מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' תניר אלוייס
פרופ' תניר אלוייס
מומחית בכירורגיה כללית וכירורגית שד מנהלת מערך השד במרכז הרפואי הדסה פרופ' חבר קליני בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית
עו
עו"ס אורית שפירא
* מנהלת מחלקת שיקום ורווחה של האגודה למלחמה בסרטן וחברת הנהלת 'האגודה הישראלית לפסיכואונקולוגיה'.   *מנחת קבוצות בכירה באגודה (קבוצת בוגרים צעירים, קבוצת נשים צעירות המתמודדות עם סרטן, קבוצת תמיכה לזוגות שאחד מבני הזוג חלה בסרטן, קבוצת תמיכה להורים שכולים ועוד) ואחראית על עדכון המידע של האגודה למלחמה בסרטן בנושא 'זכויות ושירותים, מידע לחולי סרטן'.   * בוגרת תואר שני בהצטיינות בעבודה סוציאלית (MSW), אוניברסיטת תל אביב. מומחית בתחום הבריאות.   * בעבר עובדת סוציאלית, המחלקה האונקולוגית, מרכז רפואי תל אביב (איכילוב) והעובדת הסוציאלית ב'הוספיס בית' של האגודה למלחמה בסרטן, תל השומר.
ד
ד"ר רינת ברנשטיין מולכו
מנהלת היחידה האונקוגנטית במרכז הרפואי שיבא, תל השומר. בוגרת בית בית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה. התמחות במערך אונקולוגי במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב), ובהמשך התמחות בגנטיקה רפואית במכון הגנטי במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב). מ-2017 רופאה בכירה ביחידת השד במכון האונקולוגי במרכז רפואי שיבא תל השומר, עד למינוי מנהלת היחידה האונקוגנטית בשיבא ב-2021. משלבת עבודה בטיפול בחולות סרטן שד בכל שלבי המחלה, ובייעוץ גנטי למשפחות וחולים עם חשד לתסמונות סרטן תורשתיות.
עו
עו"ד בר חן- לוי
אחראית תחום מיצוי זכויות בעמותת 'אחת מתשע'. נותנת ייעוץ והכוונה לנשים המתמודדת עם סרטן שד בכל הקשור לזכויותיהן הרפואיות, ומסייעת להן במידת הצורך במיצוי זכויות אלה מול הרשויות השונות, כגון: ביטוח לאומי, מס הכנסה, קופות חולים, חברות ביטוח ועוד.

מובילי קהילה

נעה גביש
נעה גביש
אישה ואמא לשלושה ילדים :)הומאופטית בהכשרתי. אפיה ובישול הן אחת האהבות שלי במיוחד כשהן מאירות ומשמחות אחרים. בשבילֵי חיי ליוותי נשים במסע הלידה המיוחד שלהן, והיום אחרי מסע ברכבת ההרים, עקב גילוי גידול סרטני בשד, שנכפה עלי, אני יודעת ומבינה כמה חשוב הליווי של מישהי שהייתה שם ולו רק כדי להקשיב ולחבק. אני אשמח ללוות ולהיות בשביל מי שצריכה ורוצה.   הסדנא שלי - תשוקות מרפאות - תשוקות ומיניות בזמן משבר ושינוי - ערב חד פעמי יחודי ומרומם את הנפש בו ביחד אתכם אנחנו נזכרים שתשוקה, לכל מה שנעשה היא חלק מאיכות ובריאות החיים שלנו. מוזמנות לקבוצה שלי בפייסבוק : תשוקות מרפאות
יסמין כהן
יסמין כהן
בלוגרית וכותבת תוכן, נמצאת בעיצומו של פרויקט מימון המונים לספר "יומן צמיחה" היכנסו ותמכו: https://tinyurl.com/recovery-diary נמצאת פה כדי לחזק ולהתחזק. מאמינה שהכל קורה לטובתנו.
כמוניסרטן השדטרום ניתוח .

טרום ניתוח .

