מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' משה פיליפ
פרופ' משה פיליפ
פרופ' משה פיליפבוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, התמחות ברפואת ילדים בסורוקה ותת התמחות באנדוקרינולוגית ילדים באוניברסיטת מרילנד שבבולטימור ארה"ב. פרופ' פיליפ מנהל את המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל מאז 1997. בנוסף, משמש פרופ' פיליפ כסגן דקאן למחקר ופיתוח בפקולטה לרפואה על שם סאקלר באוניברסיטת ת"א.
דר שרי קרפל וולסקי
דר שרי קרפל וולסקי
בוגרת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב. מומחית ברפואת ילדים , התמחות ברפואת ילדים בבית חולים לילדים שניידר.מומחית בהתמחות על באנדוקרינולוגיה וסכרת ילדים בבית חולים שניידר.
רותם דיאמנט
רותם דיאמנט
אחות אחראית מרפאה אנדוקרינית. אחות מוסמכת 25 שנים, בעלת תואר שני בסיעוד מאוניברסיטת חיפה. בוגרת קורס טיפול נמרץ ילדים.
שיר קליר הרפז
שיר קליר הרפז
פסיכולוגית בהתמחות שיקומית במכון אנדוקרינולוגיה וסוכרת, ביה"ח שניידר. בוגרת תואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית מהמכללה האקדמית תל אביב יפו.
פאטימה צרצור
פאטימה צרצור
דיאטנית ביחידה לתזונה ובמכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים. בעלת תואר ראשון במדעי התזונה, הפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה באוניברסיטה העברית בירושלים. בוגרת קורס הטיפול התזונתי בסוכרת, קורס הנחיית קבוצות, קורס תזונת פגים ותינוקות. בעלת ניסיון רב בהתאמת הטיפול התזונתי לילדים, בהתאם לצרכיהם והעדפותיהם של הילדים ומשפחותיהם. מטפלת בילדים ובמבוגרים בקליניקה פרטית.
כמוניבעיות גדילהרוצה לשתף בדילמה/צומת שאיתה אני מתמודדת.

רוצה לשתף בדילמה/צומת שאיתה אני מתמודדת.

15/08/16 18:23
5 תגובות

שלום חברים, שמי אור-לי אמא לעדי בת 10.
עדי מקבלת הורמון גדילה מאוקטובר 2009. כן... מגיל שלוש ומשהו.
כשהייתה קטנטנה הזרקנו לה בשנתה ללא ידיעתה. וכעבור כמה שנים סיפרנו לה והמשכנו בהזרקות בשנתה.
היום היא כאמור בת 10. ניסינו מס' פעמים "לערב" אותה ולנסות להגיע למצב שבו אנו מזריקים לה לפני השינה.
באמצעות "שוחד" הצלחנו לבצע את זה פעמיים או שלוש. הבעיה היא שעדי פוחדת מאד ממחטים, אנחנו חווים את זה כל פעם שצריך לעשות בדיקת דם, והרעיון של מחט שנכנסת לה לגוף מזעזע אותה. ולכן אנחנו לא יכולים להמשיך להזריק לה לפני השינה. הבעיה היא שבגלל המתח שקשור בכל נושא ההזרקות היא לא נותנת לנו יותר להזריק גם בשינה.
היא קופצת כשאנחנו נוגעים בה, מזיזה את המזרק. או שהיא ישנה כשהשמיכה כרוכה מסביבה ואף שוכבת זמן רב במיטה "ולא מצליחה להרדם". בקיצור הבנתם... אנחנו בבעיה. הגענו למצב שהפסקנו להזריק לה. הפיספוסים שלנו רבים מההצלחות. מבקשת לשמוע מכם חוויות דומות, איך התגברתם עליהם. שמעתי מאחות שעובדת בפייזר שניתן באמצעות ביופידבק להתגבר על הפחד. הבעיה שאני מרגישה ש"השעון דופק" וכל יום שאנחנו מפספסים בעצם מקלקל את ההישגים שלנו. למותר לציין שהשיפור בגובה של עדי לא מדהים. ניתן לראות שיפור קטן בגרף הגדילה שלה בתחילת התהליך הטיפול אבל כל השנים היא נמוכה באופן משמעותי מאד מיתר חברי הכיתה שלה. לאור זה, אני גם מתקשה להפעיל עליה לחץ ושכנועים להמשיך בטיפול.... אשמח לעצותיכם וכו', אור-לי


תגובות

אפרת_זיו
16/08/16 7:52

הי
היה לנו סיפור דומה עם הבן
גייסנו את מסי לצורך העצמה וקראנו איתו את הביוגרפיה שלו והסיפור על קבלת הורמון גדילה וגם צפינו בסרט בנושא שלו. אחר כך הסברנו את החשיבות ומה יקרה אם נפסיק את הטיפול באמצע . עשינו מאמץ משותף בו רתמנו את המוחות שלנו לפתרון גם את של הילד בשיתופו המלא.
אמרנו שכל אחד יזרוק עצות ורעיונות מה עושים ורשמנו הכל
למשל ללמד אותו להזריק לעצמו
בסופו של דבר שיטת התמריצים עבדה. בסוף כל חודש תמריץ קבוע מראש שאפשר יהיה לצפות לו.
שוחד בקיצור.. בהצלחה

אמא-אור-לי
16/08/16 23:07

הי לירי, לא מכירה את הסיפור של מסי... מעניין... אם כי עדי לא מתעניינת בכדורגל... זה כנראה פחות ירשים אותה. על איזה סרט מדובר?

מורןגר
16/08/16 9:46

איזה אחוזון הם שהם מקבלים הורמון גדילה הבן שלי בן 9 אחוזון 3 כל חייו ולא מוכנים לתת לו הורמון גדילה כי הוא בנורמה מבחינתם וכי לפי כף יד שקטנה מהגיל יש לו עוד פוטנציאל

אפרת_זיו
16/08/16 14:41

זה תלוי
נגיד אצלי הבעיה היתה שהוא שבר אחוזונים למטה

bukibuki
20/09/16 16:54

שתפי את האנדוקרינולוג שלכם. יש בשוק מזרקים ללא מחט!!! ההזרקה שם פועלת על הדף. העט עצמו די יקר אבל שווה למי שחושש מדקירות. אל תחכי!