מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' דן טרנר
פרופ' דן טרנר
מנהל המרכז למחלות מעי דלקתיות בילדים והמכון לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים, המרכז הרפואי שערי-צדק בירושלים.
ליהי גודני
ליהי גודני
דיאטנית קלינית ביחידה לחולים במחלות מעי דלקתיות ובמחלקות הכירורגיות, המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי 
חזי יזרעאלי
חזי יזרעאלי
פסיכולוג רפואי מומחה-מדריך. מטפל בילדים, נוער ומבוגרים.
פרופ׳ הנית ינאי
פרופ׳ הנית ינאי
מנהלת המרכז למחלות מעי דלקתיות במרכז הרפואי רבין
פרופ' איריס דותן
פרופ' איריס דותן
מנהלת המערך לגסטרואנטרולוגיה, מרכז רפואי רבין

היומירה בחו"ל

01/12/16 10:37
1 תגובות

שלום לרופאות ולחברי הפורום,
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי - אני מזריקה היומירה פעמיים בחודש, מתכננת טיול של כמה חודשים במזרח ולאחר מכן לעבור לארצות הברית (איני אזרחית ולכן אין לי ביטוח רפואי).
איך עושים את זה עם היומירה? האם אוכל להכניס איתי לארה"ב כמות גדולה של מזרקים? והאם הפסקה של חודשיים בזמן שאהיה במזרח היא מסוכנת?
תודה רבה
רומי


תגובות

ביל6
01/05/17 23:19

מקווה שעדיין יש טעם בתגובתי.. אני מטופלת ביומירה וטסתי למשך 4 חודשים לארה"ב. -מבחינת הרשויות בארה"ב את יכולה להכניס את התרופה. גם במלאי גדול. - את התרופה את צריכה להעלות איתך למטוס בציידנית עם קרחונים (ניתן לבקש קרחונים נוספים במהלך הטיסה מהדיילות) לשם הכנסת התרופה למרות מגבלת הנוזלים של הרשויות בארה"ב עליך להביא איתך אישור רפואי שרופא חתום עליו ובו מצויין שם התרופה ומספר דרכונך. את טופס האישור אפשר לבקש מנותני השירות של היומירה. - הקושי המרכזי שאני נתקלתי בו, היה סירובה של קופ"ח לספק לי את כל מלאי המזרקים בפעם אחת. ולכן משפחתי העבירה לי מלאי באמצעות אנשים שהגיעו לארה"ב (התרופה יקרה מאוד בארה"ב) בהצלחה. מקווה שסייעתי.