19/11/16 18:03
13 תגובות

שלום לכולם , רוצה לשתף אותכם ! לאחר המתנה של 3 חודשים שגילו שיש לי גידול סרטני בשד ,שלושה חודשים של בדיקות אין ספור ,ושל מתח ולחץ ! סוף סוף מוזמנת לטרום ניתוח להסרת הגידול ,וקביעת תור לניתוח ,אני מקווה שהלילה אצליח לישון ,ולעבור הכל השלום !


תגובות

ענת-גרוס
23/11/16 21:22

נינט,
תחושת אי הודאות בוודאי קשה מנשוא. מקווה שההתמודדות מעתה תהיה קלה יותר.
שולחת כוחות להמשך הדרך...
ענת

Baldi
26/11/16 9:01

שלום לך 
אם לא מהרו כל כך זה אופטימי לגמרי .כן ההמתנות מורטות עצבים אבל תחשבי חיובי .עוד מעט תפרדי  מהגדול ועד אז תהני מכל מה שיש לעולם להציע .והמון בהצלחה .בטוחה שתעברי בשלום את הכל .

leale
26/11/16 13:16

שיהיה בהצלחה נינט !!! . גם אני חוויתי המתנה ארוכה שנבעה "ממשיכת " זמן של רופא כירורג מסוים......
לבסוף עשיתי תפנית ועברתי לרופאים אחרים ושם קיבלתי מענה מהיום למחר.
צריך להיום מאד מאד עם היד על הדופק ,לנהל את הארוע  ולהראות מעורבות!!!
כל טוב ובשורות טובות!

נעה-גביש
מוביל קהילה
אישה ואמא לשלושה ילדים :)הומאופטית בהכשרתי. אפיה ובישול הן אחת האהבות שלי במיוחד כשהן מאירות ומשמחות אחרים. בשבילֵי חיי ליוותי נשים במסע הלידה המיוחד שלהן, והיום אחרי מסע ברכבת ההרים, עקב גילוי גידול סרטני בשד, שנכפה עלי, אני יודעת ומבינה כמה חשוב הליווי של מישהי שהייתה שם ולו רק כדי להקשיב ולחבק. אני אשמח ללוות ולהיות בשביל מי שצריכה ורוצה.   הסדנא שלי - תשוקות מרפאות - תשוקות ומיניות בזמן משבר ושינוי - ערב חד פעמי יחודי ומרומם את הנפש בו ביחד אתכם אנחנו נזכרים שתשוקה, לכל מה שנעשה היא חלק מאיכות ובריאות החיים שלנו. מוזמנות לקבוצה שלי בפייסבוק : תשוקות מרפאות
26/11/16 14:02

חיבוק ענק נינט
גם אצלי הייתה המתנה של כמה חודשים בין הגילוי לניתוח
שנבעה מהצורך להיות ברורים ובטוחים מה בדיוק יש ואיך לטפל הכי טוב כדי להחלים בצורה הטובה ביותר
מאחלת לך שינה רגועה הלילה ועוד חיבוק לאנרגיות טובות ואהבה להמשך

 

נינט-וקנין
30/11/16 11:26
תודה על העידוד והחום האנרגיות הטובות שאתם שולחים לי heart
נינט-וקנין
19/12/16 18:09

שלום לצוות הנהדר ! אני שוב חוזרת אלכם להמשך לשיחתי האחרונה ,את הניתוח שוב דחו לי לעוד שלושה חודשים מסיבות בריאותיות אחרות שאני סובלת , לצערי ההורמון טמוקסיפן שאני לוקחת ,החלטתי באופן עצמי להפסיק אותו , כיון שהוא גרם לי לחולשה כללית בקושי מתפקדת , נדודי שינה ,ועליה חדה בלחץ דם גבוה ,אני ורופא המשפחה ניסנו לאזן את המצב ,זה לא עזר ,לכן לקחתי את ההחלטה מאז שבוע ימים שאני לא לוקחת את הכדור מצבי הולך ומשתפר והלחץ דם מתאזן , אני יודעת שהאונקולוגית שלי לא תסכים איתי ,לפני הטומוקיפן ,לקחתי לטרזול דקסל, שגם הוא השפיע לרעה ,שאלתי היא האם יש חלופה אחרת אשמח מאוד לשמוע !!

