מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
ד

ד"ר דינה ראלט PhD

מנהל קבוצה
04/08/12 12:55
3 תגובות

מה דעתכם על מוסיקה? אני בדיוק בדיון בקהילת הלב האם המוסיקה יכולה ל\"תקן\" את פעילות הלב...ואם כן אז היא בטח יכולה להשפיע על הביולוגיה שלנו. האם אתם יכולים לחשוב על מוסיקה שכשאתם שומעים אותה תרצו לאכול פחות? אני בהחלט יכולה להגיד את זה לשמיעת המוסיקה של ENYA...ראו בקישור.

אנא הציעו מוסיקה מקדמת הרזיה...


תגובות

אהבתי את הפוסט משום שאני אוהב מוזיקה ויותר מזה - מוזיקה בהחלט עושה לי טוב. האם לבנות על מוזיקה כדי לשנות חיים או משהו בחיים זאת שאילה גדולה. איך שלא לסובב את העניין הנושא של הרזייה ותזונה (חיים, בריאות) נכונים הם מאוד לא מסובכים. רוצה לא לעלות במשקל ולשמור על רמת הבריאות הקיימת - תבחר בהרגלי חיים ותזונה שלא יוצרים עודפי אנרגיה. רוצה להרזות - תתחיל מסלול של תקופת החיים באנרגיה-מינוס. דהיינו, תדאג שכמות האוכל לא תספק צרכים רגילים של הגוף באנרגיה. תהיה אמיץ להגיד לגופך בפשטות: היום אין מקולט, אין סושייה, אין גלידריה. היום מוסיפים חוסר מהמצבורים, ממנות קרב שהוספנו משך שנים רבות בבטן שלנו, בישבן וכל המקומות חמודים אחרים. איך לעשות זאת ולא להרגיש דפוק, מסכן, סובל - זהו המרחב בו אפשר לנצח או להפסיד. לצערי, הנני רואה את רוב האנשים בכלל לא מוכנים להיות בחיים אמתיים, במציאות. רב האנשים בנושא התזונה והבריאות (כמו בנושא של זוגיות, הורות, כסף ומה לא) מנסים להתבצר במרחב מדושן של סיפורים. ההורים שלי, המדינה שלי, העבודה שלי, זוגתי, האהבות שלי, הנטיות שלי, הגנטיקה שלי, האקלים והתחממות הארץ ומה לא. התוצאות בהתאם.
בכל רגע וכל אחד יכולים לקום ולהגיד למשקל שלהם הפרוע, לבריאות שלהם רופפת ולכל צרה וצרה: No more! האם זה קשה? קשה רק בלחם. הרבה דברים קשים בהרבה כל אחד מאתנו השאיר מאחוריו. בלימודים, בהורות, בעבודה. להרזות חייבים לא עבור "כמה?" אלה עבור "מדוע?" אם ה"מדוע?" חזק מספיק אין דבר שמצדיק "קשה".
PS כמו שהתחלתי: אני מאוד אוהב מוזיקה

אלכס
05/08/12 16:40

גם אני אהבתי את הכתבה מכיוון שאני אוהב מוזיקה וכן אני חושב שיש מוזיקה שמרזה קישור למוזיקה כזאת:
http://www.youtube.com/watch?v=IDaJ7rFg66A&feature=related
ואם גם רוקדים לצלילי המוזיקה הזאת זה מרזה שבעתיים
אז שתהיה לכם האזנה ערבה בילוי מקסים והרזיה נעימה באהבה אלכס

liorshach
13/08/12 14:01

מידי יום שישי אני ובן זוגי נוסעים נסיעה לא קצרה לשם ארוחת שישי ותמיד אני מעבירה לתחנה המשמיעה "מוזיקה של פעם", ((כך מכנה אותה בן זוגי), אייי מוזיקה ישראלית ישנה וטובה. אני מאובחנת כ"קשב וריכוז", תזזיתית וחסרת סבלנות והסברתי לו שזה מעין מרגוע בשבילי (והוא גם שם לב לכך). כשאני שומעת את המוזיקה כל המאבקים הפנימיים שבתוכי נרגעים פתאום.