מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דניאלה הרצוג
דניאלה הרצוג
ד"ר (PHD) דניאלה הרצוג עובדת במכבי כאחות אונקולוגית מחוזית במחוז ירושלים שפלה. בעלת תואר שני ותואר שלישי במדעי הרפואה בתחום התמודדות עם סטרס וחרדה.

עזרה

30/11/16 1:13
1 תגובות

תחילת שיחת צ'אט




01:12









יש לי שאלה אני חליתי בסרטן ואני לאחר 6 טיפולים כימו וביולוגי ואני רצתי לדעת יש לי ביטוח מנהלים ואייך אני יכול לטפל בזה אני לא יודע כלום אמרו לי שמגיע לי מענק וגם אני רוצה לדעת לגבי תו נכה אני יודה לכם עם תעזרו לי


תגובות

אייל9
30/11/16 18:49

קישורים מועילים:
אגודה למלחמה בסרטן:
אתר האגודה למלחמה בסרטן => http://www.cancer.org.il/
יש שם את רוב המידע הנדרש, לפי סוגי מחלות וכיו"ב
זכויות ושירותים לחולי סרטן => http://www.cancer.org.il/template/default.aspx?PageId=6195 (ניתן לדעתי קבל את החוברת העדכנית בבית החולים).
מוקד תמיכה וסיוע => http://www.cancer.org.il/template/default.aspx?PageId=7558
לברר שם + טלפון של עובדת סוציאלית / נציג שיוכל "ללוות" אותך ולענות על שאלותיך, לרבות בנושא סוגי טיפולים ותרופות קיימות, מיצוי זכויות מול הרשויות השונות,  וכו'.
 
ביטוח לאומי - לברר מה הזכויות + קצבאות המגיעות כתוצאה מהמחלה... => https://www.btl.gov.il/Events/Pages/EventPegia.aspx
 
קופ"ח / ביטוח משלים / פרטי => יש לברר ולמצות את הזכויות המגיעות (תרופות למחלה, פיצוי חד פעמי בגין גילוי מחלה, סיוע סיעודי וכו'...).
 
תו נכה - http://rishuy.mot.gov.il/he/vehicle/parking-badge/940-procedure
 
תשלום עבור חנייה בבית-חולים – לברר מול בי"ח/חניון מה מגיע. למיטב זכרוני, לאשפוז ממושך מגיע חניה חודשית/תקופתית במחיר סמלי.
 
החלמה מהירה!!