מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' משה פיליפ
פרופ' משה פיליפ
פרופ' משה פיליפבוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, התמחות ברפואת ילדים בסורוקה ותת התמחות באנדוקרינולוגית ילדים באוניברסיטת מרילנד שבבולטימור ארה"ב. פרופ' פיליפ מנהל את המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל מאז 1997. בנוסף, משמש פרופ' פיליפ כסגן דקאן למחקר ופיתוח בפקולטה לרפואה על שם סאקלר באוניברסיטת ת"א.
דר שרי קרפל וולסקי
דר שרי קרפל וולסקי
בוגרת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב. מומחית ברפואת ילדים , התמחות ברפואת ילדים בבית חולים לילדים שניידר.מומחית בהתמחות על באנדוקרינולוגיה וסכרת ילדים בבית חולים שניידר.
רותם דיאמנט
רותם דיאמנט
אחות אחראית מרפאה אנדוקרינית. אחות מוסמכת 25 שנים, בעלת תואר שני בסיעוד מאוניברסיטת חיפה. בוגרת קורס טיפול נמרץ ילדים.
שיר קליר הרפז
שיר קליר הרפז
פסיכולוגית בהתמחות שיקומית במכון אנדוקרינולוגיה וסוכרת, ביה"ח שניידר. בוגרת תואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית מהמכללה האקדמית תל אביב יפו.
פאטימה צרצור
פאטימה צרצור
דיאטנית ביחידה לתזונה ובמכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים. בעלת תואר ראשון במדעי התזונה, הפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה באוניברסיטה העברית בירושלים. בוגרת קורס הטיפול התזונתי בסוכרת, קורס הנחיית קבוצות, קורס תזונת פגים ותינוקות. בעלת ניסיון רב בהתאמת הטיפול התזונתי לילדים, בהתאם לצרכיהם והעדפותיהם של הילדים ומשפחותיהם. מטפלת בילדים ובמבוגרים בקליניקה פרטית.
כמוניבעיות גדילהגדילה מאוצת? מה עושים?

גדילה מאוצת? מה עושים?

אמא
21/07/16 12:06
1 תגובות

ילדה מסיימת כתה ב
היום תעשה בדיקת צלום כף יד ובמעקב אנדו
גם עשתה בדיקת דם פרופיל הורמונלי
היד שלה בגודל של שלי ואני לא אשה קטנה!
היד שלה גדולה מהיד של אחותה ואחיה הגדולים ממנה
כמו כן שעירה מעט מהרגיל לדעתי
רציתי לשאול מה זה יכול להיות? מה מחפשים בצילום כף היד מה זה אמור להראות ומה זה בודק? תודה


תגובות

אמא שלום,
בצילום כף היד מסתכלים על מבשה העצמות ולפי המבנה קובעים גיל שלד (שאינו תמיד מתאים לגיל האמיתי), לא מסתכלים על גודלה של היד, הגודל אינו רלבנטי בקביעת גיל השלד.
המטרה של ביצוע גיל עצמות בהקשר לגדילה מואצת היא לראות אם ישנה התפתחות מואצת של השלד כפי שנראית בהתהבגרות מינית, בהשמנה ובמצבים בהם יש ישצור מוגבר לא תקין של הורמוני מין.
צילום כף היד הוא חתיכה בפאזל שמורכב מתאור הילד, מהלך הגדילה, בדיקה גופנית ובדיקות מעבדה לפי הצורך.

בהצלחה!