מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר זיאד חמאיסי
ד"ר חמאיסי זיאד הינו מומחה לרפואת עור ומין. את לימודי הרפואה סיים באוניברסיטת הטכניון והתמחה במחלקת עור בבית החולים רמב"ם. כיום, ד"ר חמאיסי הינו רופא בכיר ומנהל מרפאת הלייזר במחלקת העור של בית החולים רמב"ם. עוסק במחקר ומרצה בפקולטה לרפואה בטכניון. תחומי עניין: טיפולי לייזר, הידראדיניטיס ספוראטיבא, פטרת העור, טיפולים ביולוגים בפסוריאזיס, ביטויים עוריים במחלות דלקתיים של המעי, מחלות עור ילדים וטיפול בנגעים וסקולרים בילדים חברות בארגונים מקצועיים: איגוד הסתדרות הרופאים האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין האיגוד האירופי למחלות עור ומין האקדמיה האמריקאית למחלות עור ומין
פרופ׳ לב פבלובסקי
פרופ׳ לב פבלובסקי
תחום מומחיות: עור ומין תפקידים ומינויים: מנהל מרפאות עור, המחלקה לעור ולמין, בית חולים בילינסון, מרכז רפואי רבין לימודים: אוניברסיטת בן גוריון בנגב מקום התמחות: המחלקה לעור ולמין, בית חולים בילינסון, מרכז רפואי רבין השתלמויות: פוטותרפיה ופסוריאזיס בית חולים מאונט סיני ניו יורק חברויות באיגודים וארגונים מקצועיים: האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין שטחי התעניינות מיוחדים: פסוריאזיס, פוטותרפיה, טיפולים אימונוביולוגים, סטרס נפשי עיסוק במחקר: פסוריאזיס, טיפולים אימונוביולוגים, פוטותרפיה, מחלות דלקתיות של העור.
יונה מנטקה קציר
יונה מנטקה קציר
יו"ר אגודת הפסוריאזיס הישראלית.
ד
ד"ר חגית מץ
ד"ר חגית מץ הינה מומחית למחלות עור ומין. את לימודי הרפואה סיימה באוניברסיטת תל-אביב והתמחתה בבי"ח איכילוב. כיום ד"ר חגית מץ הינה רופאה  בכירה בבי"ח איכילוב אחראית שרות פוטותרפיה .  מנהלת רפואית של פוטותרפיה בבי"ח אסותא , עוסקת במחקר קליני. תחומי עניין  עיקריים : מחלת הפסוריאזיס על כל  היבטיה ,  פוטותרפיה ,  מחלות דלקתיות . חברה בהסתדרות הרופאים בישראל, חברה באגוד הישראלי לרפואת עור ומין , חברה באקדמיה האמריקאית לרופאי עור,.חברה בארגון הנשים הדרמטולוגי העולמי.

מובילי קהילה

כמוניפסוריאזיסברכה לשנה החדשה

ברכה לשנה החדשה

15 תגובות

שלום לכולם

אני שמחה להצטרף לפורום באופן קבוע ובעיקר אשמח שנפתח "מקום" לשיח פתוח יותר בענייני החיבור בין העור לנפש.
מאחלת לכולנו שנה טובה מלאת הפתעות חיוביות, מציאת דרכים להתמודדות שנכונה לכל אחד ואחת מכם
ובעיקר שנה שמחה ומאושרת.

בברכת חתימה טובה
אניטה


תגובות

עגנון
26/09/15 15:13

שלום, מעניין אותי לדעת יותר על הקשר בין הגוף והנפש ואשמח לקבל ידע בנושא.

שלום גם לך פילוסוף רוחני אוהב,

מועדים לשמחה.

בכדי לשוחח בפורום כך שיותר אנשים יוכלו להצטרף לשיח,

אשמח לדעת איפה החיבור הזה בין עור לנפש פוגש אותך.

האם יש איזשהו נושא בו תרצה לשתף ע"מ שנוכל לשוחח על כך במגבלות הפורום והשיח הקבוצתי?

בברכת מועדים לשמחה

אניטה

עגנון
27/09/15 12:53

שלום אניטה, תודה שענית לי ואני מקווה שגם לך יהיה חג מהנה ושמח. אני אוהב רעיונות מופשטים ופילוסופיים ויש לי גם קצת נטייה למיסטיקה. ידוע לי כבר כמה זמן שיש הרבה קשר והשפעות בין הגוף והנפש, ומעניין אותי לדעת על זה כדי להבין יותר טוב את סודות האדם והחיים. אני כותב שירים ורעיונות במחשב, ואשמח לדבר על ספרות או על פילוסופיה.

