מניסיון. לעיתים הנשימה "מתבלבלת" בזמנו היו פסיכולוגים בית החולים תל השומר אשר טיפלו בתופעה...נסי לשאול שם. ספרי יותר על עצמך?

גם לי היה קוצר נשימה. גם לי הרופאים לא ידעו לעזור. הם טענו שמדובר בחרדה נפשית והפנו אותי לפסיכיאטר. במקרה שלי מה שפתר את הבעיה לחלוטין זה תיסוף מגנזיום ואשלגן על ידי הקפדה על אכילת המזונות הבאים: שוקולד מריר 80%, גרעיני דלעת, זרעי צ'יה ועגבניות מיובשות. מאז שהתחלתי להעשיר את התזונה שלי במזונות שמכילים הרבה מגנזיום ואשלגן פשוט אין לי יותר קוצר נשימה.

אורית-זאבי-יוגב
מומחה כמוני
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
26/02/21 7:30

יקרה, באם בעיית הנשימה נגרמת מחרדה, נסי מכשיר קטן בשם קלמיגו שנושפים לתוכו והוא מסדיר את הנשימה. בנוסף, קיימות באינטרנט הרבה מאוד צורות של נשימה שעוזרות להסדיר אותה תוך כדי שחרורו לחץ כמו: לנשוף החוצה בספירה של שמונה, להחזיק אויר בספירה איטית של 7 ושחרור בספירה של שמונה - חפשי באינטרנט ותמצאי לא מעט. במידה ומדובר במשהו רפואי ישנם משאפים שונים שמקלים - אם את לא יודעת ויש לגבי זה ספק פעלי בשני הערוצים....בקשי מרופא המשפחה לנסות משאף ואם אין שינוי וניסית סוגים שונים פעלי במקביל על הצד הנפשי. לני שנים רבות הייתה שיטה בשם "בוטייקו" ששחררה אנשים מאסטמה ללא תרופות אלה באמצעות נשמה לתוך מכשיר פלסטיק קטן - בדקי גם את זה. אשמח לסייע חל אם תוכלי לחדד יותר את הקושי שישי לך - למה את מתכוונת כשאת מרגישה קושי בנשימה?