מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחי לאחר ארוע מוחי סכמתי

לאחר ארוע מוחי סכמתי

14/07/16 8:06
5 תגובות

שלום. לפני השנתיים עברתי ארוע מוחי סכמתי לאחר אשפוז ושיקום  כחודשיים  בבית לווינשטיין שוחררתי להמשך טיפול בקופת חולים כיום לאחר שנגמרה מכסת הטיפולים אני עדיין סובל ממחלה גדולה ברגל שמאל ובינונית ביד שמאל  שגורם לי לפעילות אני מתהלך עם קב עדיין לא מצאו מה גרם לאירוע למרות כל הבדיקות פוטרתי מעבודתי לאחר הארוע .כיום כמעט ולא יכול לצאת לבדי מהבית ומכיוון שלא מצאו מה הגורם אני בין הכסאות כי לא נמצא הגורם הנויירולוגי לחולשה ולחוסר תפקוד של כף הרגל.תעזרו לי אני דיי מיואש.אני גם חולה סכרת ומזריק אינסולין 

תודה מראש מוחי











 


תגובות

שלום.מצטער לשמוע ,אבל הסיפור שלך מוכר לי באופן אישי אבל אני ויתרתי לדעת מה הגורם.פשוט צמצמתי סכנות .לקחתי תרופות  המשכתי בשיקום איתגרתי את עצמי כל יום מחדש וגם פניתי למרכז השיקום של הרב פירר 035777021 שם קיבלתי שיקום חינמי .יש לעמותת נאמן 15 מועדונים בדיוק בשביל  גיבורים בעל כורחם כמוך .ובנאמן יכולים גם לייעץ לך איך למצות את זכויותיך ובחינם ---בטלפון .פנה בבקשה לקו התמיכה והליווי של עמותת נאמן במייל או בטלפון 0774665213 עדכן אותי בפרטי איך התקדמת מאז .

אני מציע לך שתלווה את טיפולי הפיזיותרפיה והריפוי בעיסוק, יחד עם טיפולים ברפואה סינית,הם עשויים לעזור לך בתהליך החיזוק של חולשה ולעזור לתנועתיות ברגל ויכולים להוות תהליך מתניע בכדי שהטיפולים בפיזיותרפיה יהיו יותר אפקטיביים. ואם תעשה זאת, אשמח שתשתף כאן בתוצאות. בהצלחה רבה.

יוחי
18/07/16 7:44

שלום יגאל אולי תוכל לייעץ לי בהמשך להודעה ביטוח לאומי מתעלל בי לאחר הארוע מכיוון שלא מצאו את הסיבה פשוט הפסיקו לשלם לי קצבה לך תוכיח חולשה איני יכול לעבוד פוטרתי לאחר 32 שנה בגלל הארוע ולא יודע מה לעשות אודה לך על עצה .תודה יוחי

מצטער,בעיניין זה אני העתיק חלק מהתגובה של איציק ניסני :".ובנאמן יכולים גם לייעץ לך איך למצות את זכויותיך ובחינם ---בטלפון .פנה בבקשה לקו התמיכה והליווי של עמותת נאמן במייל או בטלפון 0774665213"

פרופ--איתן-אוריאל
מומחה כמוני
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
24/07/16 22:12

חשוב למצות את כל הזכויות בביטוח לאומי ולהביא לועדה הרפואית מסמכים מהרופא המטפל. לגבי הגורם לארוע המוחי ולהפרעה התפקודית אני מציע להתיעץ עם נוירולוג מומחה לשבץ מוח ולהמשיך בטיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק.