מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר ודים בלובשטיין
סגן מנהל המחלקה לשיקום שדרה ומנהל היחידה לאורודינמיקה ושיקום שליטה בשתן, בית החולים לוינשטיין מומחה ברפואת שיקום ובעל ניסיון רב בטיפול ושיקום נפגעי שדרה. חבר סגל בחוג לרפואת שיקום. ד"ר בלובשטיין סיים את לימודי הרפואה ברוסיה והתמחה שם ברפואה פדיאטרית. בשנת 93' עלה לארץ, סיים התמחות ברפואה שיקומית ומאז עובד בבית החולים לוינשטיין כרופא בכיר במחלקה לנפגעי שדרה. 
תמר פולאק
תמר פולאק
סגנית אחות אחראית במחלקה לשיקום שדרה, בית החולים לוינשטיין בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני בסוציולוגיה רפואית. בעלת ידע ומומחיות בתחום הטיפול והשיקום בנפגעי חוט שדרה.
פרופ' עמירם כ
פרופ' עמירם כ"ץ
פרופסור כ"ץ ניהל את המחלקה לשיקום שדרה במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין עד 30.6.2022. מאז, עוסק בייעוץ, הוראה ומחקר במחלקה וגם בייעוץ פרטי. פרופסור כ"ץ ניהל את בית החולים לוינשטיין משנת 2011 עד יולי 2019. עוד קודם לכן שימש בתפקידים שונים בבית החולים לוינשטיין החל משנת 1983. את תפקידו כמנהל המחלקה לשיקום שדרה, הוא ממלא משנת 1994. פרופסור כ"ץ הוא מומחה ברפואה פיסיקלית ושיקום ובעל תואר נוסף כדוקטור לפילוסופיה (בחוג לפיזיולוגיה באוניברסיטת תל אביב). פרופ' כ"ץ השתלם בטיפול בפגיעות חוט שדרה ב- Stoke-Mandeville באנגליה וחבר בוועדה המדעית של החברה הבינלאומית לחוט שדרה ISCoS. יחד עם כל צוות המחלקה לשיקום שדרה בלוינשטיין פיתח סולם הערכה תפקודית לנפגעי חוט שדרה שמכתיב כיום יעדי טיפול שיקומי בנפגעי חוט שדרה במדינות רבות בכל העולם. פרטים נוספים ב- www.catzamiramprof.com
סיון אבנרי
סיון אבנרי
פיזיותרפיסט,מדריך קליני ובעל תארים ראשון ושני בפיזיותרפיה. (אוניברסיטת תל אביב)עובד בבית החולים לוינשטיין מאז 2001.אחראי על שירותי הפיזותרפיה במחלקה לשקום שדרה.
הדס טרייסמן
הדס טרייסמן
מרפאה בעיסוק אחראית, המחלקה לשיקום שדרה, בית החולים לוינשטיין בעלת תואר שני וותק של 14 שנה. התמחתה בתחום שיקום שדרה ובנושא זה כתבה גם את התזה
שרון רצהבי
שרון רצהבי
שרון רצהבי, פסיכולוגית רפואית מומחית. תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני מהמכללה האקדמית תל אביב יפו, בית ספר לפסיכותרפיה פסיכואנליטית באוניברסיטת חיפה. עבדה כפסיכולוגית בבית החולים רמב"ם ובבית החולים כרמל בחיפה עם אנשים המתמודדים עם מגוון מחלות ופציעות. כיום פסיכולוגית אחראית במחלקה לשיקום שדרה בבית לוינשטיין.

מובילי קהילה

שמואל-עדיני
שמואל-עדיני
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
כמוניחוט שדרהאבחנה חסרה - עזרתכם נחוצה לי :)

אבחנה חסרה - עזרתכם נחוצה לי :)

