מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר יעל בר-זאב
רופאה, מומחית בבריאות הציבור, עם מיקוד בתחום קידום בריאות ורפואה מונעת.  אני יועצת לגמילה מעישון, ויו"ר החברה הרפואית למניעה ולגמילה מעישון בהסתדרות הרפואית בישראל. במרץ 2019 סיימתי דוקטורט מאוניברסיטת ניו-קאסל באוסטרליה שהתמקד בשיפור הטיפול לגמילה מעישון שניתן לנשים הרות אבוריגיניות מעשנות. עם חזרתי לארץ השתלבתי כחוקרת ומרצה בכירה בבית הספר לבריאות הציבור, הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית
נילי בראון
נילי בראון
מטפלת בהתמכרויות, יועצת ומנחת קבוצות מוסמכת לגמילה מעישון, מדריכה במיומנויות הראיון המוטיבציוני. עובדת במוקד הלאומי הטלפוני לגמילה מעישון של משרד הבריאות. בעלת תואר ראשון בלימודי התמכרות (BSc Addiction Studies) מאוניברסיטת לידס באנגליה. 

מובילי קהילה

מוג'ו
מוג'ו
מאובחן עם טרשת נפוצה אבל הוחלט ביני לביני לא לתת לזה להשפיע עלי. התחלתי לרוץ, הפסקתי לעשן (דבר שמתגלה כאתגר לא קטן) ובוחר בחיים. 
Yael Ya
Yael Ya
שלום, שמי יעל, ואחד הדברים שאני הכי גאה בהם בחיי הוא שהפסקתי לעשן לפני 8 שנים עישנתי קופסה וחצי ליום, עישנתי הרבה מעבר למה שבכלל רציתי ואפשר בהחלט לומר שהעישון השתלט לי על החיים- על הארנק, על מע' העצבים, על האישיות, ולמרבה הצער גם הרס בגופי מספר חלקות טובות לאחר מהפך בכל צורת החשיבה שלי- יום אחד הצלחתי לנתק את השלשלאות ולצאת לחופשי - וואוו- זה התגלה לי כדבר הכי טוב שאי פעם עשיתי עבור עצמי, ואני עדיין נהנית מהתגמולים הרבים של היותי לא מעשנת וחייבת לזה תחושת שפע, בריאות ושגשוג אז כן, יש כזה דבר להפסיק לעשן בהצלחה, מוזמנים להצטרף אליי. זה תענוג אמיתי :-)
כמוניגמילה מעישוןהיום בדיוק אני חוגג חצי שנה נקייה מסיגריות

היום בדיוק אני חוגג חצי שנה נקייה מסיגריות

13/06/16 12:50
4 תגובות

בדיוק היום לפני 6 חודשים התחלתי את שארית חיי ללא סיגריות. יש משברים, תהיות, מחשבות, פיתויים והתמודדויות אבל ככל שהזמן עובר זה נעשה קל יותר. יש תובנה שלעולם זה לא יעזוב אותי ותמיד תהיה מחשבה על סיגריה וגם אז אני מתפלל שיהיה לי את השכל והכוח לדחות את הפיתוי, כמו שאני עושה בימים אלו.


תגובות

נילי-בראון
13/06/16 19:10

הי אלי

אתה מאחל לעצמך איחולים יפים וחשובים ואני מאחלת לך שהם יתגשמו. מגיע לך :)) אני גם מאחלת לך שיגיע היום שהמחשבות על הסיגריה יפקדו אותך לעיתים רחוקות וגם אז - לכמה שניות... כל הכבוד לך. תודה על ההשראה שאתה נותן לכולם.

היי אלי - כיף שקרוא את מה שכתבת. כל מה שכתבת כל כך נכון, ובהחלט עוזר לאנשים כאן בפורום שנמצאים בשלבי התחלה יותר. כדאי להתמקד תמיד בכאן ועכשיו ובעובדה שזה נעשה קל יותר. וזה גם בהחלט יעשה קל יותר עם כל יום שעובר. נכון שתמיד תהיה מחשבה על הסיגריה אבל התדירות שזה יבוא והזמן שזה ימשך ילכו וירדו עד יהפכו להיות נדירים יותר ויותר. תמשיך ככהyes

היי אלי, אין ספק שהעידוד העצמי שלך הוא דבר חשוב. חצי שנה של גמילה זה ממש מצויין. מאחל לך שתפסיק לחשוב על הסיגריה שממנה התרחקת ואילה לא תחזור. בהצלחה !

עופר11
25/06/16 18:13

היי אלי , ובהצלחה .
תובנה סופר חשובה ציינת ,הלוואי נגמלים היו יכולים לקבל אותה ,והיו מבינים שהסיגריה תמיד תהיה שם מחכה למעידה שלנו.
אני שותף לתפילתך שתמיד יהיה לנו תכוח להגיד לא !!!
בהצלחה ✌