מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר יעל בר-זאב
רופאה, מומחית בבריאות הציבור, עם מיקוד בתחום קידום בריאות ורפואה מונעת.  אני יועצת לגמילה מעישון, ויו"ר החברה הרפואית למניעה ולגמילה מעישון בהסתדרות הרפואית בישראל. במרץ 2019 סיימתי דוקטורט מאוניברסיטת ניו-קאסל באוסטרליה שהתמקד בשיפור הטיפול לגמילה מעישון שניתן לנשים הרות אבוריגיניות מעשנות. עם חזרתי לארץ השתלבתי כחוקרת ומרצה בכירה בבית הספר לבריאות הציבור, הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית
נילי בראון
נילי בראון
מטפלת בהתמכרויות, יועצת ומנחת קבוצות מוסמכת לגמילה מעישון, מדריכה במיומנויות הראיון המוטיבציוני. עובדת במוקד הלאומי הטלפוני לגמילה מעישון של משרד הבריאות. בעלת תואר ראשון בלימודי התמכרות (BSc Addiction Studies) מאוניברסיטת לידס באנגליה. 

מובילי קהילה

מוג'ו
מוג'ו
מאובחן עם טרשת נפוצה אבל הוחלט ביני לביני לא לתת לזה להשפיע עלי. התחלתי לרוץ, הפסקתי לעשן (דבר שמתגלה כאתגר לא קטן) ובוחר בחיים. 
Yael Ya
Yael Ya
שלום, שמי יעל, ואחד הדברים שאני הכי גאה בהם בחיי הוא שהפסקתי לעשן לפני 8 שנים עישנתי קופסה וחצי ליום, עישנתי הרבה מעבר למה שבכלל רציתי ואפשר בהחלט לומר שהעישון השתלט לי על החיים- על הארנק, על מע' העצבים, על האישיות, ולמרבה הצער גם הרס בגופי מספר חלקות טובות לאחר מהפך בכל צורת החשיבה שלי- יום אחד הצלחתי לנתק את השלשלאות ולצאת לחופשי - וואוו- זה התגלה לי כדבר הכי טוב שאי פעם עשיתי עבור עצמי, ואני עדיין נהנית מהתגמולים הרבים של היותי לא מעשנת וחייבת לזה תחושת שפע, בריאות ושגשוג אז כן, יש כזה דבר להפסיק לעשן בהצלחה, מוזמנים להצטרף אליי. זה תענוג אמיתי :-)
כמוניגמילה מעישוןשנה וחצי נקי ומאושר

שנה וחצי נקי ומאושר

02/06/16 19:01
14 תגובות

לא ייאמן אבל עברה שנה וחצי מהיום שקיבלתי החלטה ואחריות על החיים והבריאות שלי.
למרות ועדיין ישנם רגעים ומשברים ...אבל אני פה נקי ומאושר....
שבת שלום חברים חברות .


תגובות

אמנון-אביעד
03/06/16 12:37
עופר, כל הכבוד לך.
לא רק שאתה נקי ומאושר אתה בשבילי ולעוד חברים אתה בפירוש - סמל ודוגמה למופת ומודל לחיקויי גם לחברים נוספים. 
אתה נכלל ביחד עימי בצוות של "מובילי קהילה" של "קהילת גמילה מעישון". אתה בודאי עוד תגיע כמוני ותהיה במצב שלא תחשוב יותר על סיגריה.
אני חושב על סיגריה רק כאשר אני צריך להשיב או לתמוך בחברים בקהילה.
שנה וחצי חלפה לה כל כך מהר - גם אני לא מאמין!
אני זוכר את היום הראשון שכתבת את הפוסט הראשון שלך כאן.
השבוע היה "יום ללא עישון" וביום הזה עליתי לשידור ברדיו בתכנית של גבי גזית. (כתבתי גם כאן פוסט והעליתי את הקישור והאזנה של השידור * ).
מאחל לנו ולמנהלי הקהילה שבשנה הבאה נופיע בפני כל עם ישראל בטלויזיה, כדי לעודד ולהסביר את חשיבות הנושא.
בנוסף אני מאחל שיחלפו לנו, עוד שנים רבות ויפות ללא עישון וכולנו ביחד נמשיך להיות כאן כדי לתמוך ולסייע.
שבת שלום לך ולכל חברי הקהילה.

אמנון אביעד
yesyes

*
http://103fm.maariv.co.il/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=GJEIMI&c41t4nzVQ=EE

עופר כל הכבוד!!! מדהים. אולי חלק מחברי הקהילה לא יודעים אבל אתה בפועל הנגמל הראשון הרשמי של הקהילה שנפתחה בינואר 2015. 
אני גאה בך, כיף לקרוא את התובנות והתגובות שלךyes

אליס3
03/06/16 16:52

כן גם אני שנה וחצי בלי סיגריות לא יאומן אך שהזמן עבר, מודה שלפעמים יש רגעים של מחשבות כמו..למה לא להנות מיזה ואז מגיע ההגיון הבריא ומזכיר לי למה לא , מזכיר לי את התקופה האפלה של שיעבור לזבל, יש חלל ברגעים מסוימים אי אפשר להתעלם מיזה, אני נקיה וזה כף גדול להרגיש כך, תודה לכולם ושבת שלום וד"ש לעופר חברי לתהליך

עופר11
03/06/16 20:38

היי אליס ...שבת שלום
אני שמח לקרוא לאחר תקופה ארוכה שאת עדיין בתהליך נקייה ומאושרת ...

