מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
7 תגובות

מה דעתכם על \"תחזוקת\" קבוצות? האם להוריד קבוצות שלא דברו בהן 3 חודשים (כמו כאן), או להפיח בחשובות שבהן חיים על ידי מנהלי הקהילות?


תגובות

לדעתי, כן כדאי לשקול להוריד קבוצה כזאת. המציאות מכתיבה

ערן-ברקוביץ
25/06/12 11:58

לי יש ניסיון הפוך. נפתחה קבוצת דוויק (NMO) בקהילת טרשת הייתה שוממה זמן רב. ומידי פעם ישנה אינטראקציה חשובה, בעיקר מכיוון שאין שום מקום אחר להיפגש ולדבר בנושא זה בעברית ברשת.
את הקבוצות שנפתחו בשמן של מחלות נדירות (ראיתי כמה כאלו) הייתי משאיר גם אם אין אינטראקציה הרבה זמן.

אולי נשאיר את האופציה לסגירת הקבוצה בידי מנהל הקבוצה, על פי שיקול דעתו.

ערן-ברקוביץ
25/06/12 12:20

צריך לראות כיצד מציעים את האופצייה הזו. כי אנשים פתחו קבוצה כמקום שאין לו מענה אחר. ומסר רישמי ש"זה לא מעניין יותר" יכול לפגוע

מיי-רב
26/06/12 10:18

אנחנו חשבנו על מנגנון שבשלב הראשון שולח מיילים לכל מנהלי הקבוצות הלא פעילות כרגע, רק להזכיר להם שיש להם קבוצה, עם המלצה חמה להפיח בה חיים. בשלב השני (אחרי חודש לערך) ייצא מייל נוסף למנהלי הקבוצות שעדיין לא הראו פעילות כלשהי בקבוצה שלהם (למרות המייל שלנו), מייל שיתריע לפני סגירת הקבוצה על ידינו. והמייל השלישי ייצא כחודש אחרי, רק למנהלי הקבוצות שטרם יצרו איזושהי פעילות בקבוצה. מה דעתכם?

ד--ר-גור-רות
06/08/12 17:23

השאלה היא מה עולה להשאיר את הקבוצה פתוחה? אם לא עולה כלום אז למה מסגור? אם עולה זו הופכת להיות שאלה כלכלית.

הי רות,
יש המון קבוצות שחלקם עם נושאים שחוזרים על עצמם מזמנים שונים ונוצר באלגן...בטח לגולש חדש שמנסה לראות איזה קבוצות יש בכמוני.