מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
14/11/12 16:06
1 תגובות

אני טועמת שוקולד מדי פעם אך קונה מספר טבלאות שוקולד ללא סוכר עבור בעלי , הוא סכרתי וסובל מאוד מצרבות .למרבה הפלא .קוביה קטנה של השוקולד הנל מרגיעה לו את המצב .ולסרוגין הוא נוטל טבליה של טאמס או קובית שוקולד .תמיד יש לי בתיק משניהם .טבלאות של שוקולד מאוחסנות בקופסא כתרופה לשעת הצורך . האם הרווחנו שאנו לא מכורים לשוקולד ?הרי מצאו ששוקולד מייטיב ללב . מה בדיוק יתרונותיו ? עד עתה ידעתי רק על נזקיו . וכן שהוא מאוד ערב לחך! זאת כל ילד קטן יודע הנכדים שלי מכורים לשוקולד מלידה . ממני הם לא ירשו את זה .


תגובות

טלי-בוכסווילר
מנהל קבוצה
15/11/12 10:31

מירי בוקר טוב, היתרונות הבריאותיים של השוקולד היו ידועים עוד בעבר הרחוק, כבר במאה החמישית לספירה, בני המאיה ייחסו לו מעלות בריאותיות ואחרות, בזמנו לא הוכחו מעלותיו במחקרים, אך מעצם השנוי המיטיב בבריאות, ידעו שכך הוא הדבר. כיום כבר קיימים מחקרים המעידים על היתרונות הבריאותיים של השוקולד, ביניהם האנטיאוקסידנטים מסוג פלאבנולים , המצויים בשוקולד והידועיים בתרומתם להורדת לחץ דם וכולסטרול "רע", גם בקודאין המצוי בקקאו מביא עימו את הייתרונות שבטיפול בשיעול, ובנוסף לפן הבריאותי קיים כמובן האפקט של השפעת מצב רוח מרומם, הודות לפנילאתילמין המצוי בו. אני מניחה , לסיכומו של דבר, שלצד הקלוריות, יש בו לא מעט מעלות מוכחות.