איזבל-מיקל
20/12/16 10:42

היי נינט ,מבינה שאת עוברת תקופה מסובכת , כנראה יש לך כל מיני בעיות בריאות נוספות כמו שאת אומרת . אני גם שומעת שאת מקשיבה לגוף ולוקחת אחראיות על התרופות , בכל זאת הייתי מתייעצת עם האונקולוג .
יש אפשרות לחצי כמות של הטמוקסיפן האם ניסית ? 
שולחת לך חיבוק גדול לתהליך ולהתמודדות , נשימה עמוקה יכולה לתרום לאנרגיה להיכנס לגוף ולנפש ..

נינט-וקנין
20/12/16 14:09

איזבל יקרה ! עכשיו את גורמת לי לבכות ,שש שנים שאני מתמודדת עם המחלה שלי מחלה לא קלה , ואז נוחת עלי הגידול הזה משום מקום ,ואני בכל זאת מנסה להתמודד ולחיות אתו בשלום ,אבל הוא לא מאפשר לי ,שלושה חודשים שאני לוקחת את הכדורים ,אבל זה הולך ומדרדר ,ואני מגיע למסקנה שלא שווה לי המחיר , ב- 25 לחודש יש לי פגישה עם האונקולוגית , לא ניסיתי לקחת חצי כדור, תודה לך על העידוד ממשיכה לקחת נשימות עמקות ככל שהנפש שלי יכולה.

איזבל-מיקל
22/12/16 13:12

כל הכבוד לך ,דמעות לרוב משחררות לנו את הלב ומחזקות אותנו , מותר ואפילו בריא לשחרר מדי פעם את האחיזה של "הכל בסדר" .
אשמח לשמוע מה אמר האונקולוג .בנתיים חיבוק של אור לנפש היקר שלך 

נינט-וקנין
22/12/16 18:14

חן חן לך איזבל מיקל heart

נינט-וקנין
03/01/17 19:36

איזבל היקרה ! חוזרת אליך לגבי הביקור שלי אצל האונקולוגית , יצאתי מאוכזבת ומדוכת ממנה .אי אפשר לקחת חצי כמות של הטמוקסיפן, והאופציה שהיא ממליצה לשקול כריתת שד במטרה למנוע טיפול קרינתי . אני בכל זאת רוצה לקחת חצי כמות של 10 מ"ג טמוקסיפן על דעת עצמי .אולי בכל זאת אוכל למנוע את הכריתת ,אשמח מאוד מהצוות מהקהילה לעצה לחוות דעה של חולים ! תודה.

שלום נינט
נשמע שאת עומדות בפני הרבה החלטות לא פשוטות. אין באפשרותנו לתת ייעוץ פרטני כאן וגם אין מספיק מידע כאן לתת לך הכוונה רפואית מדויקת. אני כן יכולה לומר שמאד חשוב ההידברות בינך ובין האונקולוג שלך ושתקבלי החלטות בתיאום עם הרופא המטפל - אני סבורה שבדיון פתוח תוכלו לבנות יחד תוכנית שמקובלת עליך גם אם היא אינה קלה לך. לצערי לכל טיפול הורמונלי יש תופעות לוואי - אך גם על זה אין מנוס אלא לשוחח עם הרופא המטפל.
בהצלחה
שני

נינט-וקנין
07/01/17 19:37

ד"ר שני תודה על התשובה , אבל אף אחד לא השאיר ברירה אחרת לא האונקולוגית ולא הרופא , אני הגעתי למסקנה שלא שווה המחיר להרגיש חיה מתה , לכן החלטי על דעת עצמי לקחת ומוסיפן 10 מ"ג ,אולי ככה אני המזער את הסיכון ,כשנגיע לניתוח , כמו שאומרים כשנגיע לגשר אנסה לעבור אותו ,משאירה את זה ליד הגורל.