01/12/16 10:08
8 תגובות

שלום לכולם,
זה הפוסט הראשון שאני כותב על מצבי הבריאותי אי פעם, אני בן 29 והעניין הבריאותי שאני מתמודד איתו עוד לא אובחן באופן חד משמעי.
מזה שנה ושלושה חודשים אני סובל מכאבים חוזרים ונשנים בזרועות, לעיתים אלו דלקות, לעיתים כאבי מפרקים, לעיתים נמלולים ועקצוצים וכו'.... הכאבים (שהם דיי נסבלים אבל לא עוברים) מופיעים כל פעם במקום אחר בזרוע, כפות ידיים, אצבעות, מרפק, כתפיים וצוואר. אני עובד בהייטק כך שאני מאמץ את הידיים במשך היום (אם ישיבה ממושכת על המחשב נקרא 'לאמץ').
עד לפני כל הסיפור הזה הייתי אדם בריא שלא נותן אפילו תשומת לב מוגברת למצב הבריאותי.
הכאבים בידיים התחילו ביחד עם 'בלס פאלסי' (שיתוק בעצבי הפנים שנובע מחולשת עצב מספר 7) בצד ימין של הפנים, ה'בלס' עבר דיי מהר אבל מאז אני סובל מכאבים בזרועות והכתפיים.
ביקרתי רופאים רבים במשך הזמן, בשלב מסוים, לאחר שאורטופד הסיק שאין זו בעיה אורטופדית כי MRI צווארי יצא תקין, שלח אותי לנוירולוג ששלח אותי לבצע בדיקת EMG (פעמיים) שהראתה רדיקולופתיה קלה ב-C5-C6, לא משהו שיכול להסביר את מצבי, וכמובן שהנוירולוג החזיר אותי להשמך טיפול אצל אורטופד.
באותו זמן כבר אמרתי נואש מרופאים והגברתי את הטיפול שלי בעצמי, עשיתי פיזיוטרפיות, למדתי עקרונות ארגונומיים לישיבה ויציבה נכונה, התחלתי לעשות ספורט באופן מבוקר ונמרץ, שיניתי הרגלי תזונה, התחלתי להתאמן בפילאטיס ויוגה, התנסיתי בדיקור סיני, ובין היתר טיפלתי בנפש..
אני כמעט ולא רואה שום קשר ישיר בין טיפולים ודברים שעשיתי לשיפור המצב בזרועות, אני יכול לומר שיש שיפור קל מאוד במשך כל השנה ושלושה חודשים האלה אבל כבר תקופה ארוכה שאני דורך במקום בחיים ויש לי קושי אדיר במציאת עבודה (אני עדיין עובד במשרה חלקית כסטודנט, סיימתי את התואר לפני כ-9 חודשים ושהייה ממושכת כמו שמתבקש בעבודה מלאה פשוט תדליק ותציף לי את הכאבים). אני תוהה אם מישהו יכול לתת את דעתו בנושא, אם משיהו מכיר את התופעות האלה ויכול לכוון אותי לסוג של אבחנה, להמליץ לי על דרכי טיפול או כל דבר שעלול לעזור לי באופן כזה או אחר.
אני אדם אופטימיסט שנוטה להאמין בחיוביות והשתפרויות, לכן אשמח גם לשמוע עיצות\טיפים כלליים ולאו דווקא קשורים באופן ישיר למצב בריאותי פיזי.
תודה רבה מראש
ובריאות לכולנו :)


תגובות

קינזיולוג
09/12/16 3:38

נשמע כמו הסיפור שלי (חוץ מהשיתוק פנים ואצלי ההקרנה הייתה גם לרגליים וגם לידיים), גם אני הסתובבתי בין רופאים ואבחנו לי בלט דיסק, אבל אף אחד לא עזר לי, והמצב הדרדר, אז לקחתי עניינים לידיים והלכתי ללמוד כיצד לטפל בעצמי, בסופו של דבר אחרי שש שנים מתחיל הבעיה, גיליתי שהבעיה הייתה לחץ על הדורה (שיכולה להילחץ ללא בלטים או פרצים) ובעיות בגולגולת שטופלו באמצעות טיפול קרניוסקרל, כמו כן מה שאתה אומר על השיתוק פנים, מצביע על קרניוסקרל כטיפול מתאים.

רוזן
22/02/17 10:10

שלום, ציישדואיםנת כי לא מצאו כלום ב-MRI הצוורי שעשית. השאלה היא מי ביצע האיבחון. אני עשיתי CT שממנו היה אבחון כי יש לי שנתי פריצות דיסק וחוליה הרוסה, הסבר לנימולים. בדיקה של רופא מומחה קבע שהאבחון לא נכון וצריך MRI. ביצעתי MRI וקיבלתי שני אבחונים ממומחים בשני בתי חולים שהיו שגועאים והמליצו על ניתוח לא מתאים ושגוי. במזל המליצו לי להתיעץ בפרופ' שמעון מימון שהוא המומחה מס' 1 בארץ לאבחוני MRI וצינטורים. הוא אבחן נכון, המליץ על ניתוח שהוכיח כי צדק וכך ניצלתי. לכן, ממליץ להביא ה-MRI לד"ר מימון ולקבל יעוץ שלו. אגב, הרבה קולגות שלו לא אוהבים אותו בגלל ביקורות שלו עליהם, אך הוא 10 מבחינת הפציינטים. אם תרצה,תשלח לי דרך לקישור ואמסור לך הטלפון שלו.

