מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחיאיבוד מחשבה רגעי

איבוד מחשבה רגעי

17/05/16 20:13
5 תגובות

שלום אני בת 32 בריאה, לא לוקחת תרופות כלל ולא מעשנת.
לפני שבוע קמתי מחלום עם טעם רע בפה שליווה אותי כל היום ועשה לי בחילה ובעודי יושבת עם אנשים לשוחח במסעדה התחלתי לספר לאדם שמולי סיפור שקרה לפני הרבה שנים..ופתאום באמצע הסיפור הרגשתי שאוזן שמאל נסתמת לי ממש מעט ופתאום כל הפרטים של המשך הסיפור נעלמו לי בראש ופשוט בגלל שהרגשתי חור שחור בראש לא זכרתי את ההמשך ופשוט אמרתי ״אממ אממ״ מתוך מודעות מלאה (לא איבדתי את יכולת הדיבור) תוך כדי שאני מנסה להיזכר...ואז אחרי כמה שניות מהירות הכל פתאום שב אלי בשיא הבזק והמשכתי כרגיל (המוח שלי הרגיש לרגע כמו מנורה עם עמעום שפשוט כיבו אותה לרגע ואז בבת אחת הדליקו את הסוויץ), אבל זה הבהיל אותי..הרגשתי כאילו המוח שלי עובר לאוף ליין. אני רוצה לציין שישנתי פחות מ-5 שעות כמה לילות לפני. שאלתי אח״כ אדם שנכח והוא לא הרגיש שמשהו לא בסדר איתי. רק אני הרגשתי את זה בזמן שחיפשתי את המשך הסיפור.
ימים אחרי זה כולל עכשיו אני מרגישה על הפנים..יש לי שלשולים, גירוי קל מאוד שמרגיש כמו דלקת בשלפוחית שיש להרבה בנות...אבל בעיקר חולשה מטורפת שמרגישה כמו דגדוג (כמו נוצה שמדגדגת מבפנים) יותר בגוף בעיקר בצד השמאלי שלו ולפעמים הדגדוג מתגבר ולפעמים הוא נעלם וחוזר ...זה יותר מתרכז סביב בטן שמאל התחתונה ועד הצוואר. עכשיו מרגישה גם כאב קל של שריר תפוס באזור השמאלי של הגב התחתון שמשפיע קצת על התחושות דגדוג האלו. היום התקלחתי וזו הייתה משימה קשה הרגשתי כ״כ באפיסת כוחות וגם הקאתי.
זה מצדיק ביקור אצל נוירולוג מה שקרה לי עם הסיפור? או אפילו mri? קראתי על tia וזה נורא הבהיל אותי..כמו כן זה לא קרה לי בחיים...סליחה אם אני נשמעת היפוכונדרית אבל זה היה מאוד מוזר. תודה.


תגובות

אינני רופא.את כותבת שהרגשת שלא יכולת להמשיך לדבר  ,את כיום מתקשה להתקלח ,יש לך בחילה ואת מרגישה מעין דגדוג או אולי נימול .? זה יכול להיות מהמון גורמים כגון שינוי בלחץ דם דלקת באחד מאברי הגוף  התייבשות  בעיית אלרגיה,סוכר ועוד  .האם את נוטלת גלולות?האם התקשת אז בחיוך ?האם הרגשת אז נימול או חולשה כשקמת  באחד מהגפיים? ?האם הרגשת בלבול? היות ואם יש ספק אז אין ספק.מציע לך לגשת למיון .אם אינך מעונינת לפחות להגיע לנוירולוג בדחיפות .לפחות לבדוק ולשלול אירוע מוחי ולקבל טיפול בהתאם ומייד 

קרנית1
17/05/16 23:19

היי תודה על המענה..
יכולתי להמשיך לדבר וגם דיברתי..פשוט אמרתי ״אממ״ כי שכחתי את המשך הסיפור..לא חשתי בלבול..רק כאילו הזיכרון נכבה ונדלק שוב לכמה שניות בודדות.
בכל אופן עשיתי בדיקת סימנים מייד אחרי שזה קרה והכל היה תקין כולל חיוך וכד׳..לא היו שום תחושות נימול באותו רגע.
מתקשה להתקלח בגלל החולשה שבאה והולכת..כמו שחולים בשפעת ואין כוח.
אני לא נוטלת גלולות או תרופות. 
נראה לי דרמטי מידי על דבר כזה ללכת למיון...אולי אני טועה.
פוחדת שנוירולוג יאמר לי שאני היפוכונדרית או צעירה ופשוט ינפנף אותי... בגלל הגיל הצעיר שלי והעובדה שאני בן אדם מאוד בריא ושאר הסימפטומים יותר קשורים לדלקת/וירוס אני ממש בספקות עם עצמי מה לעשות.

 

אינני רופא.את מודאגת .את מתארת מצב שלא שכיח אצלך ..קרי:חולשה מתמשכת הבולטת בפעולה רגילה כמו רחצה וזאת  לאחר אפיזודה של אובדן שמיעה וblack out  למספר רגעים .נראה לי לא סביר ולא מידתי אם לא תגשי לרופא המשפחה מחר בבוקר .אם אינך רוצה להבדק במיון אצל נוירולוג שם גם מבצעים בדיקות שיעזרו לך להמשיך את חייך עם פחות דאגה.מאחל לך בריאות טובה 

בן-ברילר
22/05/16 10:27

שלום קרנית. מה שאת מתארת בהחלט מצדיק ביקור אצל רופא ואין זה הופך אותך להיפוכונדר אלה לאדם שפוי שמודע לגוף שלו.
ברור שמשהו קרה לך שמשפיע על כל הגוף (טעם מר בפה, הקאות, בלבול, כאבי שרירים קושי בתנועה) הייתי פונה לרופא לבדיקות ולא משאיר את הדברים כפי שהם. בהצלחה ובריאות

פרופ--איתן-אוריאל
מומחה כמוני
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
23/05/16 20:46

את מתארת מגוון רחב של תלונות שאופיין לא לגמרי ברור. אני מציע לפנות לרופא משפחה לצורך קבלת היסטוריה מדויקת ובצוע בדיקה גופנית ונוירולוגית.