מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתי גור אריה
מנהל היחידה לשיכוך כאב בשיבא, תל השומר. ד"ר גור-אריה כותב הספר "כאב, מאבחנה ועד הקלה"
עידית רונן
עידית רונן
אחות מומחית לטיפול בכאב, יו"ר יוצאת של פורום הסיעוד לטיפול בכאב. עבדתי שנים רבות במרכז שניידר לרפואת ילדים בריכוז ותיאום הטיפול הכאב כמו כן, ריכזתי את תחום בטיחות המטופל וניהול סיכונים וכיהנתי כאחות הועדה לילד בסיכון.
ד
ד"ר גור רות
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
אלה סטולר
אלה סטולר
פיזיותרפיסטית, BPT,MPT. מתמחה בשיקום אורטופדי, כאב כרוני ותסמונות כאב לרבות CRPS. בעלת 10 שנות ניסיון בניהול מחלקת אשפוז יום שיקומי בבית החולים "רעות". מאמינה בשיקום פונקציונאלי, תוך הסתכלות הוליסטית על האדם כמכלול. דוגלת בעבודה שיקומית רב מקצועית, לצורך קידום מטרות תפקודיות של המטופלים. בוגרת קורסים כגון: דיקור מערבי (DRY NEEDLING), נוירודינאמיקה קלינית, טכניקות מיופציאליות, הנחיית קבוצות ועוד.
ד
ד"ר גלעד וסרמן
מומחה לרפואת הפה, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה משנת 2012 ותוכנית ההתמחות ברפואת הפה באותו מוסד משנת 2018. במהלך לימודיו השלים גם תואר מוסמך מחקרי (MSc) במדעי הרפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה. אחראי המרפאה לכאבי פנים, לסתות, ומפרקי הלסת במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), ובמרפאה פרטית. מאמין ומקיים גישה מולטידיסיפלינרית בטיפול.
ד
ד"ר גיא אלאור
אני מומחה בנוירוכירורגיה, עוסק וברפואת כאב במרפאת הכאב בשיבא. אני מטפל בכל סוגי הכאב, מעבר לטיפול תרופתי יש לי עניין מיוחד בטיפול פולשני לכאב במערכת העצבים המרכזית והפריפרית: עצבי הפנים, עמוד שידרה, קיצוב עצבי מרכזי ופריפרי ושחרור כירורגי של עצבים.
ד
ד"ר נטלי שליט
אני רופאה מומחית ברפואה פנימית וברפואה לשיכוך כאב. רופאה בכירה במכון לרפואת שיכוך כאב בתל השומר ועומדת בראש המרפאה לשיכוך כאב בגיל השלישי. עוסקת בעיקר בשיכוך כאב בגיל המבוגר הנובע ממחלות כרוניות מורכבות, כמו נוירופתיה משנית לסוכרת או כאב נלווה לאוסתאופורוזיס ושברים. אני מאמינה במבט רב מערכתי על המטופל המבוגר, תוך התחשבות במכלול מחלות הרקע והטיפול התרופתי המורכב אותו הוא נוטל.

מובילי קהילה

לימור חורש
לימור חורש
היי חברים :) שמי לימור, לוקה בכאב כרוני מתחילת שנת 2011 עקב תאונה. כיום, לצד הכאבים והמחלה, כל מטרתי היא לאפשר למטופלים, למשפחותיהם ולאנשי מקצוע לבנות סביבת חיים בריאה המבוססת על הבנה, אמפתיה והתחשבות הדדית. בכוונתי לתת הכוונה לרכישת כלים, לתת מקום לדבר על מה שאסור, על מה שמותר ולא נעים, ולתת לכם הזדמנות להכיר ולפגוש זה את זה.
כמוניכאבפיסורה הצילו

פיסורה הצילו

11/09/16 11:14
22 תגובות

משהו מבין בפיסורה? מה לעשות? אני חודשיים סובל


תגובות

Ruths
11/09/16 20:34

היי
סיפור מהתחת במלוא מובן המילה.
אצלי רק ניתוח פתר את הבעיה, לך לפרוקטולוג והתייעץ איתו

אילן-טל
12/09/16 8:23

איזה ניתוח זה כואב כמה זמן תהליך ההחלמה אתה יכול בבקשה לתת יותר פרטים תודה

שירמז
18/02/21 19:24

היי אשמח אם תוכלי לחזור אלי,רוצה לשמוע פרטין,מתלבטת על ניתוח

נועה7
11/09/16 21:13

ללכת לפרקטולוג- יש משחות שונות שעוזרות. כמובן יש גם תכשירים טבעיים. בנוסף, חשוב מאוד להקפיד על תזונה שמונעת עצירות: הרבה סיבים תזונתיים מירקות ופירות, שיבולת שועל, קטניות, שתיה מספקת. במקום נייר טואלט עדיף להשתמש במגבונים מבד (נמכרים כגליל מגבוני בד למטבח) שאותם ניתן להספיג בחליטת קלנדולה והממליס שיחטאו ויעזרו לכיווץ ואיחוי הפיסורה. לפני כל יציאה למרוח את האיזור עם שמן זית למניעת גירוי ואחרי לשטוף עם מים קרים לחיטוי והרגעת האיזור.

אילן-טל
12/09/16 8:23

איזה משחה עזרה לך וכמה זמן עבר לך?

אילן-טל
12/09/16 13:28

ועוד שאלה החליטה של קנדולה והממליס זה באותה משחה או כל אחד בניפרד?