כל הכבוד אליס!! שנה וחצי זאת בהחלט תקופה ארוכה. וזה יופי של טיפ להזכיר לעצמך ברגעים כאלו למה לא, ואת התקופה האפלה. כיף לשמוע שכיף לך

נילי-בראון
04/06/16 14:28

שלום לכולם

עופר היקר, שמחה בשמחתך שההשקעה בבריאות שלך תורמת להרגשה נפשית טובה, לאושר. זה ברור שכשמרגישים טוב פיזית גם המצב רוח משתפר ולהיפך. מגיע לך לקצור את הפירות של המאמץ שהשקעת. כל הכבוד!!
אליס ואתה הזכרתם את הרגעים שעדין מתחשק לעשן, ובאותה נשימה גם את הדרך להתמודד עם החשק הזה - לא לשכוח לעולם את הסיבות שגרמו לכם להיגמל מעישון, את השיעבוד, את האפלה. כל הכבוד אליס!!
אמנון לעומת זאת סיפר בראיון שלו שהוא כבר במקום שלא בא לו בכלל לעשן. זאת תוצאה של עבודה עצמית ולא תוצאה של ניסים. אמנון - מגיע לך כל הכבוד על הדרך שעשית ועל האופטימיות שלך שלא נגמרת. תודה על העשייה למען נגמלים אחרים.

מאחלת לכולכם שתגיעו לנקודה הזאת במהרה, שלא תרצו לעשן ושלא תתגעגעו לסיגריה. במילים של זאב שכתב כאן פעם שלא צריך להתגעגע אליה כמו שלא צריך להתגעגע לקוץ שהוצאתם מבשרכם.... תמשיכו ליהנות מההישגים שלכם ומהבריאות שהולכת ומשתפרת ואיתה הבריאות הנפשית. 

מוג-ו
05/06/16 14:33

כל הכבוד, מאחל לך לכתוב את אותם מילים גם עוד 5, 10, ו20 שנים ולנצח לא להיות מעשן. ממורדות ה"רק חצי שנה" שלי אני מסתכל עליך ועל דומיך בהערצה. המשך כך!

אליס3
26/06/16 11:52

היי אלי אתה בתהליך חיובי החיים שקיבלתה החלטה להפסיק לעשן,חצי שנה זה זמן, התהליך עוד ממשיך והחשוב זה להחזיק יום ועוד יום ועוד שבוע ועוד חודש , עד שההד לרצון נחלש ונחלש...תהיה חזק אני בטוחה שאתה תצליח וזה שווה כל מאמץ בעולם . ישר כוח!

עופר11
06/06/16 9:45

תודה רבה לכולם ...

בהצלחה לכולם לאלו שמיעצים , תומכים , כותבים , וגם לאלו שרק קוראים .

תהליך לא פשוט , אך אפשרי.

גם לאחר שנה וחצי יש צורך לתחזק ולשמור על עירנות .

אלי אני מסתכל על אמנון בערצה ומתפלל שאני אגיע לתבנות שלו.

איחולי בריאות אהבה ושמחה :-)

נילי-בראון
06/06/16 15:07

הי אלי

שמתי לב שטעיתי, בעצם הקרדיט מגיע לך על העצה לא לחפש תחליפים לסיגריה, כמו שלא מחפשים תחליפים לקוץ שמוציאים מהבשר...אני משתמשת בזה הרבה בכל מיני וריאציות. אהבתי!!

אליס3
26/06/16 11:57

קהילה יקרה אני שמחה לגלות שישנם עוד ועוד מצטרפים למקום הקסום והחם הזה, זה מאוד משמח וקרא את הרצון העז של חברים והפסיק לעשן ,,כל הכבוד לצוות , אני בלעדיהם לא בטוח שהייתי שורדת את התהליך, כל כך חשוב להיות בבית הזה בתחילת התהליך, לאט לאט אנחנו מתחזקים וכמו ציפורים בשלות כנפיים עפים לדרך נקיה אחרי התמיכה שלכם. תודה !

הילה-מנור
04/07/16 21:06

איזה כיף לדעת שאני לא לבד!!! גם אני מתרגשת על כל יום שאני מצליחה לא לעשן וגם עוד מעט סוגרת שנה בלי. כשהלכתי לאברהמסון לא האמנתי שאני אצליח והיום כל יום שעובר אני פשוט גאה בעצמי. כל זה בזכות תמיכה של הצוות באברהמסון, בעלי, חברים ומשפחה. בלעדיהם לא הייתי מצליחה לבד

כל הכבוד שאת לא מעשנת כבר כמעט שנה!

נילי-בראון
05/07/16 13:12

הי הילה 

יש לך סיבות טובות להיות גאה בעצמך. כל הכבוד על ההשקעה וההתמדה!!