מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

רמי יולזרי
רמי יולזרי
מתמודד עם פוסט טראומה מאז מלחמת לבנון הראשונה, רץ למרחקים ארוכים , מאד .  אב ל-3 בנים, תושב נס ציונה, יזם חברתי , מנהל חברה משפחתית למחקרי שוק , ועוד 
עמותת נט
עמותת נט"ל
נט"ל, נפגעי טראומה על רקע לאומי, היא עמותה (מלכ"ר) א-פוליטית, אשר הוקמה על ידי ד"ר יוסי הדר ז"ל ז"ל, הוגה המרכז ויוזמו, ויהודית יובל רקנאטי, יו"ר העמותה. נט"ל הוקמה בשנת 1998 מתוך רצון להעלות למודעות הציבורית את תופעת הטראומה על רקע לאומי, קרי השלכותיו של הסכסוך הישראלי-ערבי, ולהבחין בין נפגעיה של טראומה זו לבין נפגעי טראומה כתוצאה מאירועים א
גלי דגן
גלי דגן
גלי דגן -סמנכ"ל שיווק והסברה בנט"ל
כמוניטראומה מטרור ומלחמהחזרתי לספר מה קורה איתי...אני עדיין מפחדת (אפילו הרבה) אבל נתתם לי כוחות להתמודד

חזרתי לספר מה קורה איתי...אני עדיין מפחדת (אפילו הרבה) אבל נתתם לי כוחות להתמודד

15/07/14 20:43
3 תגובות

ובכן, ראשית תודה מקרב לב למנהלים המומחים של הפורום על התייחסותכם הרצינית וגם לגולשים שהגיבו לי תודה מקרב לב על האכפתיות הרבה.
אין לי בעבודה אינטרנט (כן יש מקומות כאלה עדיין) אז גלשתי מה SMARTPHONE קראתי בעיון את מה שכתבתם
וקיבלתי החלטה (ספונטנית) ש- אני חוזרת הביתה. לבית שלי. כי אין כמו בבית. כי אני חייבת להרגשתי להחזיר לעצמי ולו חלק מהשליטה במצב. משפחתי כמו שציינתי אינם יכולים לתמוך בי רגשית כמו שהייתי רוצה (הם לא יודעים שאני נוטלת כדורים נוגדי דיכאון וחרדה. מניסיון מר כשהתחלתי לראשונה כשנה אחרי אירוע האונס ליטול כדורים וסיפרתי להם הם לקחו את זה מאד-מאד-מאד קשה ועל הדרך היקשו מאד גם עלי אז נטלתי. הייתי בהפסקה. קרו לצערי עוד דברים שלא כתבתי עליהם כאן ושוב מצאתי את עצמי חוזרת לכדורים לפני כ 6 + שנים ועל 'קדנציה 2' זו של כדורים הורי לא יודעים.
אחים שלי יודעים אבל גם להם 'קשה' מספיק עם הקשיים שלהם ובקיצור אני לא רוצה 'להעיק' על המשפחה).
אז החלטתי לחזור הביתה ולהתמודד לבד. טוב לא לבד. אני איעזר בפורום הזה. אני ארגיש הכי בנוח לשוחח שיחות פרטיות מהטלפון הקווי אצלי בבית (מה שלא יכולתי לעשות בבית הורי כי הם היו נעלבים קשות).
OK הייתי צריכה את היומיים האלו כדי לקבל כוחות ולהתחיל 'לעכל' ולו טיפה שאנו במלחמה. אני מרגישה שאם אוסיף ואשאר אצל הורי מכאן ואילך רק איחלש רגשית... .
אז תודה ענקית לכולכם
הדפסתי כמובן את מה שהצעתם לי ואני הולכת להשתמש בעצות שנתתם כאן

נ.ב.1 חשוב מאד: אנו החברים בעבודה מאד תומכים רגשית אחד בשני ואפילו יש לנו קבוצה ב AWHATSUP
נ.ב.2 כיוון שאין לי אינטרנט בעבודה (אני עובדת בתל אביב בשירות לקוחות) אני אוכל להגיב ולכתוב רק רק בערבים כשאגיע הביתה במחשב הנייח שלי (מה SMARTPHONE לא הכי נוח וקל לנהל תכתובות בפורומים אבל לקרוא אפשר גם אפשר:)

שיהיה ערב טוב ושקט עד כמה שניתן
שר42


תגובות

אבי-1959
15/07/14 20:58

שמח לקרוא את תגובתך שר. מצאתי שלכל נושא יש את הקבוצת התמיכה שמתאימה לו. לא בהכרח הקרובים או חברים יכולים לתת מענה טוב ולפעמים זרים לגמרי שעברו את אותם החוויות יכולים להבין ולתמוך יותר. בנוגע לכדורים, נכון יש בורות ןסטיגמה לא תמיד חיובית. מה שחשוב שאת פועלת לפי הנחיית רופא ומרגישה שזה עוזר לך. לא תמיד צריך לספר הכול לכולם.

רמי-יולזרי
מומחה כמוני
מתמודד עם פוסט טראומה מאז מלחמת לבנון הראשונה, רץ למרחקים ארוכים , מאד .  אב ל-3 בנים, תושב נס ציונה, יזם חברתי , מנהל חברה משפחתית למחקרי שוק , ועוד 
15/07/14 21:43

מאחל לך ולכולנו כמה שיותר שקט. 

אנחנו פה. 

דניאל-איגר
15/07/14 22:12

שלום שר, שמחתי לקרוא שאת מרגישה יותר חזקה, ובמיוחד שהצלחת לעשות שימוש בקהילה שלנו כאן כדי להתעודד ולצבור עוד אומץ ותחושת שליטה.

אנחנו נמשיך להיות כאן ואת מוזמנת.