עגנון
27/09/15 14:55

אני משער שלא מתאים לדבר בפורום הזה על ספרות ועל פילוסופיה, ולכן אסתפק בלדבר על השפעות מעניינות בין גוף ונפש ועל האופן שבו מופיעות בעיות בריאות גופניות ונפשיות אצל האדם.

פילוסוף רוחני אוהב ערב טוב

אכן ניתן לשוחח ארוכות על החיבור הזה בין גוף לנפש, שכאן אנו מתייחסים בעיקר לקשר בין העור לנפש.

אך אולי ניתן לשאול אותך האם אתה מתמודד עם פסוריאזיס? או מישהו מקרובייך או מכרייך?

האם תרצה לשתף אותנו?

 

אניטה

עגנון
29/09/15 22:21

אין לי פסוריאזיס במשפחה, אבל מעניינים אותי הרעיון של קשר בין הגוף לנפש וגם הדרך שמופיעות בעיות בריאות גופניות ונפשיות אצל בני אדם ואולי גם אצל חיות, ואיך הגוף שומר על עצמו מפניהן. יש לי מעט נטייה מדעית והרבה נטייה רוחנית, פילוסופית ואמנותית.

 

פילוסוף רוחני אוהב ערב טוב,

מאחר ואתה מתעניין באופן פילוסופי בחיבורים בין הגוף לנפש והשפעותיהם על בעיות בריאותיות ונפשיות, הרי אני רוצה להפנות אותך לשני ספרים שדנים בכך, מניחה שמשם תוכל להרחיב את הבנתך:

1. סיפורי גוף  של ניצה ירום

2. תאטרוני הגוף של ג'ויס מקדוגל

בהצלחה

מעבר לכך, אני רוצה בהזדמנות זו להציע לאנשים שמתמודדים עם פסוריאזיס להעלות שאלות אישיות הנוגעות לחיבורים בין הגוף לבין הנפש.

עגנון
30/09/15 0:22

אני מודה לך אניטה שהפנית אותי לספרים האלה, איפה אפשר להשיג אותם? למעשה אני קצת מתקשה בקריאת ספרים שלמים אבל אשתדל לעיין ככל שאוכל. אם יהיו לי עוד שאלות או רעיונות לשיחה אשמח לשתף בהם. לילה טוב וחג שמח.

 

עגנון
05/10/15 21:40

שלום אניטה, האם אפשר להשיג את הספרים האלה בחנות סטימצקי או צומת ספרים? כמה בערך הם עשויים לעלות? אשתדל ללכת מחר ולקנות אחד מהם, ואשמח אם נוכל לדבר עליהם אחרי שאקרא בהם.

עגנון
07/10/15 14:26

אתמול הזמנתי בצומת ספרים את סיפורי גוף, הוא עולה כמעט מאה שקל אבל אני חושב שזה שווה.

אורטל84
26/10/15 15:16

שלום אניטה, אני מתעניינת בנושא של קושי של חולי פסוריאזיס לנהל קשרים ויחסים אינטימיים. איפה אוכל למצוא מידע מעמיק בנושא?האם החולים בפסוריאזיס סובלים מ"מחסומים" רגשיים כלשהם שמונעים או מקשים עליהם בקשרים אינטימיים?(לאו דווקא יחסי מין, אלא קשרים אינטימיים-רומנטיים)

עגנון
27/10/15 18:26

עכשיו קניתי את הספר "סיפורי גוף", עיינתי באחד העמודים והוא נראה מעניין. אנסה לקרוא בו בזמן הקרוב.

עגנון
28/10/15 14:27

אתמול בערב קראתי את הפרק הראשון של הספר והוא נראה מאד מעניין. תודה על ההמלצה.

עגנון
28/01/19 0:12

שלום אניטה, אני מבקש להודות לך על שהמלצת לי על הספר "סיפורי גוף". קניתי אותו והוא מעניין, ואשמח אם תמליצי לי על עוד ספרים בנושא. אני מאחל לך המשך דרך צלחה בעבודה וכל טוב.

עגנון
05/05/20 2:15

תודה לך אניטה ואני מקווה שיהיה לך המשך נעים וטוב. אשמח אם תחזרי לכתוב פה, להפגין מידיעתך ולהמליץ על ספרים מעניינים.