מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
24/07/12 9:35
5 תגובות

השפעות הבריאות דרך רשתות חברתיות מתחילות עכשו לבוא לידי ביטוי. ראו את המאמר ב SCIENCE מה דעתכם לעשות תרגיל ולשלוח לחברים שלכם ברשת המלצה להתנהגות שמובילה מניסיונכם להרזיה ולבחון האם זה משפיע?


תגובות

אפרת_זיו
24/07/12 11:27

את יכולה לתת דוגמא כי אני לא בטוחה שהבנתי למה את מתכוונת בכלל :-/

ד-ר-דינה-ראלט-PhD
חבר צוות
מדענית (ביולוגיה של התא) חובבת רשתות תקשורת בגוף ומחוצה לו.  
24/07/12 16:12

הרעיון הוא למצוא משהוא שהזיז אותנו לפעולה ולראות איך זה עובד עם חברינו... למשל אצלי הייתי ממליצה להתחיל להרים משקולות, או להוריד פחמימות ריקות כמו לחם וסוכר מהתזונה. הנקודה היא לקחת נושא אחד, לכתוב עליו יפה ולהעביר לחברים ולראות אם אנחנו מצליחים להשפיע גם עליהם.
מה לדעתך יכול לעזור בהפצת רעיון בריאות יעיל?

דינה היקרה,
הסוג העיקרי של הפחמימות המורכבות הוא העמילן, המצוי בעיקר במזונות הבאים: לחם, קמח, דברי בצק, אורז, תירס, סולת, תפוחי-אדמה וקטניות. הוצאתי אותם בתפריטי יחד עם הפחמימות הפשוטות ויצאתי נשכר. כך נוהגת גם פרופ' סינתיה קניון .
מה שהשארתי בצלחת מכל הג'אנק הזה הוא מינון יומי של 60 גרם פחמימות בכפוף למימצאי המחקר הבינלאומי שבוצע בקמ"ג בראשותה של ד"ר איריס שי וזה עובד יפה 22 שנה. הספורט על פי מחקרים
שייך לעולם הבידור והוא מומלץ כבידור ולא להורדת משקל.
בברכה,
ברוך

מינרבה1
28/09/12 13:04

ברוך היקר, אתה מבלבל בין פחמימות מורכבות ופשוטות,.

אפשר לבלבל רק בני-אדם אך לא את בני-המעיים,

רן אפק טריאטלט, מאמן מוסמך מטעם NFPT
אינו מבחין בין פחמימה מורכבת ופחמימה פשוטה
וכותב בבלוג שלו תחת הכותרת "פחמימות או נמות":

המשווקים קופצים על הגל הזה ומוכרים לנו לחם מדגנים מלאים, סוכר חום, פסטה מקמח מלא, אורז בר, שיפון פרא, קינואה אורגנית, ועוד מוצרים שעולים הרבה יותר ומוצגים כבריאים יותר ממוצרי מזון כמו סוכר לבן, לחם לבן ופסטה ואורז רגילים.

גם פרופ' סינתיה קניון אינה מבחינה בין פחמימה
מורכבת ובין פחמימה פשוטה.