Ruths
12/09/16 8:12

נועה בוקר טוב
אם לך עזרו כל הטפולים הטבעיים - מזלך, לי לא עזר כלום וקשה מאוד לעמוד בכאבים.
אני ציינתי כי אצלי רק ניתוח פתר את הבעיה, ואם אצלך עזרו אמצעים אחרים - מצויין

Ruths
12/09/16 8:50

אילן, הניתוח מבוצע בבית חולים ובאותו יום או למחרת נשלחים הבייתה.
הניתוח עצמו לא כואב מאחר ונעשה בהרדמה, אך היציאה הראשונה לאחר הניתוח כואבת (לא פחות מאשר לפני הניתוח).  ההחלמה די מהירה.
נותחתי לפני מעל 10 שנים ונשארתי בחיים

אילן-טל
12/09/16 9:00

התהליך כואב לאחר הניתוח? באמת עושים חוקן בערב הניתוח והאם החוקן כואב סליחה אני פשוט מפחד

Ruths
12/09/16 9:47

לא זכור לי שעשיתי חוקן, פשוט הייתי בצום.  הטיפול הוא בפי הטבעת ולא במעי הגס, כך שאיני מאמינה שצריך חוקן.
אגב חוקן לא כואב, סתם לא נעים.
לאחר הניתוח בשעות הראשונות יש כאב, אבל לוקחים משכך כאבים.  היציאה הראשונה כואבת, לא יותר מאשר לפני הניתוח.  בכל מקרה אתה צריך להתייעץ עם פרוקטולוג טוב

אילן-טל
12/09/16 9:50

תודה רות אני חודש וחצי לוקח נפידיפין לומולוקס ורוקטגין לצערי היציאות שלי בהתחלה קצת צורבת אבל אחכ רך בעיה אחרת שזה יוצא לי לאט אני חצי שעה כל פעם שם ואחכ 5 שעות שורף לי מניתוח אני פוחד

Ruths
13/09/16 14:05

אילן, אענה לך בהומור, גם בחורה בפעם הראשונה פוחדת. אני צריך לשים על לשון המאזנים את הפחד מצד אחד ואת הכאב והאי נוחות מצד שני, ולהחליט לבד. אף אחד לא יכול להחליט עבורך שיהיה לך בהצלחה בכל מה שתחליט

אילן-טל
13/09/16 14:45

תודה רות על הכל.אני עושה הכל לא להגיע לניתוח ב"ה אני שותה המון שם מישחות ויהיה ותמיד יש ניסים בהצלחה גם לך ויגיע עוד היום בלי נדר ב"ה שניצחק על הכל

נועה7
13/09/16 22:12

ניתן להכין חליטה מפרחי קלנדולה ועלי הממליס ולנגב עם מגבון שהרטבת בחליטה ואפילו לעשות קומפרס- להרטיב פד גזה בחליטה ולהניח על האיזור לכמה שיותר זמן מספר פעמים ביום. ממליצה להתייעץ בחנות טבע ולקנות ג׳ל הממליס לטחורים (טוב גם לפיסורה) ועם יש בתוכו שמנים אתרים וקלנדולה עוד יותר טוב. ייתכן ויש גם משחות קונבנציונליות שהפרקטולוג יציע טרם הניתוח. 

אילן-טל
14/09/16 13:33

הביאו לי נפידיפין ורקטוגיק תודה אני אנסה לברר כמה זמן עבר לך הפיסורה? האם זה טבעי שעברו חודשיים ועדיין שורף לי לאחר כל יציאה?

speedy
15/09/16 19:34

אני עשיתי ניתוח בגלל פיסורה. לא ממליץ כי הסתבכתי בזיהום. אבל בסוף פתר את בעית הפיסורה. רק זהירות מסכנת הזיהום. הכאב אמור לרדת באופן מהיר מאוד לאחר ניתוח ואם לא אז להתעקש לבדוק אפשרות לזיהום. הזיהום לא אובחן אצלי הרבה זמן למרות אשפוז חוזר וירדתי במשקל בצורה קיצונית בגלל כאבים קיצוניים עד לצלצלולים באוזניים. ובכל זאת יש פיסורה שלא יעבור בלי הניתוח..... אני בלי ידע רפואי רק ניסיון אישי. כדאי לברר אם אתה זקוק לניתוח.

אילן-טל
18/09/16 9:14

ידידי למה היה לך זיהום? היה משהו מיוחד? המליצו לי ניתוח אבל אני פוחד אמרו לי שזה כואב ולא הכי טוב. הניתוח כואב אתה יכול בבקשה להסביר איך היה הניתוח מה היה מתי הכאב עבר? ועוד תודה. יש לי כבר חודשיים וחצי פיסורה וזה כרוני

אילן-טל
20/09/16 11:15

בבקשה חברים תעזרו לי מישהו עשה ניתוח לפיסורה? ויודע איך זה מה היה כמה כואב? או שמשהו התרפא לחלוטין בלי ניתוח ויש לו עצות טובות אודה לכם

בריאות-שלמה
20/09/16 15:23

יש מידע רב בגוגל בנושא הזה. ניתוח לא מומלץ . שינוי אורח חיים מומלץ מאד.

אילן-טל
21/09/16 8:20

ועוד שאלה האם עברת ניתוח? את מדברת מנסיון?

אילן-טל
21/09/16 7:45

אשמח לשמוע מה עליי לשנות באורח החיים

מעיין11
22/10/17 10:53

הי אני מחפשת מישהו.י סובל.ת בכתף מהפגיעה ברכיאל פלקסוס. הנני סובלת 4 שנים והתנסיתי כל טיפולים ואף לא הועילו. אשמח שמישהו יצור קשר עימי. אעריך. מעיין