ללי21
24/02/17 7:32

בוקר טוב
אני בדיוק התעוררתי הבוקר מיואשת . חודש וחצי של רופאים . מה לא איבחנו.. החל מדלקת שרירים. פריצת דיסק. טריגר פוינט. קרעים מקרוסקופיים בשריר. בלט. עשרות כדורים. נשככי כאבים מהסוג החזק ביותר. כל רופא טוען לממצא אחר ומבטל הבחנה של קודמו. לי כואב. לי נשבר.
דקרו חישמלו עיסו הדביקו הזריקו. מטורף. הנפש שלי כבר שבורה. חוסר תפקוד. הבית נפגע. המשפחה. העבודה. ואף אחד לא יודע מה יש לי.
מאסתי. ותופעות הלוואי של הכדורים. עוד שם נרדף לגהינום. למי להאמין. לאיזה טיפול להיצמד. והאם יבוא היום שאתעורר בלי כאב והאם יגיע הלילה שארדם בלי אנחות.
הקטע שאני בכלל מורה למחול, בכושר זקופה ופעילה, מילא ניחא הזנחה השמנה גוררות תוצאות אבל גם זה לא. פשוט כואב לי בגוף ובנשמה. אין הבחנה על אף ולמרות צילומים ובדיקות. התחלתי להצמד ליוטיוב לתרגילי פיזיוטרפיה ודומיו. לא יועיל לא יזיק. נאחזת בתקווה קלושה רגע לפני שאשבר סופית.

avim1
25/02/17 6:59

יעלה בקר טוב לכי על קנביס רפואי , אני מרגיש בדיוק כמוך על סף שבירה נפשית ופיזית יש לי בעיות קשות בכל עמוד השדרה בלטים הצרויות ולחץ על חוט השדרה , ניתוחים מפחידים אותי כי אנילא יודע מה מידת ההצלחה, חלק מהחברים אומריםלי לא לעשות ניתוח וחלק כן לעשות , אני בדילמה קשה ולא יודע לאיזה כוון ללכת אני סובל מכאבים כבר מעל שנה וחצי , אני מכיר את הכאב חיי אותו ומתמודד איתו , עד שאגיע להחלטה שיכול להיות שתהייה גורלית לכאם או לכאן.

ללי21
25/02/17 8:06

הבנתי שצריך לעבור שנה של מדורי גהנום כדי לקבל אישור. אני ככ מוכנה לוותר על הכל רק שיפסיק לכאוב. לא עוד יום אחד..אז שנה? לא אחזיק עד אז ואני לא מוכנה ליפול עול ומעמסה. שנה?? איפה אנחנו? בהודו? יש לנו את מיטב הרופאים בעולם. משהו טוב חייב לקרות החלמה מהירה לכולנו

avim1
25/02/17 7:18

אנשים כותבים פה על מצבם  הרפואי  הקשה כולל אני , ואני מחפס תגובות מרופאים מומחים השייכים לקהילה ואני לא רואה זאת , זה יפה שאנשים משתפים את הבעיות שלהם  זה מנחם קצת אך צריך להגיע לפתרונות , צריך גם התערבות מיקצועית של ראשי הקהילה ואת היעוץ שלהם ואת ההכוונה שלהם ,הרי כולנו מחפסים עזרה וייעוץ ממומחים בתחום ,זו עזרה לזולת וכן מצווה גדולה.

avim1
25/02/17 7:23

אנשים כותבים פה על מצבם  הרפואי  הקשה כולל אני , ואני מחפס תגובות מרופאים מומחים השייכים לקהילה ואני לא רואה זאת , זה יפה שאנשים משתפים את הבעיות שלהם  זה מנחם קצת אך צריך להגיע לפתרונות , צריך גם התערבות מיקצועית של ראשי הקהילה ואת היעוץ שלהם ואת ההכוונה שלהם ,הרי כולנו מחפסים עזרה וייעוץ ממומחים בתחום ,זו עזרה לזולת וכן מצווה גדולה.

ללי21
25/02/17 8:01

הרפואה הישראלית מתהדרת ובצדק מול כל העולם. מצילה ושולחת משלחות ומיטב הבכירים לכל העולם ומציגה פיתוחים תרופות והמצאות. זה מבורך ויפה. אך מה איתנו. האזרח הקטן הפשוט הממלא חובותיו המבקש זכות אחת. מזור לכאביו. יש לנו את מיטב הרופאים בעולם ומתיש ושובר את הנפש והגוף שאינם יכולים להצביע לאבחן ולטפל.
אני כבר מוכנה ללכת לרופא פרטי. טיפול פרטי. כבר לא אכפת לי. 
הרופאים בפורום הזה ובדומיו מבורכים, תמיד כאן בשבילנו לייעוץ ואוזן קשבת ונותנים תקווה ואור. תודה לכם.
יעלי9 שהתעוררה לעוד בוקר כואב :(