מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

רמי יולזרי
רמי יולזרי
מתמודד עם פוסט טראומה מאז מלחמת לבנון הראשונה, רץ למרחקים ארוכים , מאד .  אב ל-3 בנים, תושב נס ציונה, יזם חברתי , מנהל חברה משפחתית למחקרי שוק , ועוד 
עמותת נט
עמותת נט"ל
נט"ל, נפגעי טראומה על רקע לאומי, היא עמותה (מלכ"ר) א-פוליטית, אשר הוקמה על ידי ד"ר יוסי הדר ז"ל ז"ל, הוגה המרכז ויוזמו, ויהודית יובל רקנאטי, יו"ר העמותה. נט"ל הוקמה בשנת 1998 מתוך רצון להעלות למודעות הציבורית את תופעת הטראומה על רקע לאומי, קרי השלכותיו של הסכסוך הישראלי-ערבי, ולהבחין בין נפגעיה של טראומה זו לבין נפגעי טראומה כתוצאה מאירועים א
גלי דגן
גלי דגן
גלי דגן -סמנכ"ל שיווק והסברה בנט"ל
כמוניטראומה מטרור ומלחמההכרות ראשונה אתכם:

הכרות ראשונה אתכם:

8 תגובות

שלום חדשה כאן, אני מיכל מגינות שומרון שבקרני שומרון רבתי. בת 32 גרושה ללא ילדים. מה דעתכם על המצב הביטחוני הזה? נכון נוראי?? מה ניתן לעשות?? אצלינו הפגינו בכניסה לישוב בצומת שבה נוסעים הערבים גם בכביש 55 הציר שלנו לקדומים ולכפר סבא אבל מהכפר מימול זרקו על המפגינות אבנים!!! הערבים האלה...ההפגנה הייתה כמחאה נגד הזריקות אבנים והטרור הלא פוסק נגדינו! ואנו עוד נחשבים לישוב "שקט" יחסית.... מה דעתכם על כך?


תגובות

דניאל-איגר
12/10/15 12:08

דעתנו כמובן לא נוחה, כי אלימות רק מביאה צער והתלהמות נוספת ועוד צער ושכול. לא כתבת מהי בדיוק דעתך בנושא, וגם - איך את מרגישה בימים אלה במקום הישוב שלך? ולבסוף, איך הגעת דווקא לפורום שלנו?

תודה למענה, ושנית, שגם לי כמובן לא נוח ומפחיד- בכל מקום מדברים על כך אצלינו... ואני אישית נגד אלימות מ2 הצדדים, הבעייה היא שהערבים רוצים שאצא מהישוב שלי ושניתן להם פה מדינה ערבית עויינת איפה שאני גרה וזה אסור שיקרה. שאגורש מביתי חלילה וחס בשבילם או שאחיה תחת מדינה ערבית עויינת- לא זה ולא זה לא רוצה ולא מוכנה אפילו לחשוב על כך... אך לצערי יש מי שחושב לעולל לנו את זה...במדינה הזאת תמורת ה"שלום" ההזוי...וכולם ראו מה קרה אחרי גוש קטיף..ככה שזה לא פיתרון ריאלי ומציאותי... זו דעתי. ואני מרגישה חרדה ודאגה עמוקה נוכח המצב...ומתפללת שלא יחמיר ושאוכל להגיע ולחזור למקום עבודתי/לישוב שלי בשלום. חוששת שלא יחסמו כבישים או מפיגועים שכבר קורים פה גם בגל הטרור - יותר נכון כבר לומר - האינטפייאדה ה-3 הזאת!!

דניאל-איגר
12/10/15 12:09

ושכחתי להגיד את הכי חשוב - ברוכה הבאה לקהילה שלנו.

הגעתי הנה בגלל שחיפשתי מקום לשתף ברגשות שלי עקב המצב הבטחוני.. צ'טים להתכתבויות מיידיות עקב המצב הלא נורמאלי הזה. זה מקל עליי השיתוף ולדעת שיש מי שמקשיב ושאינני לבד... ותודה רבה!! מקווה שאני מתאימה הנה? תודה!!

אבי-1959
12/10/15 21:47

מתנחלת מהשומרון,

ברוכה הבאה לקהילה ששלנו, זה בהחלט המקום לשתף וגם לתמוך אחד בשני לנוכח המצב הביטחוני וגם בימי השגרה.

 

היתה תקופה שגם אותי מאוד הטרידה מה יחלטו המנהיגים ומה יהיה גורל הישוב שבו אני גר או גורל המדינה.

 

היו ימים שהרגשתי כמו פיון על לוח שחמט שמחליטים על גורלך ומפקירים את בטחונך האישי בגלל סיבות פוליטיות או מדיניות. לא אהבתי בלשון המעטה את הביטוי קורבנות השלום או נלחם בטרור כאילו אין תהליך שלום ונלחם למען השלום כאילו אין טרור.

 

הגעתי למסקנה שזה גדול אלי ואסור לי לעסוק בזה אם אני רוצה להשאר שפוי. חיפשתי דרכים לחזק את עצמי , לתרום לבטחון האישי ומשפחתי. כך הרגשתי שיש לי שליטה על גורלי וזה לא בהכרח נתון לידי הפוליטיקאים.

 

מה את עושה כדי להרגיש יותר בטוחה?

ראשית תודה רבה רבה! שנית, אני מנסה להתחזק אימי אמרה שקריאת תהילים עוזרת מאוד. וגם קוראת את העידכוני חדשות לי זה דווקא עוזר לדעת מה קורה מאשר לגלות לפתע שקרה משהו מסוכן והתנהגתי רגיל כאילו הכל בסדר... כי לא... זה דוקא מרגיע אותי. ולהיות מה שיותר בבית כמובן ... אבל חייבים לעבוד..אין ברירה. ככה אני אומרת לעצמי וכל עוד הכביש שלנו פתוח ואני מגיעה לעבודה וחוזרת בשלום... זה אז 'טוב' מה אגיד...

אבי-1959
12/10/15 22:14

עם אמא לא מתווכחים. עושים מה שהיא אומרת. הנה המלצתי לקריאה במיוחד בימים אלא:

תהילים פרק קכא

א  שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת:
אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים--    מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי.
ב  עֶזְרִי, מֵעִם יְהוָה--    עֹשֵׂה, שָׁמַיִם וָאָרֶץ.
ג  אַל-יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ;    אַל-יָנוּם, שֹׁמְרֶךָ.
ד  הִנֵּה לֹא-יָנוּם, וְלֹא יִישָׁן--    שׁוֹמֵר, יִשְׂרָאֵל.
ה  יְהוָה שֹׁמְרֶךָ;    יְהוָה צִלְּךָ, עַל-יַד יְמִינֶךָ.
ו  יוֹמָם, הַשֶּׁמֶשׁ לֹא-יַכֶּכָּה;    וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה.
ז  יְהוָה, יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע:    יִשְׁמֹר, אֶת-נַפְשֶׁךָ.
ח  יְהוָה, יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ--    מֵעַתָּה, וְעַד-עוֹלָם.

 

אני יודעת את זה בעל פה, בכל אופן תודה רבה!! מודה לך!! שה' ישמור עלינו ועל כל ישראל אמן! yes