מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
0 תגובות



20 ק\"ג נשרו ממני לפני כ-22 שנה בזכות המינון היומי של 60 גרם פחמימות. במשך תקופה זו נותר משקלי יציב , 60 ק\"ג ללא שינוי ה-BMI שלי הוא 22 והבדיקות השגרתיות לצורך חידוש רשיון נהיגה תקינות ללא שום חריגה. אני לא עוסק בספורט, אם כי אני לא בטטת כורסא. משתתף בטיולים מאורגנים ומטפח גינה בשטח של חצי דונם.

הדיאטה שלי עולה בקנה אחד עם מימצאי המחקר הבינלאומי שנערך בקמ\"ג:

ד\"ר איריס שי, ראש צוות המחקר הבינלאומי שנערך בקמ\"ג ופורסם ב-17.7.2008 בעיתון המדעי \"ניו-אינגלנד אוף מדיסין\" – אורז, תפוחי-אדמה ולחם כבר אינם מרכיב מרכזי בצלחת.

בראיון עיתונאי מפרטת ד\"ר איריס שי את תמצית המחקר ב-53 מילים:

\"בניגוד לדיאטות בהן נדרשים חישובים, הדיאטה דלת הפחמימות היא מאוד פשוטה, כי הפחמימות יורדות לרמה מינימאלית, וכל מה שאין בו פחמימות הוא לכאורה מותר, כך שמי שעושה את הדיאטה הזו, לא צריך להסתובב כל היום עם מחברת ועט. הרמה המינימאלית שאנחנו צריכים לתפקודי הגוף השונים היא בין 50 ל-60 גרם פחמימות ליום\" .(ליאם אקשטיין 11.9.06 Nrg מעריב).

את תפריטי היומי אני מאפסן בצידנית-דיאטטית פרי פיתוח שלי, והיא שומרת הסף שלי ומבטיחה שלא אחרוג מהמינון היומי של 60 גרם פחמימות.

על אודות השיטה ורשימת 89 המתכונים לחץ על הלינק הבא –

http://babin.co.il/sr_project/archives/8




תגובות