מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
07/03/12 13:59
3 תגובות

פתחתי 2 גלריות חדשות עם מאמר מקצועי בשיטת קינזיו טייפינג והודעה על סדנא אסטרולוגיה בריאות והעצמה אישית

מוזמנים לבקר בגלריות בדף הבית שלי

http://cafe.themarker.com/user/179903/galleries/


תגובות

croovi
מנהל קבוצה
סובלת מפיברומאלגיה במצב קשה מזה כעשור
08/09/12 22:23

תודה ליוסף רחמים על שיטת קאנזיטייפ. בשנת 2008 טופלתי בשיטה זו ע"י גבעון פלד.
צריכים אנשים שמבינים במבנה הגוף בכדי להבין ולטפל. היא עוזרת למקרים מסויימים ולמצבים מסויימים
שווה בדיקה. כמו כל שיטה טיפולים שאנו החולים מכירים שיכולה להתאים לאחד ולשני לא ולפעמים טובה בזמן התקף אחד ולא טובה בזמן התקף אחר.
אני יכולה להציע שיטה שאני במקרה נחספתי אליה בשנה האחרונה ובשלבים מסויימים מאד עזרה לי ועד כדי ירידה מלחיות על 8 פרקוסט5 ליום להתמודדות בלי פרקוסט. אך מצבי שוב הוחמר בגלל נפילה וכרגע השיטה הזו ויחד עם טיפול הומאופטי וכן שאר הדברים עוזרים חלקית.
יתרונה של שיטה זו שסייעה לי לא רק בנושא הכאב אלא גם בנושא החולשה שלעיתים זה יותר מורכב מכאב כי לזה ממש אין מה להציע לנו החולים. השיטה היא 'כינור לב' ופותחה ע"י דר' מרדכי ליפו ומטפלים בה בגבעת שאול, ברח' הדפוס 9, בירושלים והטלפון של המרפאה למי שרוצה להתעניין הוא 02-6511022.
אני מוכנה אהיה לספר איך משפיעה עלי ובמקביל עם הטיפול ההומאופטי שאני מחוברת אליו במרפאה בשערי צדק. נסו.... מה תפסידו..... אני כל דבר שלא הכרתי ומישהו מספר לי עליו תמיד מתעניינת איך אולי זה יכול לעזור לי............ אפשר אולי רק להרויח , להפסיד אף פעם לא, כי אין לנו בכלל ברירה אחרת...... אין פתרון פלא למצבנו

מאי--לי
14/01/15 20:31

כן גם אני חייבת להודות שבזכות השיטה הזו חסכתי הרבה כאבים

אירינה-פריד
02/02/15 16:35

לא מכירה את השיטה