מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

רמי יולזרי
רמי יולזרי
מתמודד עם פוסט טראומה מאז מלחמת לבנון הראשונה, רץ למרחקים ארוכים , מאד .  אב ל-3 בנים, תושב נס ציונה, יזם חברתי , מנהל חברה משפחתית למחקרי שוק , ועוד 
עמותת נט
עמותת נט"ל
נט"ל, נפגעי טראומה על רקע לאומי, היא עמותה (מלכ"ר) א-פוליטית, אשר הוקמה על ידי ד"ר יוסי הדר ז"ל ז"ל, הוגה המרכז ויוזמו, ויהודית יובל רקנאטי, יו"ר העמותה. נט"ל הוקמה בשנת 1998 מתוך רצון להעלות למודעות הציבורית את תופעת הטראומה על רקע לאומי, קרי השלכותיו של הסכסוך הישראלי-ערבי, ולהבחין בין נפגעיה של טראומה זו לבין נפגעי טראומה כתוצאה מאירועים א
גלי דגן
גלי דגן
גלי דגן -סמנכ"ל שיווק והסברה בנט"ל

נפתחת קבוצת ריצה

28/08/15 12:28
3 תגובות

העיסוק בספורט בכלל ובריצה בפרט , מעבר לשמירה על הכושר ותחזוק הגוף, הוכח בעשרות מחקרים כאמצעי יעיל להתמודדות עם חיי היום יום , הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית.

המושג גוף נפש מכיר בקשר הגומלין ההדוק שבין התופעות הפיזיולוגיות של גופנו לבין הרגשות והמחשבות שבנפשנו. מנקודת מוצא זו, נולד הרעיון שלנו להקמת קבוצת ריצה שתוכל לתת מענה לכל מי שרוצה לסגל לעצמו אורח חיים בריא יותר.

"רצים עם רמי" בשיתוף עמותת נט"ל מזמינים אותך להצטרף לקבוצת הריצה הייחודית , שתהווה מסגרת מאתגרת, תומכת ומעצימה.

הקבוצה תעסוק בפעילות גופנית שעיקרה הליכה/ריצה.

התכנית פתוחה בפני גברים ונשים כאחד ללא הגבלת גיל והיא תותאם אישית לכל אחד ואחת על פי יכולתו/ה. בקבוצה יהיו כ 15-20 משתתפים ותיבנה תכנית אימונים המשלבת אימונים קבוצתיים ואימונים אישיים.

פעילות הקבוצה תתקיים בפארק הירקון אחת לשבוע .

בנוסף יהיו סדנאות חווייתיות אחת לשבועיים עם מנחה מעמותת נט"ל. הסדנאות יעסקו באיתור וחיזוק של משאבי התמודדות אישיים. פיתוח דרכי התמודדות חדשים ולימוד יישומן בחיי היומיום. חיבור למקורות של כוח והשראה, חיזוק מיומנויות, טכניקות לוויסות רגשי, פיתוח דרכים להתמודדות עם חשיבה שלילית ועוד..

את הקבוצה ילוו :
רמי יולזרי– ראש הקבוצה.

תושב נס ציונה בן 50 אב ל-3 בנים ומנהל בחברת מחקרי שוק משפחתית. החל לרוץ לפני כשלוש שנים לאחר שהגיע למשקל שיא של כ-15 ק"ג. מאז הספיק לרוץ 3 מרתונים ועוד מספר רב של תחרויות. שירת כלוחם בנח"ל המוצנח בין השנים 1982-1985, השתתף באופן אקטיבי בלחימה בלבנון. נשאר עם תסמונת פוסט טראומטית .

עופר בן דור- מאמן ריצה ומנהל הפעילות הגופנית.

מאמן א"ק מוסמך(מכון וינגייט), מאמן ורץ עם עיוורים ובעלי מוגבלויות ,

מרתוניסט וספורטאי אתגרי,יזם ואיש עסקים, מאמן אישי ומנטור,מרצה,ייעוץ אסטרטגי לחברות וארגונים.

מנחה מהצוות הקהילתי של עמותת נט"ל .

נט"ל- נפגעי טראומה על רקע לאומי היא עמותה (מלכ"ר) א-פוליטית, אשר הוקמה ב-1998 מתוך הזדהות עמוקה עם מצוקת אלה שנפגעו נפשית, באופן ישיר או עקיף, כתוצאה מאירועי מלחמה או טרור.

החזון של נט"ל- להיות מרכז ייחודי לנפגעי טראומה מטרור ומלחמה ולבני משפחותיהם, להמשיך לקדם ולהוביל את הטיפול, המניעה והמודעות הציבורית. לפעול להנחלת הידע והמחקר ולחיזוק חוסנה של החברה בישראל

במשך שנות פעילותה נגעה נט"ל ביותר מ150,000 אזרחים, מבוגרים, ילדים, חיילים משוחררים, אוכלוסיות בסיכון ועוד והפכה לאחד המשאבים הקהילתיים העיקרים לרבים בחברה הישראלית בתחום שירותים נפשיים חיוניים – שירותי חירום וטיפולים לטווח ארוך.

*המצטרפים יידרשו להציג אישור רפואי המאשר להם/ן לעסוק בפעילות ספורטיבית


תגובות

אוריית
15/09/15 12:51

מיועד רק לנפגעי טראומת מלחמה וטרור או גם נפגעי טראומה אחרים ? סלח לי על השאלה

אוריית
15/09/15 12:54

קראתי עכשיו את כל הפוסט ונראה לי שקיבלתי תשובה